Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 03.12.2011 09:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Zdar chalani, nedavno jsem byl s klukama na brzde a dopadlo to nasledovne.. Zajimalo by me, jestli ma taky nekdo zmereno s grafem a jak dopadl. Piste kdyztak i typ motoru a upravy.
My jsme byli 3x 1.8T AGU a chip SPORTMOTOR.

Moje GTI:
upravy - Chip, velkej IC, vstriky RS, svicky Denso iridium. Tlak turba 1.1b, natural 95.
Vykon a kroutak: 183hp a 293Nm

Příloha:
Graf1.JPG
Graf1.JPG (164.02 KiB) Zobrazeno 1834 krát



Ben GTI:
upravy - Chip, vyndanej kat, sportovni filtr. Tlak turba 1b, Verva 100.
Vykon a kroutak: 176hp a 286Nm

Příloha:
Graf2.JPG
Graf2.JPG (187.64 KiB) Zobrazeno 1834 krát



Kobrik Octavia 1.8T
Upravy - Chip, KN vlozka. Tlak turba 1.2b, natural 95.
Vykon a kroutak: 186hp a 326Nm

Příloha:
Kobrik.JPG
Kobrik.JPG (175.79 KiB) Zobrazeno 1834 krát



A porovnani vsech 3 aut ;-)

Příloha:
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG (244.75 KiB) Zobrazeno 1829 krát



Najeto mame vsichni zhruba stejne a to 150tkm. ;-)

Pridavam jeste jeden graf

Michal Octavia 1.8T (AUM, 110kW)
Upravy - Chip SPORTMOTOR, sportovni vlozka. Tlak turba 1.2b, palivo E85/natural95 1:2,5.
Najeto cca 140.000 km.
Vykon a kroutak: 194hp a 309Nm

Příloha:
Graf 1.8T.JPG
Graf 1.8T.JPG (243.02 KiB) Zobrazeno 1480 krát


_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Naposledy upravil R@ZOR dne 05.08.2012 22:24, celkově upraveno 4

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 15:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Není ta křivka točivýho momentu posunutá zbytečně moc vysoko do otáček? Jen se ptám, není v tom žádná kritika :)

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 15:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Jak to myslíš moc vysoko do otáček? Otáčky jsou na ose dole - zleva doprava...
Maximum je někde u 3500 otáček... si myslím, že to je v pohodě...

To není TDíííí :D

Jinak dobrá téma. Když budu na brzdě tak určitě hodím graf.

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 15:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Myslel jsem to tak, že by náběh turba byl dejme tomu jako série cca od těch 1750ot 210Nm a pak by max krouťák stoupal pozvolna do cca 3000, kde by bylo maximu. Přijde mi to divný, aby náběh turba byl horší, než to je v sérii. Chlapi, neberte to nějaký útok, jen se ptám :)

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 15:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Mě by spíš zajímalo co má Octa víc, že má největší krouták? :lol:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 16:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

ta oktavka byla fakt serie, možná to je tím že mu to tlačí 1,3Bar a taky že měl ko lambdu tak mu třeba jednotka dávala více benzínu.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 16:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Octa tlacila nejvic. A myslim, ze nejen na max tlak, ale i na mnozstvi vzduchu. Je tam neco spatne, ale v tomhle pripade majitel uz zavadu hledat asi nebude :-D Chip mame vsichni stejnej na 136kW (185hp) a 300Nm. Jinak kroutak je posazenej dobre, malinko vejs nez serie, ale i tak to v nizkejch jede vic jak serie. Navic zas tak casto pod 2000ot/min nejezdim. Je to asi taky udelany aby to min zralo pri normalni jizde. Spotreba sla oproti serii opravdu dolu. ;-) Samozrejme pri normalni predpisovy jizde ;-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 20:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2011

Příspěvky:

116

Bydliště:

Veselí nad Moravou

Razor - Majitel už neví, kde má hledat :D
Benik - Škoda že ta lambda došla až po brzdě, ale zdá se mi, že to jede úplně stejně jako bez. No nic, příště :D

_________________
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 21:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

R@ZOR píše:
Octa tlacila nejvic. A myslim, ze nejen na max tlak, ale i na mnozstvi vzduchu. Je tam neco spatne, ale v tomhle pripade majitel uz zavadu hledat asi nebude :-D Chip mame vsichni stejnej na 136kW (185hp) a 300Nm. Jinak kroutak je posazenej dobre, malinko vejs nez serie, ale i tak to v nizkejch jede vic jak serie. Navic zas tak casto pod 2000ot/min nejezdim. Je to asi taky udelany aby to min zralo pri normalni jizde. Spotreba sla oproti serii opravdu dolu. ;-) Samozrejme pri normalni predpisovy jizde ;-)


Díky za odpověď :)

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

bartic píše:
Myslel jsem to tak, že by náběh turba byl dejme tomu jako série cca od těch 1750ot 210Nm a pak by max krouťák stoupal pozvolna do cca 3000, kde by bylo maximu. Přijde mi to divný, aby náběh turba byl horší, než to je v sérii. Chlapi, neberte to nějaký útok, jen se ptám :)


A jak jsi na to došel, že je náběh turba horší než v sérii?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Jsem to špatně napsal. Myslel jsem to tak, že jsem se pozazastavil nad tím, že těch 210Nm, co má série od 1750ot, má po úpravě o 500ot posunutý výše. Ale nejsem žádný kritik, jen jsem se ptal, nic víc :) Ale čert to vše vem, vždyť to je jedno, hlavně, že to jede dobře :wink:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani :-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

R@ZOR píše:
Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani :-)


Přesně tak :P

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Já vím, že nejsi kritik, ani já nejsem :lol:
Jen se mi nezdá, že by série měla vyšší krouťák... chtělo by to taky graf série na porovnání... :wink:

Jinak já mám zájem o chip u Profituningu v Bratislavě... co mají na stráce graf z 1,8T 110kw, tak výsledek 187PS a 298Nm.


Přílohy:
Skoda_Octavia_1,8_T_150_Hp_po_uprave_187Hp_298Nm.pdf [34.58 KiB]
73 krát

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Grafy z brzdy 1.8T
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

To jsou skoro ty samy parametry ;-) A Profituning si lidi docela chvali ;-) Pujdes do toho?

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group