Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 18:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

Zdravím, mám problém s motorem, ŘJ mi pouští moc benzinu do motoru a motor se ulejvá a hltí se, váha vzduchu nová, lambda taky, když odpojím hadičku ze škrtící klapky co vede k filtru s aktivnim uhlí, tak se motor rozběhne normálně, sice má větší otáčky ale jde, ale pořád se trochu klepe a z výfuku je slyšet že to ještě neni v cajku. Ventilek na nadobku s aktivnim uhlí je taky novej, škrtící klapka vyčištěná a v základnim nastavení. Jinak to je Audi A3...na audi foru je to nějak mrtvý, proto zkouším tady ;) Díky za rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

a jak je na tom čidlo na teplotu chladíci kapaliny?

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 21:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

To sem ještě zapomněl dodat, to je také nové a ještě výkonový stupeň zapalování :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

a co ten jednocestný ventil co je na té hadičce je funkční? a co vag?

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 23:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

Vag nic neukazuje a ty ventily tam jsou dva a oba fungujou, já už nevím co s tim může bejt :/


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

a jak víš že ti tam jde víc benzínu? nepřisává ti to někde falešný vzduch často odchází odvětrávání klikové skříně?

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 04.12.2011 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

Diagnostika ukazuje dlouhou dobu vstřiku asi 11ms, a když vyndám tu hadičku od škrtící klapky, tak to spadne na 3.5ms, zejtra se mrknu na ty hadice na to odvětrávání, tam kde nebyli svorky, tak sem je tam dal a nic, zkusím to zejtra trochu fouknout kompresorem a kouknu jestli to někde nebude foukat.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 00:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Co regulátor tlaku paliva?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 18:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

Takže, hadice nikde neuchází, zkoušel jsem je natlakovat a regulátor tlaku paliva funguje jak má. Jinak doba vstřiku je pořád 11ms, když odpojim váhu vzduchu, tak to klesna asi na 8ms, když přidam a uberu, tak se doba vstřiku i hodnota množství nas. vzduchu dostane na normální hodnoty, ale během 3 sekund se to zase rozhodí.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 19:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

a co řídíci jednotka zkoušeli jste jinou, a co oxidace v konektorech.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 19:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Ještě senzor tlaku... jaké ukazuje hodnoty?
Jinak říkáš že se ti zlepšuje stav, když odpojíš hadičku z ventilu na nádobce s aktivním uhlím a zaslepíš to, jo?

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 20:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

Řídící jednotku jsem nezkoušel měnit, nemám si ji ani od koho půjčit, akorát kamarád má Octavku taky s tim motorem co já, ale má jinou váhu vzduchu, tak nevim jestli ta ŘJ bude pasovat. Jinak kontakty byly zoxidovaný ty jsem vyčistil, a senzor tlaku jako od turba? Mám pocit, že ten tam neni. Když odpojim hadičku z regeneračního ventilu, se zvednou otáčky a trochu se to vyrovná, ale to je tim, že má motor větší otáčky, a když jí ucpu, tak to chcípne.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

motor typu AGU nemá čidlo na tlak turba. A ty jednocestný ventili propouštěj jak maj?

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2011

Příspěvky:

14

Jo Jo ty fungujou jak mají. Ještě mě napdlo těsnění pod výfukovym potrubí nebo těsnění u turba na výfuku by to dělat nemoho? Když přidam tak občas je vidět trochu kouře, je možný že by si to někde přisávalo a lambda by si myslela, že to je moc chudý, a proto by tam řídící jednotka hrnula víc paliva? To ještě zkusim vyměnit, to je poslední možnost co můžu už snad zkusit udělat.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru
PříspěvekNapsal: 05.12.2011 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

to by taky mohlo být že by ti to přisávalo vzduch před lambdou. Jinak 1,8T to je běh na dlouho trať

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group