Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 09.12.2011 14:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Zdarec, zajímalo by mě, kde přesně je uchycen na karoserii motor a převodovka. Měl jsem úplně vymlácenej slentblok u převodovky, ten je nový. Ale vždy když zařadím motor cukne a cukne to až že se pohne řadící páka ( dřív to bylo horší ) když jedu někdy téměř bez plynu, tak to auto pocukává a je to cítit právě na té řadící páce. Někde sem četl, že to může i ten silentblok způsobovovat při jemném plynu, co je na tom pravdy?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 09.12.2011 15:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Pokud jsou vymlácené silentbloky, tak je slabší reakce na plyn.
"Motor má moc velkou vůli a je možno i slyšet rázy od motoru."

Uložení je na straně převodovky, pak na straně motoru a dole je reakční vzpěra pod motorem.

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 09.12.2011 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

No u převodovky je silentblok nový, na druhé straně byl OK, takže ta reakční vzpěra musí být vymlácená, je možno že to teda má na něco vliv?

Dočetl jsem se, že na škoda forum tohle řešili. Při řazení, sešlápnutí spojky, přídání/ubrání plynu to cuklo. Pak prý při lechtání plynu to taky pocukávalo. To se děje přesně v malé míře mě. Když dám plnej plyn, je to ok. Jak může mít proboha nějaká vzpěra vliv na chod motoru?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 14:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2010

Příspěvky:

90

Bydliště:

Budějice

Hele mě se řadička hejbe jako blázen, silentblok převodovky je KO, ale nějak není čas...na chod motoru to vliv nemá, jen se prostě motor víc hejbe...

_________________
VW Bora, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 16.12.2011 16:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

244

Bydliště:

Brno

Mě se taky cuká řadička, silenblok na převodovce vyměněn(tedy v servisu takže snad vyměněn) a cuká se pořád. Možná mám taky v háji tu vzpěru ale nevím jistě není zase nejlevnějsí a měnit ji jen tak se mi zase nechce.

_________________
VW Golf IV Variant 1.6 16V 77kW BCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 16.12.2011 17:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

polyuretanovej silentblok té rakční vzpěry stojí cca 700,-.. zbytek je jen železo, co není třeba měnit...
a guma bude určitě levnější...t
takže to zas tak nákladný není..a vyměněný to máš za pár minut..

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 17.01.2012 23:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.08.2010

Příspěvky:

33

samej problém, spodní vzpěra na převodovce nebo zespodu motora je vyměněná , žádná změna, si to jsou silentbloky motoru nahoře, pravý, levý.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uchycení motoru a převodovky
PříspěvekNapsal: 18.01.2012 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

casy píše:
samej problém, spodní vzpěra na převodovce nebo zespodu motora je vyměněná , žádná změna, si to jsou silentbloky motoru nahoře, pravý, levý.


No ty silentbloky nahoře mám vyměněný zase já, taky žádná změna :D :D

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group