LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od jurod »

No myslím, že by chtěl poladit.... :roll: :lol:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
iroc
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 235
Registrován: 28.08.2008 12:54
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od iroc »

iroc píše:Ahoj LPGisti takhle jsem včera skončil LPG se bude demotovat a nakope se do nové GIV tedy až ji seženu

Zdarec co jsem dělal, unava vykoukanej do pc auto stojící za křižovatkou u krajnice neoznačené ani trojuhelníkem, jel jsem v koloně borec před mnou stihl udělat myšku a já už ne.

Nedodržení bezpěčné vzdálenosti .
Martin Kolín

cheetah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 30.12.2008 19:49
Bydliště: Vlašim

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od cheetah »

Zdarec, nemáte někdo zkušenosti s tankováním LPG v Holandsku, jak je to s redukcí na jejich systém, maj je u BČS? nebo člověk musí vézt vlastní?? případně nemáte někdo redukci IT-HO k zapůjčení?? díky moc

pan.beri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 28.09.2011 22:57

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od pan.beri »

tak konečně mám vyhlídnuté tři Octavky 1.8T 110kw cena od 80 do 99000,- pokud budou co kčemu tak jednu z nich přivezu a dal bych tam LPG za 27000,- (zjišťoval sem pouze na jendom míste a naázev systemu zatim nevim)
Honda civic 1.6 Vtec 92kw(rv.1992), Renault Twingo 1.2 55kw(rv.1996), BMW E46 325i 141kw (rv.2003)

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od G3-lower »

Kluci ja sem s lpg max spoko.Mam ted doma i tdi 96kw v passatu a zere 8L a clovek s tim 6q akorat furt radi jak blazen zlate RS to si veme 12L lpg a vsichni sme spokojeni :-D ale mam drobny problem.na benal startuju na brnk a na lpg to toci asi 2sekundy. Vcera sem se docetl ze by to mohl byt vadny splynovac ze v komore zustane vzduch a plyn nez tam dorazi benzin na ktery to ma startovat.mate nekdo zkusenost?

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od tomakecTD »

Nemůžeš na LPG startovat! Vždyť to šlo u starejch BRCček u favoritů :) Nebo jsi to myslel jinak? Splyňovač když je špatný, tak v spoji jakoby "prosakuje"
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

cheetah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 30.12.2008 19:49
Bydliště: Vlašim

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od cheetah »

Klucí tak jsem byl na zkrácené dovolené v Holandsku. První dovolená s plyníkem. Škoda Octavia Combi 1.6 BSE, r.v. 2007 dostavba LPG Lovato. Najeto cca. 2600km během 5 dnů kromě startovacího benzínu spáleno 220 l LPG, tudíž průměr 8.5 L/100 km. Cestovní rychlost 120 - 140 km/hod (tachometrových). To vše při obsazení 4 dospěláky a batožinou na celou dovolenou. Prostě fantazie. Zkoušel jsem různé jízdní režimy při 120 km/hod brala cca. 7.5 LPG, při 130km/hod cca. 8.3 l LPG a při 140 km/hod cca. 9 l LPG. 95 % jízdy na dálnici. Takže za mě doporučuju všem. Cena LPG v Německu 20-21,-Kč/L, Holandsko dálnice shodně 22,-Kč/L, jedno jaká benzina. u sjezdů většinou 20-21,-Kč/L a v městech se dá natankovat i za 17,-Kč/L a to byla benzinka Esso. LPG v Holandsku snad na každé benzince. V německu jsem bral v městě Idstein (Total-tankovací pistole jak německý tak italský systém) - 400 km od Rozvadova, necelých 300km od Holandska.

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od G3-lower »

tomakecTD píše:Nemůžeš na LPG startovat! Vždyť to šlo u starejch BRCček u favoritů :) Nebo jsi to myslel jinak? Splyňovač když je špatný, tak v spoji jakoby "prosakuje"
Kde je ten splynovac? Nemuzes mi udelat fotku? Kdovi kde ja to najdu. Bych omrkl v jakem je stavu, ted sem byl na emisich a moc to nekontrolovali a o problemu startovani jsem jim rikal hodil to na LPG VAG a mrknul jak je to nastavene atd a rikal, ze je to v poradku, prepinani na benal ve 40°C, rikal, ze sve vozy nastavuje na 30°C.

Muj problem. Nastartuju a jedu a musim manualne zapnout LPG a kdyz nekde prijedu a chcu chcipnout motor tak pokud zase manualne nevypnu LPG tak pri dalsim startovani startuju tak 2sekundy, kdyz vypnu LPG pred chcipnutim motoru tak nastartuju na "brnk". Jinak LPG samo o sobe slape super auto s nim leti :-) Tak by me zajimalo, kde je problem...

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od tomakecTD »

Zdarec, no ten splyňovač tam musí někde bejt. Záleží kolik máš s tím systémem najeto. Obecně se některé membrány mění po 50tis km, některé 80, 100, atd. Já to mám 2 roky a neměnil jsem na tom nic. Mám LANDIRENZO. Poměrně drahej systém. Všecko automatický. Problém není absolutně nikde. Taky mám přepínání na 40C. Je to sice na nic, ale aspoň máme 100% jistotu, že neodejdou vstřiky na benzin no a pro motor je to volba dobrá. Osobně bych řekl, že když to vypneš na LPG, možná máš nějaké špatné vstřiky LPG a zanesou ti sání plynem. Potom startuješ na benzin a směs je moc bohatá a startuje to hůře. Něco podobného jsem měl na felicii. Co myslíš? Jinak splyňovač je vyhříván vodou z motoru, vedou k němu dvě hadice. Musíš je najít a jsi u něj. Je to taková hliníková krabička - kulatá, nebo čtvercová. tak 15x15cm. Jinak taky mi to na LPG lítá líp jak na benzin. A to že na benzin jsem teď ujel 2 nádržel na pročištění střiků atd. ALe pořád plyn vede. Prostě ten motor využije jeho potenciálu.

Já měl s LPG jen jedinný problém. Jel jsem na tempomat a došel mi LPG. Ten motor to dost nepobral a nepochopil. Pak jsem nastartoval a svítilo co mohlo :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
iroc
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 235
Registrován: 28.08.2008 12:54
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od iroc »

Zdarec LPGisti taku zase valím na LPG, zůstal jsem u starého známého motoru 1,6 AKL SR neb jsem si s ním užil své a vychytal mu mouchy až do osodného dne , Vůz zakoupen po starší paní ročník 67 najeto nula nula prd poctvé km ověřno přes databázi STK. Tak A´t vám to brblá až s tím budou zase trable a že oni budou tak se budu opět pravidelně hlásit o slovo
Martin Kolín

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od tomakecTD »

:mrgreen: no vida hooo. To je dobře že už zase frčíš :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
iroc
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 235
Registrován: 28.08.2008 12:54
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od iroc »

tomakecTD píše::mrgreen: no vida hooo. To je dobře že už zase frčíš :good:
si piš už jsem byl nervozní že se tam nestrkám tankovací hrdlo :):) a za tu dobu co jsem jezdil jen na benz to moje šrajtofle sakra pocítila :) teď už je to super , jo a perlička pamatuješ jak jsme debatili ohledně svíček. tak jezdím na tříbody bosch a v klidu :):)
Martin Kolín

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od tomakecTD »

:wink: taky nyní mám 3 body. je to úplně fuk, nepoznal jsem jedinej rozdíl 8)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Tomas GOLF 1.6SR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 18.11.2011 19:27
Bydliště: Čelákovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od Tomas GOLF 1.6SR »

Nazdar kluci , takže teď k mému problému mám Golf IV 1,6 SR AKL 74KW LPG+ benzín .Přetěsnej celej motor,udělané těsnící kroužky na pístech, vyměněn vzduchový filtr , vyměněna baterka , novější neorigo škrtící klapka + základní nastavení nová hadička k sání škrtící klapky ,nová lambda sonda, nový snímač klikové hřídele , teď se bude dělat snímač vačkové hřídele možná proto mě auto občas chcípá při startech nebo těžko startuje. , jak se ohřeje vše v normálu,Mám vysoké otáčky zákl nast škrtící klapky a je to OK tak jak kdy měsíc, 14 dní i týden.Jestli to dělá plyn nevím, jinak auto neškube, občas má výkon občas ne, jak se mu chce na benzín otáčky sou tak pod 1000 jinak na plyn i 1400 furt papá to z kopce na zařazený stupeň rychlostní ,jinak jak drží volnoběh nejde tam palivo žádné,spotřeba od 7,2 litrů do 8,3L normální jízda.Vstřikovače na LPG ok byl jsem na kontrole LPG těsnost ok.Výměna oleje a chladící kapaliny, výměna svíček neproběhla jelikož je to zásah do sání ..Už nevím co tam mám vyměnit, aby to jelo pořádně a necukalo jemně a mělo furt výkon, ne jen někdy.Díky za rady chlapi už se v tom topím nejméně 7 měsíců nikdo není furt schopný říci co to je jinak Lambda, když ukazuje špatné hodnoty, nemusí být špatná, ani snímač klikové hřídele jak u mě , může to dělat všechno škrtíc. klapka nebo snímač vačky.S pozdravem Tomas.Auto má za moji dobu najeto 183 500 tudíž od koupi přes 13 000 km.
GOLF IV 1.6 74KW benzín +LPG :-)

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic

Příspěvek od tomakecTD »

Chlape já měl taky podobný problémy, vyměnil jsem toho hrozně moc. Ale jen doufám, že si vše nekupoval nový ..... to by totiž byl mazec. Já koupil novou jen přední lambdu za 3000. Jinak klapka - raději použitá origo bych radil.

Jakej máš LPG systém? Jak přepínáš na LPG? Dělá to to samé na benzin i plyn? Zkoukl si ventily? Zkoušel jsi chvíli jezdit jen na benzin?

U mě to bylo souhrou příčin : načatá lambda II ( nebyla špatná, nikde chyba, ale měla dlouhou dobu kvantifikace ), MAP senzor ( ukazoval o 20C větší teplotu sání než ve skutečnosti ), zanesenej egr ventil ale ten myslím nemáš.

A hlavně!! rozházená benzinová mapa v ECU - řídící jednotce motoru. Jezdil jsem pak asi 1000km na benzin a auto se dalo krásně do pořádku. Nikde není jedinej problém.

Kdyby cokoli, napiš. T.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“