LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

Příspěvek od xerxes »

výhody to má akorat ten pocit že davaš misto 35kč a litr benzinu 16kč za litr plynu :)

Uživatelský avatar
Bucek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 10.08.2009 14:15
Bydliště: Pardubicky kraj

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

Příspěvek od Bucek »

Zdar borci,

Popis situace: Mam GIV 2001 1.6/16V AZD. LPG mi fungovalo naprosto v pohode. V unoru jsem jel do Bulharska a na ceste tam asi 30km pred cilovou destinaci mi motor zacal skubat a pak zahlasilo chybu LPG musel jsem prepnout na benzin. Prvni odhad byl, ze jsem natankoval nekde po ceste nejaky spatny LPG. Pred cestou jsem vymenil vsechny vysokonapetovy civky. Svicky zustali original a mam dojem ze jsou zrale na vymenu. Ted me ceka teda vymena svicek a asi vymenim i kabey k civkam. Necham vycisti komplet vstiky a vypustit nadrz. LPG mam namontovane asi od Srpna 2015 a najeto je tak max 8000km

Dotazy:
1) Stava sem ze pokud Vam LPG hodi chybu musite prepnoutna benzin, ze to jede jak na tri valce? (kdyz zastavim , vypnu motor pocka cca minutu a znova nastartuju na benzin jede to normal na 4 valce vse ok)....
2) Popisujete tu ze LPG svicky je kravina tedy klasika NGK podle motoru? Mate nekdo zkusenosti s timdle? (mam reference ze fungujou dobre)
http://www.brisk.cz/e-shop/all/1462" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Vysokonapetove civky jsem neoriginal TESLA zdaj se mi zatim ok, jaky mate zkusenosti , pripadne co doporucujte; .... a s tim i posledni dotaz jaky kabely. Premyslim nad sadou
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... azd,5359,4" onclick="window.open(this.href);return false;

Diky za odpoved...
VW Golf IV 1.6 16v (AZD)
Barva: Z4

pavlos_xj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.05.2015 22:58

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

Příspěvek od pavlos_xj »

Ahoj
Od srpna 2015 mám namontovaný českopolský MAGIC 2 ve firme http://www.lpg-vanek.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Přístup servisu hodnotím kladně, odvedená práce vypadá kvalitně, můžu jen doporučit. Nádrž toroid 53 l. Od montaže najeto asi 8tkm, bez problému. Teď poslední spotřeba - na dálku 8 litrů lpg. Teď při ceně 11,90 na Shellu krásná práce.

Uživatelský avatar
Thomix
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 04.10.2015 11:22
Bydliště: Zábřeh

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

Příspěvek od Thomix »

Mám motor 1.6 sr a sekvenční LPG Lovato. Svíčky Denso iridium normal na benzín. Jezdím za cca 8 litrů plynu. Rozdíl ve výkonu poznat nejde. Plyn mě stojí 10 kč za litr. Pocitově i z hlediska úspory LPG můžu jen doporučit.
Bylo: Audi 80, Bmw 530i, Ford Focus.
Nyní VW Golf IV 1.6

JuraBorat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 29.07.2016 18:31

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

Příspěvek od JuraBorat »

Zdar plyňáci, poctivě jsem prečetl všech 13 strán a nikde jsem se nedočetl o motoru 2,3 110kw V5. Uvažuji o plynu a chtěl bych vědět co vy na to, nejlépe někdo zkušený. Je tento motor vhodný pro lpg? Je potřeba rozmazávání sedel ventilů? Jaký systém vybrat, s ohledem na vyvoj lpg, páč příspěvky z r. 2012 už možná zcela neplatí... oslovil jsem několik firem zabývajících se lpg, ale vesměs z práglu, tak bych raději neco z okolí(Mladé Boleslavi) kvůli servisu, dostupnosti, revizím, atd... Najeto má můj Borat 193tis. Díky za Váš čas a doufám i odpovědi s vypovídající hodnotou. Jura

Patrick1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Czel.A
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanice.

Příspěvek od Patrick1 »

Zdavím, mám možnost koupit Golfa 2.3 na plyn, ale pán k tomu plynu nemá žádné doklady, ani o revizi. V TP plyn zapsaný je a na nárži je pouze takový pofidérní štítek, který vypadá, jak když je přepsaný tužkou. Co jsem pátral tak by to měl být holandský systém zkapalnělého plynu LPI Vialle. Nebudu mít problém při přepisu vozidla na EK a na STK? Nebo stačí zajet si systém zkontrolovat a tam mi vydají nové doklady o revizi?
Přílohy
20180604_131632.jpg
20180606_112549 (1).jpg

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“