Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 23:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2011

Příspěvky:

3

Kurna to sme koupil čerta v pytli :D tak díky podívam se na to forum :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 23:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Offeska píše:
Kurna to sme koupil čerta v pytli :D tak díky podívam se na to forum :)



Nebo třeba to čidlo jestli ma kontakty vpořádku, není zkorodované, může to být čimkoliv. Jak dlouho je tam ten systém?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 06.02.2012 07:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

1330

Bydliště:

Písek ok.F-M sev.morava

iroc píše:
tomakecTD píše:
Pro iroc ohledně kvality plynu.

Setkal sem se se špatným plynem to ano. Hlavně v zimě, kdy se tam má dávát speciální složka a někd šetří. Nyní beru jen u jedné čerpačky už pár let, je tam nej plyn z okolí.

Ale kdysi sem nabral jinde a po přepnutí v -5ti se mi felicia zakuckala, ztratila výkon, chcípla a už nešla nastartovat. Musel sem počkat do odpoledne až bude teplo, dotáhnout domů, dobít baterku a pak brát plyn jinde :D

Spojka mi taky zabírá nahoře, z toho si nic nedělej, ale tak hráblo by mi to to jo :D



Ahojda tak to jsem si natankoval asi pěknej sajrajt, ale už jsem to vyjel takže dnes si natočím kvalitku u nás v kolíně.

Jinak mojespojka si ani nehrábne :) už je to pěkně znát jak nezabírá a sem tam si proklouzne, tož mě čeká další rozborka.

Budu mít k tomu dílnu se zvedákem tak samo doma urobíme :)



Hele Tome čsitě náhodou nevís kde je pojistka k osvětlení panelu s ovládáním větráku a teploty včera mi to zhaslo tak nevím jestli to bude žárovka a jak se k ní dostat ( předpokládám celej panel ven a nebo pijistka ostatní osvětlení palubní desky je ok

čau,budeš mit v haji tu malou žarovičku,ovladač ventilatoru dej do polohy dvě a vytáhni ho směrem k sobě,pak nějakyma kleštičkama vytahni tu žarovku a vyměn ;-) nic složitého.

_________________
SEAT ALHAMBRA 1.9 Tdi 85 kW+chip od Tdi Drapek
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D

_________________
VW GOLF 4 Tdi 81kW+chip


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 06.02.2012 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2011

Příspěvky:

3

tomakecTD píše:
Offeska píše:
Kurna to sme koupil čerta v pytli :D tak díky podívam se na to forum :)



Nebo třeba to čidlo jestli ma kontakty vpořádku, není zkorodované, může to být čimkoliv. Jak dlouho je tam ten systém?


Od roku 2008 je tam .... cidlo teploty mi tam menili ono ma LPG svoje vlastní ? :) tak sem psal na autogascentrum kde odpovída na dotazy pan ing. Pataky(i) a dostal sem nemilou odpoved :( Na zařízení ROMANO nemáme diagnostiku


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 07.02.2012 09:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Chlape, nevěš hlavu, musíš shánět. Ale asi to není dobrý, když on to nemá, těžko se to bude shánět. 2008 to je novej systém. Já mám 2002. Co já měl 3x LPG systém, každý měl své čidlo teploty vody. Tak nevím. Projdi to a jestli můžeš zkus udělat fotky toho systému a kabeláže :wink: Třeba na něco přijdeme. Ale nemusí to být jen tím. Může být špatný kontakt k lambda sondě, špatný emulátor pokud tam je, špatná membrána reduktoru, je toho dost. Taky můžou být vadné vstřiky LPG systému. Když už neseženeš diagnostiku tak aby to zkouknul někdo, kdo se vyzná. Ale nevím, jak to bude s náhradníma dílama no.. :good:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 09.02.2012 12:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

Ahoj Tome jakou máš teď spotřebu LPG v těhle mrazech ?
teď jsem najel na 36 litrů cca 441 km což vychází asi na 12,25 ( kombinovaná spoptřeba ) příjde mi to na 1,6tku docela dost ?

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 09.02.2012 12:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Já teď moc nejezdím, tak nevím. Ale pokud jezdíš 90% město a krátké trasy, může to bejt 12 litrů :wink: V mrazech se nedá moc spotřeba soudit. Mě palubák ukazuje 13 město :good: :good:

Navíc 1.6 SR má udáno v TP město spotřebu 10.5L mrkni do fora 1.4 spotřeba, posílal to tam jurod, je to síla :D

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 09.02.2012 12:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

tomakecTD píše:
Já teď moc nejezdím, tak nevím. Ale pokud jezdíš 90% město a krátké trasy, může to bejt 12 litrů :wink: V mrazech se nedá moc spotřeba soudit. Mě palubák ukazuje 13 město :good: :good:

Navíc 1.6 SR má udáno v TP město spotřebu 10.5L mrkni do fora 1.4 spotřeba, posílal to tam jurod, je to síla :D


Ahoj Tome jsem se seknul :)

přepočítáno pomocí trojčlenky
tankováno 36 ...... Ujeto 441 Km
spotřeba X........ 100 spotřeba na sto

X=36x100/441

X=8.163 na 100km

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 09.02.2012 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Tak jestli máš 8L tak je to famózní spotřeba :D Já právě nevím, kolik mi to bere, budíky mám z bůh ví čeho, tak sem si založil spotřeby.cz .. ale to začne ukazovat objektivní spotřebu až tak po 10ti natankováních :good:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 09.02.2012 15:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

tomakecTD píše:
Tak jestli máš 8L tak je to famózní spotřeba :D Já právě nevím, kolik mi to bere, budíky mám z bůh ví čeho, tak sem si založil spotřeby.cz .. ale to začne ukazovat objektivní spotřebu až tak po 10ti natankováních :good:



tak je jasné že ta spotřeba bude kapku jiná ale už si to taky ukládám :)

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 18:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2010

Příspěvky:

5

Nazdárek všichni!
Uvažuji o zaplynování Golf IV 1,4 16V. Nevím ale jaký systém. Jaké jsou mezi různými systémy rozdíly a zda se to do tohoto motoru vůbec hodí. Už i na benzín to není žádné letadlo. Co bych měl do toho dat,aby mi to vydrželo a nekazil se motor (suché ventily a podobně). Teď se tady dočítám,že i jiné svíčky. A jaká by byla spotřeba LPG? Dík za rady.

_________________
Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest.

_________________
VW G4 1,4 16V 2000


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 29.02.2012 18:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Zdarec, systémů na plyn je hodně druhů. Dělí se nyní na podtlakové/sekvenční/sekvenční vstřik kapalného plynu LPI

Podtlak je vhodný pro jednobody nebo karburátory, lze i použít do novějších, ale není to dobrý nápad. U takého systému je spotřeba cca o 15% vyšší a výkon cca o 10% nižší. Je to starý systém používaný ve feliciích atd. Jeho cena instalace kolem 15-22tis

Sekvenční vstřikování je podobné jako vstřikování benzínu. Na jeden válec 1 vstřik. Tento systém nahradil podlak. U tohoto systému je spotřeba/výkon téměř totožná s benzínem a laik nepozná jedinný rozdíl. Může se to měnit pár procenty. Musí to montovat a seřizovat někdo, kdo tomu rozumí a vyzná se, jinak výkon může být nižší.

LPI - doplňuje systém sekvent o kapalné vsřikování LPG. Nevím, jak je to vymyšlené, málo lidí to zatím montuje, je to velice drahé, ale motor by mohl mít výkon stejný nebo ještě lepší než na benzin díky oktanovému číslu LPG 106.



LPI - velká pořizovací cena. Co jsem četl, lidé si raději koupí o 20tis levnější sekvenční vstřik a oželí pár procent na spotřebě a výkonu. Možná za pár let to bude lepší


Já osobně jezdil se systémy BRC - podtlak forman - malý výkon, v kopcích smrděl plyn - datum montáže 1998 myslím
Po té felicia podtlak Tartarini - teplotně řízený systém, automatický. Výkon skvělý, plyn ok, potřeboval 2x do roka seřídit za cca 300,- .

Nyní na golfu landi renzo - nyni 32tis pořizovací cena. Jeden z nej Italských systémů, sekvenční vstřik, plně automatický systém. Nepoznáte přepnutí na LPG, nepoznáte rozdíl na LPG/benzin. Ani jednou jsem neseřizoval, nikdy nebyl problém, mohu vřele doporučit. Spotřeba dlouhá trasa CZ-SK 7,45l/100 LPG v létě dálnice/okresky.

Jedinný problém je, že je nutnost občas jet na benzin, protože se v ECU motoru poškodí benzinové mapy a motor na benzin potom může třeba špatně startovat. Stačí zadat přizpůsobení v ŘJ a vše OK.

Nejpoužívanější systémy LPG - vzestupně po nejlepší dle mých zjištěných informací Ac.pl, stag, lovato, lovtec, prins, BRC, tartarini, Landi renzo, Vialle

Ceny plynu nyní 15-19kč, čerpačka na každém rohu. LPG mohu jedině doporučit. Žádné ventily to mě, ani mým kamošům nikdy neoddělalo a nikdy jsme nepoužívali žádné flashlube a nic podobného.

PS: Svíčky zůstávají naprosto stejné. Vše je jen marketingový tah, aby prodali drazší svíčky. Spotřeba když nejhůř tak 1litr nahoru bych řekl, ale to by bylo něco v nepořádku.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 01.03.2012 18:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2008

Příspěvky:

213

Bydliště:

Vlašim

Před 14 dny jsem si nechal udělat do Octavie 1.6 Combi BSE LPG sekvenční Lovato. Je to plně italský systém dle vyjádření montéra nejlepší poměr cena výkon co měli v nabídce. Jinak nejméně kvalitní na trhu je českopolskej systém Magic 2, případně novější Magic 3, říkal, že splňuje všechny normy, ale mají problematické vstřikovače, a když už mají reklamace na LPG, tak tento systém.
Jinak já mohu doporučit firmu Automania.cz mají sídlo v Praze, pobočky v Příbramy a Sedlčanech. Dlouholetá tradice, můj děda tam měl 2 auta a dosud žádný problém. Cenovka za Lovato byla celkem 28 tisíc s ukazatelem paliva a toroidní nádrží o velikosti 57 litrů. Nádrž a ukazatel byl příplatek. Montáž trvala 2 dny, po 1 tisíc km je zdarma revize a seřízení.

Jinak s autem jezdím normálně, spotřeba lenochem i 6 L plynu, ale to už je to hroznej vopruz, normál provoz 7-8 a dálnice 130 km/hod 8 - 9 L LPG dle terénu. Žádný rozdíl mezi jízdou na LPG a benzín jsem nezaznamenal, v normálním jízdním režimu to asi ani nejde. Jinak jsem tankoval byl poprvé tankovat plnou, protože ukazatel ukazoval rezervu a za plnou jsem zaplatil nekřestanských 590,-Kč :yahoo: :laugh:

_________________
Ex Škoda 120, VW GIV 1.6 SR - PRCEK Nyní Škoda Octavia II Combi 1.6 LPG - Lovato - Šmudla


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 14:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

:roll: Přesně tak to je. Ale jak jsme se bavili s kamarádem - fámy o tom, jak je LPG na nic nám vpodstatě nahrávají, protože si to méně lidí předělává. Kdyby všeci jezdili na LPG zvedla by se daň a cena by byla úplně jinde. Takže těžko říct jestli doporučovat nebo né. Já bych benzin bez LPG nikdy nechtěl, šel bych do diesela jednoznačně :wink: LPG mám jen kvůli benzinu. Je to opravdu skvělá věc s dnešními moderními systémy.


Mimochodem v pondělí jdu na výměnu LPG nádrže. Jel jsem si pro ni osobně do Polska - nikdy více, hrozná země :D

Co se týče statistik LPG - můj systém byl montován v Miláně a má najeto 3500hodin na LPG a 1600hodin na benzín :smoke:
Můj golf je vyroben 12/2001 a ještě ten měsíc tam někdo nechal namontovat LPG takže toto auto je příklad toho, že to jde i s plynem 200tis km :wink:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - provoz, problémy, spotřeba, dotazy, čerpací stanic
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.11.2010

Příspěvky:

1512

Bydliště:

Praha-Barrandov

Zdravim.. Můžete mi doporučit další firmy v praze a okolí? Chtěl bych něco lepšího za cca 30tisíc.. a ještě se chci zeptat.máte někdo plnění lpg ve vicku na benzin? nechci aby to bylo tam dole jako se to klasicky dává..děkuju

_________________
www.invicomp.cz Odvirování,Diagnostika a řešení nefunkčnosti,Zrychlení,Fyzické i programové čištění,Záloha dat,Snížení hlučnosti,Domácí síť ,Technické poradenství, Výuka práce s počítači i programy ...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group