Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Právě že mi posílal foto do SZ a zapojený byl dobře, možná ten kontakt... anebo to byl zrovna ten den, kdy to jede..., dle názvu topicu
Každopádně přeji, aby se ti to podařilo vyřešit a nebylo to turbo...
Každopádně přeji, aby se ti to podařilo vyřešit a nebylo to turbo...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Turbo to asi nebude, to by jelo blbe furt
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Pokud to bude jezdit tak turbo na jaro stejně vyndám, respektive pokud se mojemu mechošovi bude chtít, abych zjistil jak na tom je. A když to jezdit nebude tak ho taky vyndam
Zapojeny byl dobře. Já to vidím právě na ten kontakt. Nebylo by to špatné rozuzlení Amen
Zapojeny byl dobře. Já to vidím právě na ten kontakt. Nebylo by to špatné rozuzlení Amen
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ahoj, tak tady jsou grafy udělané z Logů, které jsi mi dnes poslal...
Jak tak na to koukám, tak dnes ti to muselo jet docela dobře. Dle Logu líp než jede série.
Co jsem si ale všiml, N75 dnes regulovalo normálně, tam nevidím nic nenormálního.
Ale...
Tlačí Ti to do cca. 3500 otáček stejný tlak, jako máš požadovaný. Viz. poslední 2 obrázky, kde jsem označil v grafech místo cca. 3500 otáček (v jednom přesně 3440 a druhém 3600) V tomto místě ti to tlačí tak jak by mělo... 1960-1980mbar... což odpovídá chipnutému motoru.
Ale právě od těch 3500RPM to postupně tlak snižuje, viz první 2 obrázky. U 5400 otáček to tlačí podobně jako série 1590-1540mbar.
Takže nevím zda to je takhle správně...? To by nám asi řekl motorpower, zda je to ok, nebo ne? Jelikož ty sérii nemáš...
U série to tlačí skoro konstantně.
Celkově když bych to shrnul, tak ti to musí zrychlovat určitě lépe než série, turbo ti tlačí dobře. Jediné co mně nesedí je tlak turba ve vyšších otáčkách, kde vzniká rozdíl mezi požadovanou a skutečnou hodnotou. Jestli je to takhle nastavené softwarově, to nevím...
Co je ale divné, že dnes ti to jede a zítra to třeba nepojede... to mi fakt nejde do hlavy... kdyby bylo v háji turbo, tak ti to netlačí ani teď...
Jak tak na to koukám, tak dnes ti to muselo jet docela dobře. Dle Logu líp než jede série.
Co jsem si ale všiml, N75 dnes regulovalo normálně, tam nevidím nic nenormálního.
Ale...
Tlačí Ti to do cca. 3500 otáček stejný tlak, jako máš požadovaný. Viz. poslední 2 obrázky, kde jsem označil v grafech místo cca. 3500 otáček (v jednom přesně 3440 a druhém 3600) V tomto místě ti to tlačí tak jak by mělo... 1960-1980mbar... což odpovídá chipnutému motoru.
Ale právě od těch 3500RPM to postupně tlak snižuje, viz první 2 obrázky. U 5400 otáček to tlačí podobně jako série 1590-1540mbar.
Takže nevím zda to je takhle správně...? To by nám asi řekl motorpower, zda je to ok, nebo ne? Jelikož ty sérii nemáš...
U série to tlačí skoro konstantně.
Celkově když bych to shrnul, tak ti to musí zrychlovat určitě lépe než série, turbo ti tlačí dobře. Jediné co mně nesedí je tlak turba ve vyšších otáčkách, kde vzniká rozdíl mezi požadovanou a skutečnou hodnotou. Jestli je to takhle nastavené softwarově, to nevím...
Co je ale divné, že dnes ti to jede a zítra to třeba nepojede... to mi fakt nejde do hlavy... kdyby bylo v háji turbo, tak ti to netlačí ani teď...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Díky za rychlé grafy, konečně se v tom vyznám a chápu jak to teda má fungovat.
No ta N75 je stále ta původní, už jsem objednal novou ať mám 100%ní jistotu, že se nezasekává nebo něco a že funguje na 100% jak má. Včera jsem vyjel na ten LOG a nejelo to. Zastavil jsem a tahal jsem za vedeni k N75 + odpojil 2x konektor a pořád nejelo a pak se to cestou chytlo tak jsme to LOGli, pak jsem ještě několikrát popojížděl a nejelo to. Ani konektor vypojit zapojit nepomohl. Už to poznám jednoduše, na 1q blika ESP jak splašené na te vodě a 2q taky problikne a i uzavřený origo Bosh BOV odfukuje a když to nejede tak se todle nekoná.
To, že turbo přestává tlačit od dejme tomu 3500ot může možná způsobovat nějaká dírka v nějaké hadici.
Dejme tomu, že turbo je nejspíše OK a tlačí jak má. Vyměním ten N75 za nový a uvidím co se bude dít.
Ta N249 taky řídí něco ohledně tlaku turba?
Jinak včera se mi to na benzín párkrát při cukání pěkně jakoby zaseklo, nafouklo a pak nás to vystřelilo takovým stylem, že to bych chtěl zažívát pořád Dvě sekundy jsem si připadal jak ve filmu, když dají nitro a to bez pr**le
No ta N75 je stále ta původní, už jsem objednal novou ať mám 100%ní jistotu, že se nezasekává nebo něco a že funguje na 100% jak má. Včera jsem vyjel na ten LOG a nejelo to. Zastavil jsem a tahal jsem za vedeni k N75 + odpojil 2x konektor a pořád nejelo a pak se to cestou chytlo tak jsme to LOGli, pak jsem ještě několikrát popojížděl a nejelo to. Ani konektor vypojit zapojit nepomohl. Už to poznám jednoduše, na 1q blika ESP jak splašené na te vodě a 2q taky problikne a i uzavřený origo Bosh BOV odfukuje a když to nejede tak se todle nekoná.
To, že turbo přestává tlačit od dejme tomu 3500ot může možná způsobovat nějaká dírka v nějaké hadici.
Dejme tomu, že turbo je nejspíše OK a tlačí jak má. Vyměním ten N75 za nový a uvidím co se bude dít.
Ta N249 taky řídí něco ohledně tlaku turba?
Jinak včera se mi to na benzín párkrát při cukání pěkně jakoby zaseklo, nafouklo a pak nás to vystřelilo takovým stylem, že to bych chtěl zažívát pořád Dvě sekundy jsem si připadal jak ve filmu, když dají nitro a to bez pr**le
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
N249 ti mohlo vyhodit chybu v návaznosti na neorigo BOV jak jsi měl... je to totiž propojené...
Více o N249 zde: http://nomads.eurodiscussion.net/t1245- ... rom-a-20vt" onclick="window.open(this.href);return false;
Taky se něco řešilo zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=480" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyhle ventile pokud blbnout, tak asi nejlepší vyhodit to vše ven, tak jak to má např. Sicco... včetně N112, EGR, vakuové pumpy...
Protože je to levnější a jak píšou, tak je pak menší turbo lag.
Více o N249 zde: http://nomads.eurodiscussion.net/t1245- ... rom-a-20vt" onclick="window.open(this.href);return false;
Taky se něco řešilo zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=480" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyhle ventile pokud blbnout, tak asi nejlepší vyhodit to vše ven, tak jak to má např. Sicco... včetně N112, EGR, vakuové pumpy...
Protože je to levnější a jak píšou, tak je pak menší turbo lag.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Tak došly mi z cc-autodily.cz ventily N249, seriovy BOV a nejspíše N112 - kterou na webu mystyfikují za N75. Takže buď jsem to popletl já nebo oni.
Takže na fotce je to co já považuji za N75 a na odkazech je to co považují za N75 oni (já myslim, že je to N112).
Takže zase hov*o vyzkouším. Ach jo...
http://www.cc-autodily.cz/ventil-magnet-prepin" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... uperb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: kdyby to co je na mé fotce jako N75 nebylo N75 tak mi napište co to je a nejlépe i s číslem z ETKY, protože, když jsem to vyměnil za kámošův tak to jelo.
Kdyby mi tu někdo hodil par fotek AUQ z ETKY s označenými ventily N112, N249, N75 a tím nějakým co mám já na fotce tak bych byl moc rád. Mám schéma AWP od Beara, ale je to asi jiné nebo nevím...Jsem teď úplně zmatený.
Takže na fotce je to co já považuji za N75 a na odkazech je to co považují za N75 oni (já myslim, že je to N112).
Takže zase hov*o vyzkouším. Ach jo...
http://www.cc-autodily.cz/ventil-magnet-prepin" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... uperb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: kdyby to co je na mé fotce jako N75 nebylo N75 tak mi napište co to je a nejlépe i s číslem z ETKY, protože, když jsem to vyměnil za kámošův tak to jelo.
Kdyby mi tu někdo hodil par fotek AUQ z ETKY s označenými ventily N112, N249, N75 a tím nějakým co mám já na fotce tak bych byl moc rád. Mám schéma AWP od Beara, ale je to asi jiné nebo nevím...Jsem teď úplně zmatený.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Nechci Ti do toho kecat , ale v první řadě by sis měl vyřešit problém,
proč to cuká a zakopává na standartní předepsané palivo (Benzín) mnohem víc než na LPG.
Třeba je v tom souvislost...
proč to cuká a zakopává na standartní předepsané palivo (Benzín) mnohem víc než na LPG.
Třeba je v tom souvislost...
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Je třeba řešit i proč netlačí turbo. Je toho více takže se snažím řešit vše. Jak se krapet oteplí půjčím si palivové čerpadlo od kolegy z jeho RS, která šlape a zkusím to projet a uvidím. Teď, ale potřebuju zjistit ten ventil a nějaké schémata, protože jsem se do toho trochu zamotal...11mAjA11 píše:Nechci Ti do toho kecat , ale v první řadě by sis měl vyřešit problém,
proč to cuká a zakopává na standartní předepsané palivo (Benzín) mnohem víc než na LPG.
Třeba je v tom souvislost...
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Takže já řešil stejný problém.... taky jsem si objednal N75 a došlo mi to co tobě... je to prostě takhle značený.... Tady si to přečti http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=945" onclick="window.open(this.href);return false; Myslím, že následující stránka v tom příspěvku jsem dal i obrázek z ETKY.
To co potřebuješ ty je tenhle díl http://www.cc-autodily.cz/ventil-prepin-elmag" onclick="window.open(this.href);return false; s číslem 06A906283E.
Dle ETKY je to značeno jinak, dle servisního manuálu zase jinak a dle prodejců zase jinak.... tak si vyber
To co potřebuješ ty je tenhle díl http://www.cc-autodily.cz/ventil-prepin-elmag" onclick="window.open(this.href);return false; s číslem 06A906283E.
Dle ETKY je to značeno jinak, dle servisního manuálu zase jinak a dle prodejců zase jinak.... tak si vyber
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Dneska jsem se v tom trochu hrabal, ale s chripkou to ani pri 9°C neni moc prijemne.
Ale nasel jsem todle:
1 - nevim co to je - vite? nechat at si to saje nebo zaslepit?
2 - to je urco od sekundaru, ktery tam neni tak at si to asi saje vzduch jen tak - nechat? zaslepit nejak?
Jinak hadice vypadaji OK. Vicemene uz je jich opraveno, nadstaveno, vymeneno dost...Ale stejne uvazuju, ze bych to hodil vse do novych silikonovych hadic. Uvazuju, ze bych na jaro vse vykuchal, ale bojim co LPG na to
Ale nasel jsem todle:
1 - nevim co to je - vite? nechat at si to saje nebo zaslepit?
2 - to je urco od sekundaru, ktery tam neni tak at si to asi saje vzduch jen tak - nechat? zaslepit nejak?
Jinak hadice vypadaji OK. Vicemene uz je jich opraveno, nadstaveno, vymeneno dost...Ale stejne uvazuju, ze bych to hodil vse do novych silikonovych hadic. Uvazuju, ze bych na jaro vse vykuchal, ale bojim co LPG na to
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Cece, to nebude dobre ta 1. To ma bejt zapojeny zespoda sani! Tim sanim ti nejspis uchazi tlak.. Melo by to bejt na odvetravani bloku. Pokud se nepletu..
2 nevim, to tam nemam
2 nevim, to tam nemam
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Tu 1. hadičku nedokážu takhle zařadit....chtělo by to foto z větší dálky, mrkl bych kam to jde u mně...
To 2. je kombinovaný ventil N112 (takové má označení dle ETKY) A do toho otvoru by měla jít hadice ze sekundárního vzduchového čerpadla.... to čerpadlo tam máš? To tam vhání vzduch, když je studený motor...je to kvůli emisím...
To 2. je kombinovaný ventil N112 (takové má označení dle ETKY) A do toho otvoru by měla jít hadice ze sekundárního vzduchového čerpadla.... to čerpadlo tam máš? To tam vhání vzduch, když je studený motor...je to kvůli emisím...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
1. kámoš mi psal, že je to taky odvětrávání pod sacím košem, jen nevím jak to tam zapojím pač prostor tam není ani na ruku a hlavně kam, respektive do čeho Misto na lepší fotky tam není, fotil jsem to od čela.
2. ja si myslel, že je to na sekundarní vzduch, ten tam nemám, původní majitel ho vyhodil a nedivil bych se, kdyby tam udělal něco ještě a ne moc dokonale
Takže tu dvojku nechám otevřenou a jedničku musím nějak vrátit.
2. ja si myslel, že je to na sekundarní vzduch, ten tam nemám, původní majitel ho vyhodil a nedivil bych se, kdyby tam udělal něco ještě a ne moc dokonale
Takže tu dvojku nechám otevřenou a jedničku musím nějak vrátit.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Takže dnes jsme se v tom zase rýpali. Začli jsme tím, že jsme připojili tu hadičku kam patří (je prasklá takže jsme ji zalepili páskou a objednám hned novou) a našli jsme tam super prasárničku, která je zjevně vlevo taky prasklá u stahovačky.
Pak jsem zaslepil hadici z N75 do WG a jel 3km do podzemek do Tesco. Turbo prijemne tlacilo Nebylo to jak s pujcenym N75, ale bylo to dobre
V podzemkach se vymenila N249 a udělal se test akčních členů - vše vesele cvaká. N75 jsem nechal půl minuty cvakat jestli se třeba nevzpamatuje
Příští týden snad bude ta správná N75 a nová hadička a uvažuju, že vyměním i regulátor tlaku paliva. Teď mi to ne benál necuká vůbec, ale je fakt, že turbo netlačí. S tím zaslepeným WG taky nic necukalo tak nevím...Ale když už měním tak se udělá pořádná údržba a snad to bude dobré a bude klid.
Pak jsem zaslepil hadici z N75 do WG a jel 3km do podzemek do Tesco. Turbo prijemne tlacilo Nebylo to jak s pujcenym N75, ale bylo to dobre
V podzemkach se vymenila N249 a udělal se test akčních členů - vše vesele cvaká. N75 jsem nechal půl minuty cvakat jestli se třeba nevzpamatuje
Příští týden snad bude ta správná N75 a nová hadička a uvažuju, že vyměním i regulátor tlaku paliva. Teď mi to ne benál necuká vůbec, ale je fakt, že turbo netlačí. S tím zaslepeným WG taky nic necukalo tak nevím...Ale když už měním tak se udělá pořádná údržba a snad to bude dobré a bude klid.