Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Takže k problému. Mám RS AUQ 132kw (LPG) + chip od motorpower
Už jsem se smířil s tím, že je něco špatně a že nejede jak má a jelikož jsem do ní za půl roku nasypal skoro pade tak jsem to už dále neřešil.
Teď se něco stalo a tři dny to jelo jak kdyby to mělo o 100koní více, kolem 2500ot znatelný zátah a i uzavřený BOV si lehce odfukoval, prostě to asi jelo tak jak má. Na LPG čistě, na benal se mi to kolem 2500-3000ot sem tam zaseklo na pul vteřiny a vystřelilo to jak raketa (právě mě napadl ten BOV). Pak se to zase vrátilo do starých kolejí a jede to plynule bez znatelného zátahu v jakýchkoliv otáčkách.
Říkal jsem si jestli není špatný BOV tak jsem ho dnes vyměnil, měl jsem SLS tuning (kopie uzavřeného Forge http://www.highperformanceparts.cz/blow ... loop.18857" onclick="window.open(this.href);return false; ) a dal jsem Forge Splitter http://www.highperformanceparts.cz/blow ... port.20934" onclick="window.open(this.href);return false; a změna byla, ale zase na půl dne takže BOV sem víceméně vyloučil, ještě mám půjčená origo bosch takže ho vyzkouším taky.
Takže vím jak by motor měl jet, ale nevím co to způsobuje, že jede jakoby s polovičním plnícím tlakem. Takže mě zajímá co ovlivní plnění?
VAG je čistý
Ještě zkusím membránový origo BOV (ale tím to nebude, když to tři dny lítalo s pístkovým)
Ještě si půjčím od kolegy z jeho funkční RS váhu vzduchu a dám mu ať projede ve své RS mou
Napadá někoho něco? Chcu ať to jede jak má, protože to je jiné kafe
Už jsem se smířil s tím, že je něco špatně a že nejede jak má a jelikož jsem do ní za půl roku nasypal skoro pade tak jsem to už dále neřešil.
Teď se něco stalo a tři dny to jelo jak kdyby to mělo o 100koní více, kolem 2500ot znatelný zátah a i uzavřený BOV si lehce odfukoval, prostě to asi jelo tak jak má. Na LPG čistě, na benal se mi to kolem 2500-3000ot sem tam zaseklo na pul vteřiny a vystřelilo to jak raketa (právě mě napadl ten BOV). Pak se to zase vrátilo do starých kolejí a jede to plynule bez znatelného zátahu v jakýchkoliv otáčkách.
Říkal jsem si jestli není špatný BOV tak jsem ho dnes vyměnil, měl jsem SLS tuning (kopie uzavřeného Forge http://www.highperformanceparts.cz/blow ... loop.18857" onclick="window.open(this.href);return false; ) a dal jsem Forge Splitter http://www.highperformanceparts.cz/blow ... port.20934" onclick="window.open(this.href);return false; a změna byla, ale zase na půl dne takže BOV sem víceméně vyloučil, ještě mám půjčená origo bosch takže ho vyzkouším taky.
Takže vím jak by motor měl jet, ale nevím co to způsobuje, že jede jakoby s polovičním plnícím tlakem. Takže mě zajímá co ovlivní plnění?
VAG je čistý
Ještě zkusím membránový origo BOV (ale tím to nebude, když to tři dny lítalo s pístkovým)
Ještě si půjčím od kolegy z jeho funkční RS váhu vzduchu a dám mu ať projede ve své RS mou
Napadá někoho něco? Chcu ať to jede jak má, protože to je jiné kafe
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Zdar, tak udělej log... hodím to do grafu... skupina 115, 118 a 120... tam přesně uvidíme co se děje a co ne...
Zkus na trojce plný plyn od 1800 - 5500 otáček... přitom logu..
Co vše ovlivní tlak? Jednak je to ještě N75 a jednak je to actuator westegate... jestli ho nemáš náhodou otevřený... špatně dovírá třeba... přepouští část výfukových plynů... takže to tolik netlačí...
Odkud jsi?
Zkus na trojce plný plyn od 1800 - 5500 otáček... přitom logu..
Co vše ovlivní tlak? Jednak je to ještě N75 a jednak je to actuator westegate... jestli ho nemáš náhodou otevřený... špatně dovírá třeba... přepouští část výfukových plynů... takže to tolik netlačí...
Odkud jsi?
Naposledy upravil(a) jurod dne 25.01.2012 23:12, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Díky za info a pomoc.
Jsem z Ostravy.
V čem udělám ten LOG? Mám akorát kabel + VAG program.
Jsem z Ostravy.
V čem udělám ten LOG? Mám akorát kabel + VAG program.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ten uděláš v tom VAGu... nic víc nepotřebuješ...
Víš jak se dostaneš sem? Obrazek jen ilustrační... Je to blok měřených hodnot... tak si tam dáš do těch skupin jednotlivých 115,118,120 místo těch 001,002,003 jak jsou na obrázku a dáš log.
Pak normálně jedeš a ono to loguje... pak ti to uloží do nějakého souboru přímo v adresáři jak máš nainstalovaný VAG, tam je adresář Logs..
to by jsi mi pak poslal...
Pokud by jsi měl cestu směr Uherské Hradiště, tak se stav... Já do Ostravy teď neplánuji... jinak bych ti na to mrkl..případně by jsme zkusili přehodit pár věcí a viděli bychom co a jak...
Víš jak se dostaneš sem? Obrazek jen ilustrační... Je to blok měřených hodnot... tak si tam dáš do těch skupin jednotlivých 115,118,120 místo těch 001,002,003 jak jsou na obrázku a dáš log.
Pak normálně jedeš a ono to loguje... pak ti to uloží do nějakého souboru přímo v adresáři jak máš nainstalovaný VAG, tam je adresář Logs..
to by jsi mi pak poslal...
Pokud by jsi měl cestu směr Uherské Hradiště, tak se stav... Já do Ostravy teď neplánuji... jinak bych ti na to mrkl..případně by jsme zkusili přehodit pár věcí a viděli bychom co a jak...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Cestu nemám, zítra to s kolegou zkusíme večer lognout a pošlu ti to. Hoď mi kdyžtak mejl do SZ, přes forum to nemusí jít ta příloha. Budu ti vděčný když ten log prozkoumáš a zkusíš z toho něco vyčíst...
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Jo, jasné... udělej log a mrknu na to... zkus jak jsem psal, na trojce nejlépe do mírného kopečku od spodních otáček co nejvíce do otáček to půjde, dle situace... udělej to tehdy, když se ti bude zdát, že to nejede...ten motor..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Už jsi vyměnil to čerpadlo??? / máš jedno i u mě/ Už asi popáté když to na plyn jede a na benzin ne...hledej v palivu. Bez paliva to prostě nejede.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Souhlasím, pokud to jede na plyn dobře a na benzín ne, tak bych hledal závadu taky tam... z tvého příspěvku jsem to ale tak nepochopil, jak je to teda?
Jinak můj email máš v SZ.
Jinak můj email máš v SZ.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Peťo čerpadlo jsem nevyměnil, neřešil jsem už ten výkon, prostě jsem se na to vyprdl po velkých investicích do technického stavu jsem si říkal jezdit to jezdí a 200 to taky jede. Ale před pár dny se prostě najednou něco stalo a jelo to jak splašené a přišlo mi jak kdyby se zasekával BOV. Takže jsem chtěl zkusit to. Dal jsem jiný pístkač a nepomohlo a dnes jsem zůstal viset na horách a domů jsem jel na odtahovce Takže až vyřeším problém, který to teď dělá tak zkusím origo BOV, vahu a čerpadlo s kolegovy RS, která šlape jak má a uvidíme.
Tzn. LOG dnes nebude.
K dnešnímu problému: U parkoviště u sjezdovky se mi rožla baterka což nedává moc smysl, po chvíli ESP a ABS a po chvíli i airbag a auto se dusilo a cukalo. Domů se pak jelo "taxikem". Zitra VAG, ale ani kontrolka chyby motoru nenaskočila tak nevim
Tzn. LOG dnes nebude.
K dnešnímu problému: U parkoviště u sjezdovky se mi rožla baterka což nedává moc smysl, po chvíli ESP a ABS a po chvíli i airbag a auto se dusilo a cukalo. Domů se pak jelo "taxikem". Zitra VAG, ale ani kontrolka chyby motoru nenaskočila tak nevim
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
To by potom ještě signalizovalo něco okolo el. inst...kostry atd.. Už tam najdi někoho chytrýho...Vása ...Prostějov..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ja si taky myslim, ze nekde upadl nejaky drat, zespod sem potkal nejaky snih, ale tam myslim neni co urvat, spis na tech zmrzlych snehovych cestach jsem neco utrepal takze najit kde a co a vratit zpet a pak vyresit zahadu hlavoturbotlakolamu a bude to OK. Todle bude snad prkotina, kostra nebo tak neco jak rikas jinak by se asi nezblaznily kontrolky. Uvidime. Pak zkusim vymenit vypujcit vyzkouset co sem psal vyse a kdyz ani to ne tak jedine najit nejakeho specialistu na 1,8T, ale to budu muset zase neco nasetrit...motorpower píše:To by potom ještě signalizovalo něco okolo el. inst...kostry atd.. Už tam najdi někoho chytrýho...Vása ...Prostějov..
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Pochybuji, že by jsi to mel až tak v háji, že by jsi musel šetřit... hlavně najít co to je... pak se uvidí...
Mně taky s tímhle motorem odtáhli.... jak jsem psal i do svého topicu... zjišťoval jsem si to pak sám před domem a myslel jsem že to auto rozmlátím
Zastavil jsem před poštou, vysadil tam máti a čekal, najednou se auto začalo třepat a zdechlo... Startuji a nic... tak jsem to napojil na VAG a ten mi hlásí, že RJ neodpovídá... prostě jakoby se odpálila.. si říkám, možná do ní nejde šťáva nebo co... protože ta je napájená přes relé pod palubkou...
Pro jistotu jsem procházel všechny pojistky a jedna od motoru byla v háji... tak jí vyměním, otočím klíčkem a zase v hájí.... pojistek jsem vyměnil snad 10 než mně napadlo, že jsem posledně v motorové elektrice měnil zapalovací cívku... tak ji vytáhnu, dal jsem pojistku a najednou auto pekně nastartovalo, jelo sice na 3 válce ale problém byl lokalizovaný...
Ale v životě by mně to jinak nenapadlo, že by to mohla děla taková věc jako je zapalovací cívka... myslel jsem, že tam něco zkratovalo... a půjde to do servisu.. půl dne v háji, 10 pojistek a nakonec nová zapalovací cívka a je po problému..
Takže to hned nemusí být něco extra... a ten předešlí problém bych řešil jak jsem psal.... nalogovat N75, turbo a uvidíš zda je to vzduchem, nebo palivem.. ale pokud ti to na LPG jede a na benzín ne, tak bych hledal chybu jinde než je turbo... spíš palivové čerpadlo, tlak paliva, regulátor tlaku paliva, vstřiky....
Mně taky s tímhle motorem odtáhli.... jak jsem psal i do svého topicu... zjišťoval jsem si to pak sám před domem a myslel jsem že to auto rozmlátím
Zastavil jsem před poštou, vysadil tam máti a čekal, najednou se auto začalo třepat a zdechlo... Startuji a nic... tak jsem to napojil na VAG a ten mi hlásí, že RJ neodpovídá... prostě jakoby se odpálila.. si říkám, možná do ní nejde šťáva nebo co... protože ta je napájená přes relé pod palubkou...
Pro jistotu jsem procházel všechny pojistky a jedna od motoru byla v háji... tak jí vyměním, otočím klíčkem a zase v hájí.... pojistek jsem vyměnil snad 10 než mně napadlo, že jsem posledně v motorové elektrice měnil zapalovací cívku... tak ji vytáhnu, dal jsem pojistku a najednou auto pekně nastartovalo, jelo sice na 3 válce ale problém byl lokalizovaný...
Ale v životě by mně to jinak nenapadlo, že by to mohla děla taková věc jako je zapalovací cívka... myslel jsem, že tam něco zkratovalo... a půjde to do servisu.. půl dne v háji, 10 pojistek a nakonec nová zapalovací cívka a je po problému..
Takže to hned nemusí být něco extra... a ten předešlí problém bych řešil jak jsem psal.... nalogovat N75, turbo a uvidíš zda je to vzduchem, nebo palivem.. ale pokud ti to na LPG jede a na benzín ne, tak bych hledal chybu jinde než je turbo... spíš palivové čerpadlo, tlak paliva, regulátor tlaku paliva, vstřiky....
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Alternator K.O. takže repas a pak to snad bude OK a udělame ten LOG a budeme pokračovat v pátrání po výkonu
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Altík repásnutý, při vyndávání se našla naprasklá hadička takže výměna a turbo pěkně tlačí, ale myslím, že to stále není ono, ale je to PODSTATNĚ lepší. Hned jak pominou ty -20ky tak to LOGnu.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
LOGy udělané, odesílám...