Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ahoj, tak jsem čuměl na tvoje Logy. Netlačí Ti turbo. To je tvůj problém.
Požadovaný tlak máš třeba 2000mbar ale turbo se nad 1220mbar nedostalo ani v jednom místě grafu.
N75 je otevřená max. na 5,1% skoro nonstop když na to dupeš.. ale tohle je asi OK. Protože na co by otvíral víc, když nedosahuješ požadovaný tlak.
Co mně napadlo tak mrkni na netěsnosti v sacím systému, od turba do IC.
VAG je čistý?
Actuator westegate další možnost, zda nemáš pořád otevřený... tím pádem by to propouštělo výfukové plyny mimo turbo a tím nedosáhneš tlak..
Další možnost čidlo co měří tlak, je na IC myslím. Že by bylo K.O, následně pak by se to špatně vyhodnotilo a nejelo... tohle ale nemůžu 100% potvrdit.
BOV jsi psal, že jsi zkoušel několik... tak tam to asi nebude.
Nejhorší a poslední možnost je že bude K.O. turbo.. Ale je to jen můj odhad tyhle věci. Navíc je to čiplé.. což mně taky trošku mate.
Ale ten tlak prostě nepustí. Tlačí ti to 1200mbar. Když odečtu atmosferický tlak, tak ti to jakoby tlačilo 0,2 baru. Série tlačí mně 0,7 - 0,8 a čiplé by to mělo dávat tak 1-1,2 dle toho požadovaného.
Tady to máš v grafu ty 3 logy co jsi mi poslal.
Požadovaný tlak máš třeba 2000mbar ale turbo se nad 1220mbar nedostalo ani v jednom místě grafu.
N75 je otevřená max. na 5,1% skoro nonstop když na to dupeš.. ale tohle je asi OK. Protože na co by otvíral víc, když nedosahuješ požadovaný tlak.
Co mně napadlo tak mrkni na netěsnosti v sacím systému, od turba do IC.
VAG je čistý?
Actuator westegate další možnost, zda nemáš pořád otevřený... tím pádem by to propouštělo výfukové plyny mimo turbo a tím nedosáhneš tlak..
Další možnost čidlo co měří tlak, je na IC myslím. Že by bylo K.O, následně pak by se to špatně vyhodnotilo a nejelo... tohle ale nemůžu 100% potvrdit.
BOV jsi psal, že jsi zkoušel několik... tak tam to asi nebude.
Nejhorší a poslední možnost je že bude K.O. turbo.. Ale je to jen můj odhad tyhle věci. Navíc je to čiplé.. což mně taky trošku mate.
Ale ten tlak prostě nepustí. Tlačí ti to 1200mbar. Když odečtu atmosferický tlak, tak ti to jakoby tlačilo 0,2 baru. Série tlačí mně 0,7 - 0,8 a čiplé by to mělo dávat tak 1-1,2 dle toho požadovaného.
Tady to máš v grafu ty 3 logy co jsi mi poslal.
Naposledy upravil(a) jurod dne 05.02.2012 21:33, celkem upraveno 4 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Pro porovnání můj log a tvůj čistě jen na tlak turba... vidíš ten rozdíl...
U mně actual boost což je aktuální tlak pěkně kopíruje spec. boost což je požadovaný tlak.
Tvůj log první obrázek, můj je druhý.
U mně actual boost což je aktuální tlak pěkně kopíruje spec. boost což je požadovaný tlak.
Tvůj log první obrázek, můj je druhý.
Naposledy upravil(a) jurod dne 06.02.2012 02:21, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Teď jsem to objevil v mailu...Jurod má bohužel pravdu, ale v létě ti to tlačilo OK a stejně to nejelo. Na druhou stranu co loguješ když píšeš , že máš děravou nebo poškozenou hadici. Na průser stačí i dirka od špendlíku. Nemá cenu dělat logy, místo nákupu nějakejch kitů stačí dát auto dokupy tak jak má být. Dále jestli ti ten nový ventil nezamrzá/ a nepouští pořád/ ...dělalo nám to na závodech.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Z grafu nejsem vubec chytry, ale to je fuk tomu rozumite Vy!
Peťo je tam teď origo Bosch BOV z RS a ta prasklá podtlakova hadice je samozřejmě vyměněna! Udržbu dělám jak nejlépe to jde! Nepatlám to sám, ale dělá mi vše známý v servise.
Že netlačí turbo vím celou dobu teď jste mi to jen potvrdili a nezbývá než zjistit, kde je chyba.
Zítra se staví kámoš a zkusí sáhnout zvrchu na tu regulaci obtoku na turbu jestli chodí nebo se zasekává. Jestli to půjde takhle poznat.
Mrknu na to čidlo na IC.
VAG je čistý.
Takže asi turbo ven a zkontrolovat v jakém je stavu turbo + ta regulace + kontrola vedení vzduchu k turbu.
Upřímně si nedovedu představit, že by to mělo tlačit o dejme tomu 1bar více. Klidně dám 9tis za repas turba, ale ať už to jede jak má.
Peťo je tam teď origo Bosch BOV z RS a ta prasklá podtlakova hadice je samozřejmě vyměněna! Udržbu dělám jak nejlépe to jde! Nepatlám to sám, ale dělá mi vše známý v servise.
Že netlačí turbo vím celou dobu teď jste mi to jen potvrdili a nezbývá než zjistit, kde je chyba.
Zítra se staví kámoš a zkusí sáhnout zvrchu na tu regulaci obtoku na turbu jestli chodí nebo se zasekává. Jestli to půjde takhle poznat.
Mrknu na to čidlo na IC.
VAG je čistý.
Takže asi turbo ven a zkontrolovat v jakém je stavu turbo + ta regulace + kontrola vedení vzduchu k turbu.
Upřímně si nedovedu představit, že by to mělo tlačit o dejme tomu 1bar více. Klidně dám 9tis za repas turba, ale ať už to jede jak má.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Zavolej mi třeba zítra....
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
To se ti ani nedivím... určitě tě to asi už něco stálo a s tímhle tlakem ti to musí jet jak 1.8 atmosféra.
Dej pak vědět co a jak.
PS: Graf je jednoduchý... je tam požadovaný a aktuální(skutečný) tlak. Když zmáčkneš plyn, tak RJ vygeneruje dle zatížení tlak, který by mělo turbo tlačit, dle toho otvírá nebo zavírá N75 aby byl aktuální tlak stejný jako ten požadovaný.
U Tebe je sice požadovaný 2000mbar ale aktuální máš 1200mbar. Se divím, že ti to nejede v nouzovém režimu.
Tak ať ti to dobře dopadne a hlavně najdi lidi co ti to pořeší jak mají, aby tě to nestálo další kotel peněz a nejelo to stejně.
Dej pak vědět co a jak.
PS: Graf je jednoduchý... je tam požadovaný a aktuální(skutečný) tlak. Když zmáčkneš plyn, tak RJ vygeneruje dle zatížení tlak, který by mělo turbo tlačit, dle toho otvírá nebo zavírá N75 aby byl aktuální tlak stejný jako ten požadovaný.
U Tebe je sice požadovaný 2000mbar ale aktuální máš 1200mbar. Se divím, že ti to nejede v nouzovém režimu.
Tak ať ti to dobře dopadne a hlavně najdi lidi co ti to pořeší jak mají, aby tě to nestálo další kotel peněz a nejelo to stejně.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- kuba4you
- VWexpert
- Příspěvky: 2671
- Registrován: 20.03.2009 15:48
- Bydliště: Ostrava - Krásné Pole
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
To mi taky hlava neberejurod píše:To se ti ani nedivím... určitě tě to asi už něco stálo a s tímhle tlakem ti to musí jet jak 1.8 atmosféra.
Dej pak vědět co a jak.
PS: Graf je jednoduchý... je tam požadovaný a aktuální(skutečný) tlak. Když zmáčkneš plyn, tak RJ vygeneruje dle zatížení tlak, který by mělo turbo tlačit, dle toho otvírá nebo zavírá N75 aby byl aktuální tlak stejný jako ten požadovaný.
U Tebe je sice požadovaný 2000mbar ale aktuální máš 1200mbar. Se divím, že ti to nejede v nouzovém režimu.
Tak ať ti to dobře dopadne a hlavně najdi lidi co ti to pořeší jak mají, aby tě to nestálo další kotel peněz a nejelo to stejně.
Povoz:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=149912
PRODEJ:VIF-super diesel aditiv,super benzín aditiv:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 1#p2603361
PRODEJ:VIF-super diesel aditiv,super benzín aditiv:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 1#p2603361
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Mě už to vůbec hlava nebere.
Dopoledne jsem volal Peťovi (motorpower) a probrali jsme to, ale po telefonu se to hold neopraví, to je jasné.
Každopadně dnes:
1. volnoběh, zmačknutá hadice před IC, šlapní na plyn, hadice tvrdne a nafukuje se - tzn. turbo tlačí
2. regulace turba jde rukou hybat v pohodě - může se zasekávat, ale měla by chodit
Cesta do práce, nuda, malý výkon jako v neděli při logovaní.
Cesta z práce nuda najednou to 2x cuklo a turbo tlačilo jak svině, pocukávalo to sice chvilkama, ale jelo to dobře. Přepínal jsem benzin/LPG jestli to cuká na obě paliva a cukalo na obě a jelo dobře na obě. Stále si myslim, že problém je v něčem co řídí na povel sešlápnutí plynu turbo. Tzn. WG nebo N75 jestli se nepletu. Takže zkusím zjistit, kde koupím N75 na RS (kdyžtak mi poraďte, jestli origo ve škodovce nebo zda to koupim i v autokelly apodobně) a vyměním ho a pak bude muset asi turbo ven a zkontrolovat jeho stav + regulaci.
Mohla by to takhle ovlivňovat váha vzduchu?
Jinak cestou z práce jsem měl průměr za jízdu 18,8 a to jsem jel městem tak si to asi dokážete představit co ta dvojka a trojka dělala 5minut jsem před barákem dochlazoval turbo
Dopoledne jsem volal Peťovi (motorpower) a probrali jsme to, ale po telefonu se to hold neopraví, to je jasné.
Každopadně dnes:
1. volnoběh, zmačknutá hadice před IC, šlapní na plyn, hadice tvrdne a nafukuje se - tzn. turbo tlačí
2. regulace turba jde rukou hybat v pohodě - může se zasekávat, ale měla by chodit
Cesta do práce, nuda, malý výkon jako v neděli při logovaní.
Cesta z práce nuda najednou to 2x cuklo a turbo tlačilo jak svině, pocukávalo to sice chvilkama, ale jelo to dobře. Přepínal jsem benzin/LPG jestli to cuká na obě paliva a cukalo na obě a jelo dobře na obě. Stále si myslim, že problém je v něčem co řídí na povel sešlápnutí plynu turbo. Tzn. WG nebo N75 jestli se nepletu. Takže zkusím zjistit, kde koupím N75 na RS (kdyžtak mi poraďte, jestli origo ve škodovce nebo zda to koupim i v autokelly apodobně) a vyměním ho a pak bude muset asi turbo ven a zkontrolovat jeho stav + regulaci.
Mohla by to takhle ovlivňovat váha vzduchu?
Jinak cestou z práce jsem měl průměr za jízdu 18,8 a to jsem jel městem tak si to asi dokážete představit co ta dvojka a trojka dělala 5minut jsem před barákem dochlazoval turbo
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ne, regulační ventil, hadičky atd.....nebo je prasklá litina u turba, jak jsem říkal.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Chce to prohlédnout pořádně. Takhle se nikam nedostaneš. Nový N75 nekupuj. To je zbytečné.
Ucpi tu hadičku co jde do westegate, zaslep to a uvidíš jestli se to zlepší. Pokud by byl ten N75 pořád otevřený, tak by jsi měl cítit rozdíl.
Tím docílíš aby turbo tlačilo maximum. Krátkodobě to jde takhle zkusit.
Taky může být ten ventil který se otvírá actuátorem podpálený. Takže propouští část výfukových plynů mimo....
Jinak zkus pročíst tohle...http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=870" onclick="window.open(this.href);return false; je tam i obrazek zapojení N75, jestli to máš vůbec dobře zapojený.
A váha si myslím, že to určitě nějak ovlivňuje ale tlak jako takový neovlivní.
Ucpi tu hadičku co jde do westegate, zaslep to a uvidíš jestli se to zlepší. Pokud by byl ten N75 pořád otevřený, tak by jsi měl cítit rozdíl.
Tím docílíš aby turbo tlačilo maximum. Krátkodobě to jde takhle zkusit.
Taky může být ten ventil který se otvírá actuátorem podpálený. Takže propouští část výfukových plynů mimo....
Jinak zkus pročíst tohle...http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=870" onclick="window.open(this.href);return false; je tam i obrazek zapojení N75, jestli to máš vůbec dobře zapojený.
A váha si myslím, že to určitě nějak ovlivňuje ale tlak jako takový neovlivní.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Zkus odpojit vahu vzduchu, kdyz se to zlepsi, je vaha KO, ale taky bych zkusil zaslepit tu hadicku co jde k WG. Zkusil bych to natlakovat kompresorem, pro klid duse.
Jinak jeden ventil N75 tu mam navic.
Jinak jeden ventil N75 tu mam navic.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Já jsem fakt asi smolař. Tak si Vaguju auto a jedu na projížďku, aby se zahřálo, abych otestoval jízdu, pak zaslepil hadici k turbu z ventilu N75, abych zjistil zda je mrtvy či ne a po 500m na me začne blikat kontrolka motoru. Tak zastavim, hodim VAG, než se pc zapl auto se decentně roztřepalo, sem si říkal, co to asi zase je. Kontrolka přestala blikat a zhasla, ale motor se stále třepal.
2 Nalezeny chyby:
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-00 - -
16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava
P0303 - 35-00 - -
Ta k**da mě nenechá ani něco otestovat
VAG před jízdou zdali se to tak dá říct:
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 0000 0000
Je to problém? Když je to sporadicky tak to nebude asi nic moc ne?
Takže po víkendu koupím cívku, vyměním a zaslepím tu hadičku do turba z N75 a testnu snad konečně.
2 Nalezeny chyby:
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-00 - -
16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava
P0303 - 35-00 - -
Ta k**da mě nenechá ani něco otestovat
VAG před jízdou zdali se to tak dá říct:
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 0000 0000
Je to problém? Když je to sporadicky tak to nebude asi nic moc ne?
Takže po víkendu koupím cívku, vyměním a zaslepím tu hadičku do turba z N75 a testnu snad konečně.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Chlape, tak vidím, že to nemáš lehký... zkus tu cívku... asi to má již za sebou a chyby pravděpodobně souvisí s ní...
Pak to vymaž a uvidíš, jestli se tam ještě něco objeví.
No snad to pak otestuješ a nějak se ti to podaří vyřešit..
Pak to vymaž a uvidíš, jestli se tam ještě něco objeví.
No snad to pak otestuješ a nějak se ti to podaří vyřešit..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Tak jsem vyměnil cívku a zajel do podzemek na sraz s kámošem co ma taky RS, aby mi půjčil tu N75 ať nekupuju zbytečně a teď nevím, kde je chyba, protože s jeho mi to jelo parádně a asi by mi to i stačilo Rozdíl tam byl obrovský. Ale on jel s mou N75 ve své RS a říkal, že to jede hůř, ale ne tak moc znatelně. Pak jsme to zkusili vedle sebe na cestě asi v 80km/h na 4q a chvíli jsme jeli na stejno a pak jsem mu ujel (nemá chip, já mám od Motorpower). Chvíli jsem ještě nadšeně hobloval nové zimáky a dráždil ESP a jeli jsme zpět do podzemek prohodit ty N75ky.
No a pak jsme to jeli znova projet a světe div se pořád mi to jede bomby. Tak si říkám, kde je či byla chyba? Uvidím jak to pojede zítra, pozítří, popozítří....Mohl byt špatný konktakt někde? Ucpaná hadice? Kdyby byl ten N75 v mém autě díky např. špatnému kontaktu úplně odpojený tak by asi auto nejelo a VAG by asi cosi napsal, ne?
No každopádně na LPG to jede čistě se skoro stejným výkonem a na benzín to cuká. 1q a 2q je dobrá, 3 a 4q cuká mezi 2500-4000
Zkoušel jsem to sám nalogovat, nebylo to zrovna bezpečné potmě mezi auty a dělal jsem to poprvé a jak jsem přijel domů a chtěl ho vytáhnout z ntb tak jsem zjistil, že se neuložil, smůla no. O víkendu pokud to ještě pojede to hodím kámošovi na klín a LOGneme to jako minulý víkend.
Je to fakt nějaké zakleté auto
No a pak jsme to jeli znova projet a světe div se pořád mi to jede bomby. Tak si říkám, kde je či byla chyba? Uvidím jak to pojede zítra, pozítří, popozítří....Mohl byt špatný konktakt někde? Ucpaná hadice? Kdyby byl ten N75 v mém autě díky např. špatnému kontaktu úplně odpojený tak by asi auto nejelo a VAG by asi cosi napsal, ne?
No každopádně na LPG to jede čistě se skoro stejným výkonem a na benzín to cuká. 1q a 2q je dobrá, 3 a 4q cuká mezi 2500-4000
Zkoušel jsem to sám nalogovat, nebylo to zrovna bezpečné potmě mezi auty a dělal jsem to poprvé a jak jsem přijel domů a chtěl ho vytáhnout z ntb tak jsem zjistil, že se neuložil, smůla no. O víkendu pokud to ještě pojede to hodím kámošovi na klín a LOGneme to jako minulý víkend.
Je to fakt nějaké zakleté auto
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Nemel jsi ten N75 ventil blbe zapojenej? Myslim hadicky.
Jinak s odpojenym N75 ventilem to tlaci 0.2-0.3b, takze asi jako tobe.. Mohl tam bejt blbej kontakt..
Jinak s odpojenym N75 ventilem to tlaci 0.2-0.3b, takze asi jako tobe.. Mohl tam bejt blbej kontakt..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.