Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Ahoj, tak jsem čuměl na tvoje Logy. Netlačí Ti turbo. To je tvůj problém.
Požadovaný tlak máš třeba 2000mbar ale turbo se nad 1220mbar nedostalo ani v jednom místě grafu.
N75 je otevřená max. na 5,1% skoro nonstop když na to dupeš.. ale tohle je asi OK. Protože na co by otvíral víc, když nedosahuješ požadovaný tlak.
Co mně napadlo tak mrkni na netěsnosti v sacím systému, od turba do IC.
VAG je čistý?
Actuator westegate další možnost, zda nemáš pořád otevřený... tím pádem by to propouštělo výfukové plyny mimo turbo a tím nedosáhneš tlak..
Další možnost čidlo co měří tlak, je na IC myslím. Že by bylo K.O, následně pak by se to špatně vyhodnotilo a nejelo... tohle ale nemůžu 100% potvrdit.
BOV jsi psal, že jsi zkoušel několik... tak tam to asi nebude.
Nejhorší a poslední možnost je že bude K.O. turbo.. :( Ale je to jen můj odhad tyhle věci. Navíc je to čiplé.. což mně taky trošku mate.
Ale ten tlak prostě nepustí. Tlačí ti to 1200mbar. Když odečtu atmosferický tlak, tak ti to jakoby tlačilo 0,2 baru. Série tlačí mně 0,7 - 0,8 a čiplé by to mělo dávat tak 1-1,2 dle toho požadovaného.
Tady to máš v grafu ty 3 logy co jsi mi poslal.


Přílohy:
LOG1.jpg
LOG1.jpg (65.64 KiB) Zobrazeno 714 krát

LOG2.jpg
LOG2.jpg (66.35 KiB) Zobrazeno 714 krát

LOG3.jpg
LOG3.jpg (73.21 KiB) Zobrazeno 714 krát


_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Naposledy upravil jurod dne 05.02.2012 22:33, celkově upraveno 4
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 21:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Pro porovnání můj log a tvůj čistě jen na tlak turba... vidíš ten rozdíl...
U mně actual boost což je aktuální tlak pěkně kopíruje spec. boost což je požadovaný tlak.
Tvůj log první obrázek, můj je druhý.


Přílohy:
LOG6.jpg
LOG6.jpg (130.47 KiB) Zobrazeno 708 krát

log5.jpg
log5.jpg (123.85 KiB) Zobrazeno 708 krát


_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Naposledy upravil jurod dne 06.02.2012 03:21, celkově upraveno 1
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 22:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2694

Bydliště:

Praha

Teď jsem to objevil v mailu...Jurod má bohužel pravdu, ale v létě ti to tlačilo OK a stejně to nejelo. Na druhou stranu co loguješ když píšeš , že máš děravou nebo poškozenou hadici. Na průser stačí i dirka od špendlíku. Nemá cenu dělat logy, místo nákupu nějakejch kitů stačí dát auto dokupy tak jak má být. Dále jestli ti ten nový ventil nezamrzá/ a nepouští pořád/ ...dělalo nám to na závodech.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Z grafu nejsem vubec chytry, ale to je fuk tomu rozumite Vy!

Peťo je tam teď origo Bosch BOV z RS a ta prasklá podtlakova hadice je samozřejmě vyměněna! Udržbu dělám jak nejlépe to jde! Nepatlám to sám, ale dělá mi vše známý v servise.

Že netlačí turbo vím celou dobu teď jste mi to jen potvrdili a nezbývá než zjistit, kde je chyba.

Zítra se staví kámoš a zkusí sáhnout zvrchu na tu regulaci obtoku na turbu jestli chodí nebo se zasekává. Jestli to půjde takhle poznat.

Mrknu na to čidlo na IC.

VAG je čistý.

Takže asi turbo ven a zkontrolovat v jakém je stavu turbo + ta regulace + kontrola vedení vzduchu k turbu.

Upřímně si nedovedu představit, že by to mělo tlačit o dejme tomu 1bar více. Klidně dám 9tis za repas turba, ale ať už to jede jak má.

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 23:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2694

Bydliště:

Praha

Zavolej mi třeba zítra....

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 05.02.2012 23:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

To se ti ani nedivím... určitě tě to asi už něco stálo a s tímhle tlakem ti to musí jet jak 1.8 atmosféra.

Dej pak vědět co a jak.

PS: Graf je jednoduchý... je tam požadovaný a aktuální(skutečný) tlak. Když zmáčkneš plyn, tak RJ vygeneruje dle zatížení tlak, který by mělo turbo tlačit, dle toho otvírá nebo zavírá N75 aby byl aktuální tlak stejný jako ten požadovaný.

U Tebe je sice požadovaný 2000mbar ale aktuální máš 1200mbar. Se divím, že ti to nejede v nouzovém režimu.

Tak ať ti to dobře dopadne a hlavně najdi lidi co ti to pořeší jak mají, aby tě to nestálo další kotel peněz a nejelo to stejně. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 06.02.2012 18:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.03.2009

Příspěvky:

2671

Bydliště:

Ostrava - Krásné Pole

jurod píše:
To se ti ani nedivím... určitě tě to asi už něco stálo a s tímhle tlakem ti to musí jet jak 1.8 atmosféra.

Dej pak vědět co a jak.

PS: Graf je jednoduchý... je tam požadovaný a aktuální(skutečný) tlak. Když zmáčkneš plyn, tak RJ vygeneruje dle zatížení tlak, který by mělo turbo tlačit, dle toho otvírá nebo zavírá N75 aby byl aktuální tlak stejný jako ten požadovaný.

U Tebe je sice požadovaný 2000mbar ale aktuální máš 1200mbar. Se divím, že ti to nejede v nouzovém režimu.

Tak ať ti to dobře dopadne a hlavně najdi lidi co ti to pořeší jak mají, aby tě to nestálo další kotel peněz a nejelo to stejně. :wink:


To mi taky hlava nebere :fool:

_________________
Povoz:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=149912
PRODEJ:VIF-super diesel aditiv,super benzín aditiv:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=106&t=246328&p=2603361#p2603361

_________________
VW Passat B5 1,9 tDI,ATJ,EGR-off,kat out, total power by TdiFUN :153PS a 349Nm


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 06.02.2012 22:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Mě už to vůbec hlava nebere.

Dopoledne jsem volal Peťovi (motorpower) a probrali jsme to, ale po telefonu se to hold neopraví, to je jasné.

Každopadně dnes:
1. volnoběh, zmačknutá hadice před IC, šlapní na plyn, hadice tvrdne a nafukuje se - tzn. turbo tlačí
2. regulace turba jde rukou hybat v pohodě - může se zasekávat, ale měla by chodit

Cesta do práce, nuda, malý výkon jako v neděli při logovaní.
Cesta z práce nuda najednou to 2x cuklo a turbo tlačilo jak svině, pocukávalo to sice chvilkama, ale jelo to dobře. Přepínal jsem benzin/LPG jestli to cuká na obě paliva a cukalo na obě a jelo dobře na obě. Stále si myslim, že problém je v něčem co řídí na povel sešlápnutí plynu turbo. Tzn. WG nebo N75 jestli se nepletu. Takže zkusím zjistit, kde koupím N75 na RS (kdyžtak mi poraďte, jestli origo ve škodovce nebo zda to koupim i v autokelly apodobně) a vyměním ho a pak bude muset asi turbo ven a zkontrolovat jeho stav + regulaci.

Mohla by to takhle ovlivňovat váha vzduchu?

Jinak cestou z práce jsem měl průměr za jízdu 18,8 a to jsem jel městem tak si to asi dokážete představit co ta dvojka a trojka dělala :lol: 5minut jsem před barákem dochlazoval turbo 8)

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 06.02.2012 22:24 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2694

Bydliště:

Praha

Ne, regulační ventil, hadičky atd.....nebo je prasklá litina u turba, jak jsem říkal. :(

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 06.02.2012 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Chce to prohlédnout pořádně. Takhle se nikam nedostaneš. Nový N75 nekupuj. To je zbytečné.
Ucpi tu hadičku co jde do westegate, zaslep to a uvidíš jestli se to zlepší. Pokud by byl ten N75 pořád otevřený, tak by jsi měl cítit rozdíl.
Tím docílíš aby turbo tlačilo maximum. Krátkodobě to jde takhle zkusit.
Taky může být ten ventil který se otvírá actuátorem podpálený. Takže propouští část výfukových plynů mimo....

Jinak zkus pročíst tohle...viewtopic.php?f=72&t=99589&start=870 je tam i obrazek zapojení N75, jestli to máš vůbec dobře zapojený.
A váha si myslím, že to určitě nějak ovlivňuje ale tlak jako takový neovlivní. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 07.02.2012 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Zkus odpojit vahu vzduchu, kdyz se to zlepsi, je vaha KO, ale taky bych zkusil zaslepit tu hadicku co jde k WG. Zkusil bych to natlakovat kompresorem, pro klid duse. ;-)
Jinak jeden ventil N75 tu mam navic.

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 12.02.2012 17:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Já jsem fakt asi smolař. Tak si Vaguju auto a jedu na projížďku, aby se zahřálo, abych otestoval jízdu, pak zaslepil hadici k turbu z ventilu N75, abych zjistil zda je mrtvy či ne a po 500m na me začne blikat kontrolka motoru. Tak zastavim, hodim VAG, než se pc zapl auto se decentně roztřepalo, sem si říkal, co to asi zase je. Kontrolka přestala blikat a zhasla, ale motor se stále třepal.
2 Nalezeny chyby:
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-00 - -
16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava
P0303 - 35-00 - -

Ta k**da mě nenechá ani něco otestovat :lol:

VAG před jízdou zdali se to tak dá říct:

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 0000 0000

Je to problém? Když je to sporadicky tak to nebude asi nic moc ne?

Takže po víkendu koupím cívku, vyměním a zaslepím tu hadičku do turba z N75 a testnu snad konečně.

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 12.02.2012 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Chlape, tak vidím, že to nemáš lehký... zkus tu cívku... asi to má již za sebou a chyby pravděpodobně souvisí s ní...
Pak to vymaž a uvidíš, jestli se tam ještě něco objeví.

No snad to pak otestuješ a nějak se ti to podaří vyřešit.. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 22:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Tak jsem vyměnil cívku a zajel do podzemek na sraz s kámošem co ma taky RS, aby mi půjčil tu N75 ať nekupuju zbytečně a teď nevím, kde je chyba, protože s jeho mi to jelo parádně a asi by mi to i stačilo :-D Rozdíl tam byl obrovský. Ale on jel s mou N75 ve své RS a říkal, že to jede hůř, ale ne tak moc znatelně. Pak jsme to zkusili vedle sebe na cestě asi v 80km/h na 4q a chvíli jsme jeli na stejno a pak jsem mu ujel (nemá chip, já mám od Motorpower). Chvíli jsem ještě nadšeně hobloval nové zimáky a dráždil ESP a jeli jsme zpět do podzemek prohodit ty N75ky.
No a pak jsme to jeli znova projet a světe div se pořád mi to jede bomby. Tak si říkám, kde je či byla chyba? Uvidím jak to pojede zítra, pozítří, popozítří....Mohl byt špatný konktakt někde? Ucpaná hadice? Kdyby byl ten N75 v mém autě díky např. špatnému kontaktu úplně odpojený tak by asi auto nejelo a VAG by asi cosi napsal, ne?
No každopádně na LPG to jede čistě se skoro stejným výkonem a na benzín to cuká. 1q a 2q je dobrá, 3 a 4q cuká mezi 2500-4000

Zkoušel jsem to sám nalogovat, nebylo to zrovna bezpečné potmě mezi auty a dělal jsem to poprvé a jak jsem přijel domů a chtěl ho vytáhnout z ntb tak jsem zjistil, že se neuložil, smůla no. O víkendu pokud to ještě pojede to hodím kámošovi na klín a LOGneme to jako minulý víkend.

Je to fakt nějaké zakleté auto :?

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 23:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Nemel jsi ten N75 ventil blbe zapojenej? Myslim hadicky.
Jinak s odpojenym N75 ventilem to tlaci 0.2-0.3b, takze asi jako tobe.. Mohl tam bejt blbej kontakt..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group