Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 15.02.2012 00:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Právě že mi posílal foto do SZ a zapojený byl dobře, možná ten kontakt... anebo to byl zrovna ten den, kdy to jede..., dle názvu topicu :mrgreen:

Každopádně přeji, aby se ti to podařilo vyřešit a nebylo to turbo... :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 15.02.2012 00:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Turbo to asi nebude, to by jelo blbe furt ;-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 15.02.2012 09:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Pokud to bude jezdit tak turbo na jaro stejně vyndám, respektive pokud se mojemu mechošovi bude chtít, abych zjistil jak na tom je. A když to jezdit nebude tak ho taky vyndam :lol:
Zapojeny byl dobře. Já to vidím právě na ten kontakt. Nebylo by to špatné rozuzlení :lol: Amen

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 19.02.2012 01:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Ahoj, tak tady jsou grafy udělané z Logů, které jsi mi dnes poslal...
Jak tak na to koukám, tak dnes ti to muselo jet docela dobře. Dle Logu líp než jede série.
Co jsem si ale všiml, N75 dnes regulovalo normálně, tam nevidím nic nenormálního.
Ale...
Tlačí Ti to do cca. 3500 otáček stejný tlak, jako máš požadovaný. Viz. poslední 2 obrázky, kde jsem označil v grafech místo cca. 3500 otáček (v jednom přesně 3440 a druhém 3600) V tomto místě ti to tlačí tak jak by mělo... 1960-1980mbar... což odpovídá chipnutému motoru.

Ale právě od těch 3500RPM to postupně tlak snižuje, viz první 2 obrázky. U 5400 otáček to tlačí podobně jako série 1590-1540mbar.
Takže nevím zda to je takhle správně...? To by nám asi řekl motorpower, zda je to ok, nebo ne? Jelikož ty sérii nemáš...
U série to tlačí skoro konstantně.

Celkově když bych to shrnul, tak ti to musí zrychlovat určitě lépe než série, turbo ti tlačí dobře. Jediné co mně nesedí je tlak turba ve vyšších otáčkách, kde vzniká rozdíl mezi požadovanou a skutečnou hodnotou. Jestli je to takhle nastavené softwarově, to nevím... :wink:

Co je ale divné, že dnes ti to jede a zítra to třeba nepojede... to mi fakt nejde do hlavy... kdyby bylo v háji turbo, tak ti to netlačí ani teď... :roll:


Přílohy:
LOG_1.jpg
LOG_1.jpg (174.8 KiB) Zobrazeno 424 krát

LOG_2.jpg
LOG_2.jpg (168.8 KiB) Zobrazeno 424 krát

LOG_3.jpg
LOG_3.jpg (169.13 KiB) Zobrazeno 424 krát

LOG_4.jpg
LOG_4.jpg (179.4 KiB) Zobrazeno 424 krát


_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 19.02.2012 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Díky za rychlé grafy, konečně se v tom vyznám a chápu jak to teda má fungovat.

No ta N75 je stále ta původní, už jsem objednal novou ať mám 100%ní jistotu, že se nezasekává nebo něco a že funguje na 100% jak má. Včera jsem vyjel na ten LOG a nejelo to. Zastavil jsem a tahal jsem za vedeni k N75 + odpojil 2x konektor a pořád nejelo a pak se to cestou chytlo tak jsme to LOGli, pak jsem ještě několikrát popojížděl a nejelo to. Ani konektor vypojit zapojit nepomohl. Už to poznám jednoduše, na 1q blika ESP jak splašené na te vodě a 2q taky problikne a i uzavřený origo Bosh BOV odfukuje a když to nejede tak se todle nekoná.
To, že turbo přestává tlačit od dejme tomu 3500ot může možná způsobovat nějaká dírka v nějaké hadici.
Dejme tomu, že turbo je nejspíše OK a tlačí jak má. Vyměním ten N75 za nový a uvidím co se bude dít.
Ta N249 taky řídí něco ohledně tlaku turba?
Jinak včera se mi to na benzín párkrát při cukání pěkně jakoby zaseklo, nafouklo a pak nás to vystřelilo takovým stylem, že to bych chtěl zažívát pořád :lol: Dvě sekundy jsem si připadal jak ve filmu, když dají nitro a to bez pr**le 8)

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 19.02.2012 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

N249 ti mohlo vyhodit chybu v návaznosti na neorigo BOV jak jsi měl... je to totiž propojené...
Více o N249 zde: http://nomads.eurodiscussion.net/t1245- ... rom-a-20vt
Taky se něco řešilo zde: viewtopic.php?f=72&t=99589&start=480
Tyhle ventile pokud blbnout, tak asi nejlepší vyhodit to vše ven, tak jak to má např. Sicco... včetně N112, EGR, vakuové pumpy...
Protože je to levnější a jak píšou, tak je pak menší turbo lag. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 24.02.2012 11:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Tak došly mi z cc-autodily.cz ventily N249, seriovy BOV a nejspíše N112 - kterou na webu mystyfikují za N75. Takže buď jsem to popletl já nebo oni.

Takže na fotce je to co já považuji za N75 a na odkazech je to co považují za N75 oni (já myslim, že je to N112).

Takže zase hov*o vyzkouším. Ach jo...

http://www.cc-autodily.cz/ventil-magnet-prepin

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... uperb.html

PS: kdyby to co je na mé fotce jako N75 nebylo N75 tak mi napište co to je a nejlépe i s číslem z ETKY, protože, když jsem to vyměnil za kámošův tak to jelo.

Kdyby mi tu někdo hodil par fotek AUQ z ETKY s označenými ventily N112, N249, N75 a tím nějakým co mám já na fotce tak bych byl moc rád. Mám schéma AWP od Beara, ale je to asi jiné nebo nevím...Jsem teď úplně zmatený.


Přílohy:
N75 ventil.jpg
N75 ventil.jpg (170.49 KiB) Zobrazeno 364 krát


_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 24.02.2012 12:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8053

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Nechci Ti do toho kecat , ale v první řadě by sis měl vyřešit problém,
proč to cuká a zakopává na standartní předepsané palivo (Benzín) mnohem víc než na LPG.
Třeba je v tom souvislost...

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 24.02.2012 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

11mAjA11 píše:
Nechci Ti do toho kecat , ale v první řadě by sis měl vyřešit problém,
proč to cuká a zakopává na standartní předepsané palivo (Benzín) mnohem víc než na LPG.
Třeba je v tom souvislost...


Je třeba řešit i proč netlačí turbo. Je toho více takže se snažím řešit vše. Jak se krapet oteplí půjčím si palivové čerpadlo od kolegy z jeho RS, která šlape a zkusím to projet a uvidím. Teď, ale potřebuju zjistit ten ventil a nějaké schémata, protože jsem se do toho trochu zamotal...

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 24.02.2012 15:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Takže já řešil stejný problém.... taky jsem si objednal N75 a došlo mi to co tobě... je to prostě takhle značený.... Tady si to přečti viewtopic.php?f=72&t=99589&start=945 Myslím, že následující stránka v tom příspěvku jsem dal i obrázek z ETKY.

To co potřebuješ ty je tenhle díl http://www.cc-autodily.cz/ventil-prepin-elmag s číslem 06A906283E.

Dle ETKY je to značeno jinak, dle servisního manuálu zase jinak a dle prodejců zase jinak.... tak si vyber :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 25.02.2012 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Dneska jsem se v tom trochu hrabal, ale s chripkou to ani pri 9°C neni moc prijemne.

Ale nasel jsem todle:

1 - nevim co to je - vite? nechat at si to saje nebo zaslepit?

2 - to je urco od sekundaru, ktery tam neni tak at si to asi saje vzduch jen tak - nechat? zaslepit nejak?

Jinak hadice vypadaji OK. Vicemene uz je jich opraveno, nadstaveno, vymeneno dost...Ale stejne uvazuju, ze bych to hodil vse do novych silikonovych hadic. Uvazuju, ze bych na jaro vse vykuchal, ale bojim co LPG na to :-(


Přílohy:
1_co to je.jpg
1_co to je.jpg (147.02 KiB) Zobrazeno 324 krát

2_sekundarni ventilator vzduchu privod.jpg
2_sekundarni ventilator vzduchu privod.jpg (149.94 KiB) Zobrazeno 324 krát


_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 26.02.2012 00:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Cece, to nebude dobre ta 1. To ma bejt zapojeny zespoda sani! Tim sanim ti nejspis uchazi tlak.. Melo by to bejt na odvetravani bloku. Pokud se nepletu..
2 nevim, to tam nemam :-D

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 26.02.2012 01:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Tu 1. hadičku nedokážu takhle zařadit....chtělo by to foto z větší dálky, mrkl bych kam to jde u mně...
To 2. je kombinovaný ventil N112 (takové má označení dle ETKY) A do toho otvoru by měla jít hadice ze sekundárního vzduchového čerpadla.... to čerpadlo tam máš? To tam vhání vzduch, když je studený motor...je to kvůli emisím...


Přílohy:
N112.jpg
N112.jpg (137.34 KiB) Zobrazeno 315 krát


_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 26.02.2012 09:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

1. kámoš mi psal, že je to taky odvětrávání pod sacím košem, jen nevím jak to tam zapojím pač prostor tam není ani na ruku a hlavně kam, respektive do čeho :-( Misto na lepší fotky tam není, fotil jsem to od čela.
2. ja si myslel, že je to na sekundarní vzduch, ten tam nemám, původní majitel ho vyhodil a nedivil bych se, kdyby tam udělal něco ještě a ne moc dokonale :(
Takže tu dvojku nechám otevřenou a jedničku musím nějak vrátit.

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
PříspěvekNapsal: 26.02.2012 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Takže dnes jsme se v tom zase rýpali. Začli jsme tím, že jsme připojili tu hadičku kam patří (je prasklá takže jsme ji zalepili páskou a objednám hned novou) a našli jsme tam super prasárničku, která je zjevně vlevo taky prasklá u stahovačky.

Pak jsem zaslepil hadici z N75 do WG a jel 3km do podzemek do Tesco. Turbo prijemne tlacilo :-D Nebylo to jak s pujcenym N75, ale bylo to dobre :twisted:

V podzemkach se vymenila N249 a udělal se test akčních členů - vše vesele cvaká. N75 jsem nechal půl minuty cvakat jestli se třeba nevzpamatuje :-)

Příští týden snad bude ta správná N75 a nová hadička a uvažuju, že vyměním i regulátor tlaku paliva. Teď mi to ne benál necuká vůbec, ale je fakt, že turbo netlačí. S tím zaslepeným WG taky nic necukalo tak nevím...Ale když už měním tak se udělá pořádná údržba a snad to bude dobré a bude klid.


Přílohy:
1.jpg
1.jpg (155.27 KiB) Zobrazeno 291 krát

3_prasarna.jpg
3_prasarna.jpg (104.12 KiB) Zobrazeno 291 krát


_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group