VOLKSWAGEN CLUB - diskuzní forum, inzerce zdarma, servis, chiptuning, fotogalerie
http://www.vw-club.cz/

Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=224527
Stránka 4 z 7

Autor:  jurod [ 26.02.2012 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Tak pěkné auta :D Máte to nablejskané :wink: To mé by chtělo taky umýt... :(

Se zaslepenou N75 to jede líp... protože turbo nic nereguluje a tlačí to víc.

Regulátor tlaku paliva zde: http://www.cc-autodily.cz/regulator-tlaku

Autor:  forty-one [ 26.02.2012 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Zdravim, tiez mam tento uz klasicky problem..auto pri plnom plyne zacne medzi 3000-4000 otackami skakat,trhat, niekedy aj parkrat streli...Niekedy sa potom chyti a zrychluje dalej niekedy mu musim ubrat lebo pod plnym plynom sa neprestava dusit... Je to Octa RS motor AUQ. Tu su nejake logy... vacsinou je to na plny plyn na trojke.. Nechapem tomu tlaku turba, nie je to velmi vela?Ked tomu spravne rozumiem to turbo ma pozadovany tlak hned po pridani plynu 1,4 bar !!!A aj tolko natlaci aj ked trochu neskor. Viete sa mi k tomu nejako vyjadrit?je to nejaky nepodareny chip? Dakujem.
http://www.uloz.to/xn79GBW/logocta-rs-csv

Autor:  Kobrik [ 26.02.2012 22:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Jen takový menší offtopic. Ten bývalý majitel se na tom asi pěkně vyřádil. No přeji ti ať už to máš všechno v cajku konečně. :wink:

Autor:  jurod [ 26.02.2012 23:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

:arrow: forty-one
Co tam máš ještě za úpravy?
Když zmáčkneš plný plyn, tak vygeneruje RJ požadovaný tlak... dle toho to pak reguluje N75, pak na čidle na IC kontroluje aktuální tlak...
U Tebe chvíli trvá než to natlakuje... tzv. turbolag... je tam mezera mezi požadovaným a aktuálním tlakem...
Jinak dlouhodobě ti to klesá stejně jako to má G3-lower... takže tam to nejspíš bude OK... Akorát, že u Tebe klesá i požadovaný u něj jen aktuální...
Celkově ti to tlačí víc... ale je to asi ještě v normálu těch 1,3 baru...
Tady je tvůj log v grafu:

Přílohy:
log.jpg
log.jpg (95.14 KiB) Zobrazeno 478 krát


Autor:  forty-one [ 26.02.2012 23:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

No auto mam este len asi tyzden...bral som ho uz s touto zavadou.pomenil som sviecky, jednu cievku ktora odisla a vsetky podtlakove hadicky ktore boli prasknute ... o tom ze by tam boli nejake upravy nic neviem akurat je tam vlozka filtra KN.

Autor:  jurod [ 26.02.2012 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Bude to asi dáno softem... jinak nevím co by tam způsobilo takovou mezeru... nějaké netěsnosti v sání nejsou? Chtělo by to natlakovat, jestli to nepouští někde tlak... ale to jen kvůli tomu, že to plní později...

Jinak k tomu cukání víc než se řešilo zde asi neřeknu... chce to projít svíčky, palivovou soustavu... filtr palivový, tlak paliva, regulátor tlaku atd...

Autor:  forty-one [ 26.02.2012 23:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Sviecky vymenene,palivovy filter tiez a meranie tlaku paliva je na plane v najblizsich dnoch... mna zaujimalo hlavne ci mam priebeh ako na seriovom aute alebo do toho bolo zasahovane...hlavne ma prekvapilo tych 1,3 baru. ale aj tak dik za snahu

Autor:  jurod [ 26.02.2012 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Chipnuté určitě.... série tlačí do 0,8 baru. Jinak tohle to cukání může být i chipem, pokud to dělal někdo, kdo tomu moc nerozumí... :wink:

Autor:  G3-lower [ 09.03.2012 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Před pár dny vyměněná N75, nový 3bar regulátor tlaku paliva místo 4bar co tam byl a nová odvzdušňovací hadice (je za N249,N112).

Jeli jsme to projet a se slzama na krajíčku po zjištění, že změna je nulová jsme jeli domů na VAG - čistý.

Pak za chodu motoru jsem vypojil konektor N75 a zapojil zpět - VAG vyhodil chybu N75. Smazali jsme a jeli to projet a jelo to, jelo to hodně krutě!!! Tlačí to do sedačky, moc příjemná jízda...
Na benál to zase cukalo a zasekávalo se to, nafukovalo se to a vystřelovalo mě to jak katapult, na LPG pohoda jazz, čistý adrenalin :twisted:

Tušil jsem, že to, ale nebude vyřešený problém. K autu jsem se dostal až včera a najel spoustu km, zkoušel vypojovat a zapojovat konektor N75, ale bez výsledku :(

O vikendu snad nebude pršet a projdu vedení kabelu k N75 a ten konektor - idealně bych jej chtěl vyměnit, nevíte zda to jde koupit?

Takže až příjdu na to proč to nechce jet stále tak vyměním to palivové čerpadlo.

Autor:  forty-one [ 09.03.2012 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Ja som vcera moj problem vyriesil prave vymenou cerpadla. Bez podtlaku na regulatore som nameral 2,8 bar, pri zapojenom 2,3 bar.. Povodne som si myslel ze to bude este v norme, ale nakoniec sa ukazalo, ze staci fakt malo, aby to robilo taketo problemy :)

Autor:  G3-lower [ 09.03.2012 12:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Pak je tu jeste jedna moznost, RJ LPG asi kopiruje RJ benzinu a jestli ta proste diky malemu tlaku paliva upravi mapu proste na snizeny vykon ci nejaky nouzak (nevim, ale zase tak spatne to nejede) a prepnu na LPG a LPG si to zkopiruje z RJ benzinu a jede taky na maly vykon....to je divne ne? Spis asi blbost :?

Autor:  G3-lower [ 11.03.2012 14:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Tak dnes na radu Jurod(a) vyndano a vyčištěno čidlo na IC.

Včera to jelo, dnes to jelo jak před tak po čištění čidla. Jel jsem domu pro VAG ať to logneme a když jsme dojížděli k dálnici tak to zase přestalo tlačit.
Před chvíli jsem byl nakoupit v obchodě a tam to nejelo a zpět už to zase protáčelo gumy :baseball:

Takže už naprostá bezradnost. Co bylo třeba vyměnit se vyměnilo...

Ještě si zkusím vypůjčit váhu vzduchu a pak....pak už asi nic....

Autor:  jurod [ 11.03.2012 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Nechapu to co za ku*vu tam zlobí.... Zkus ještě tu váhu....
Zkus ještě jednu věc, když to nepojede, zastav někde u kraje silnice, vypni motor, vytahni klic a pak ho znovu nakopni, jestli se to změní...?

Autor:  G3-lower [ 11.03.2012 15:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

jurod píše:
Nechapu to co za ku*vu tam zlobí.... Zkus ještě tu váhu....
Zkus ještě jednu věc, když to nepojede, zastav někde u kraje silnice, vypni motor, vytahni klic a pak ho znovu nakopni, jestli se to změní...?


Párkrát jsem zkoušel vypnout zapnout motor a nic. Ale klíč jsem nevytahoval, to má nějaký vliv? Zkoušel jsem za chodu motoru vytáhnout konektor od N75, ale dycky trochu zajiskří což asi nebude moc zdravé tak už to dělat nebudu.

Ještě zkusím na 5min odpojit baterku, že by se to mohlo trochu resetnout ta ŘJ nebo tak něco....

No někde bude nějaký špatný kontakt, studený spoj nebo prodřený drát nebo tak něco. Myslím, že hlavní čidla co by to mohlo ovlivnit jsou vyměněné....

Autor:  G3-lower [ 11.03.2012 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Tak jsem teď večer pokračoval v hledání...

Projel jsem se s půjčenou váhou vzduchu a jelo to. Kámoš si dal mou do jeho RS a říkal, že je to horší. Tak jsem mou rozdělal a toluenem a šulkama do uší vyčistil ten snímací plech. Byl celý černý od prachu a oleje z filtru. Teď se leskne jako nový. Jel jsem to projet a jelo to a řekl bych, že citelně lépe. Proběhla odpojená baterka na pár minut.

Tak uvidíme zítra, pozítří, popozítříííí......never ending story :baseball:

Stránka 4 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/