reg tlak paliva mam novy origo 3bar! Byl 4bar a kvuli cukani jsem ho radeji taky vymenil.Kdyz uz to delam tak poradne jen to nejde vsechno hned, ale verim v uspech a ze konecne pocitim tu silu turbamotorpower píše:Když to nezabere tak ještě regulátor tlaku na liště a zkontrolovat hadičku. Ono čerpadlo je základ, ale vadný reg.. to pokaká.G3-lower píše:Tak zatim to opravdu vypada na tu vahu.auto jede uz 4ty den Na benal citelne hure ale bez skubani, v sobotu si s kamosem prohodime cerpadla a uvidime...
Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Turbo a jeho regulace je relativní problém dva. Já se pořád snažím řešit rozdíl benzin plyn.
Pokud není vyloženě závadná montáž, tak musí vždy benzin jet lépe.
V nejbližší době můžeme u mě i brzdit..
Pokud není vyloženě závadná montáž, tak musí vždy benzin jet lépe.
V nejbližší době můžeme u mě i brzdit..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Sekvencni vstrikovani lpg vs N95 by v rozdilu nemelo byt poznat.
Skoda ze si tak daleko od Ostravy graf bych rad at vim jak na tom jsem.Uvidime treba nekdy....
Skoda ze si tak daleko od Ostravy graf bych rad at vim jak na tom jsem.Uvidime treba nekdy....
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Dneska vyměněná váha za starline (na vaze je magnetti marelli) - pučena na test z obchodu, ale objednám repas Bosh.
Jede to a tahá, ale myslím, že je tam ještě rezerva snad je to tou váhou (obyc vahou)...Takže buď jsem si na ten výkon už zvykl nebo tam fakt ještě něco udělala ta starline váha nebo něco jiného...
Kazdopadně čerpadlo jsme nevyměnili, protože nevíme jak vyndat ty hadičky na benál. Kdo ví jak na ně?
A na LPG i benal to jede stejně +- a hlavně i na benál čistě bez cukání.
Jede to a tahá, ale myslím, že je tam ještě rezerva snad je to tou váhou (obyc vahou)...Takže buď jsem si na ten výkon už zvykl nebo tam fakt ještě něco udělala ta starline váha nebo něco jiného...
Kazdopadně čerpadlo jsme nevyměnili, protože nevíme jak vyndat ty hadičky na benál. Kdo ví jak na ně?
A na LPG i benal to jede stejně +- a hlavně i na benál čistě bez cukání.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Zamačkneš nehtem pojistku proti hadici a vytahneš .
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
5dni mam pucenou novou vahu vzduchu starline krabicka, na vaze vyrazeno magneti marelli.
Ted jsem dal novou repas bosh a auto taha a tlaci podstatne mene.
Divne co?
Jinak to vypada,ze to slape.5dni zabavy tuk tuk tuk
Palivove cerpadlo je Ok.Jezdi to na obe paliva +- stejne bez cukani.
O vikendu zkusim LOG
Ted jsem dal novou repas bosh a auto taha a tlaci podstatne mene.
Divne co?
Jinak to vypada,ze to slape.5dni zabavy tuk tuk tuk
Palivove cerpadlo je Ok.Jezdi to na obe paliva +- stejne bez cukani.
O vikendu zkusim LOG
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Palivove cerpadlo jsi nechal to původní?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ano, momentalne nevidim duvod jej menit, ale taky vyzkousim, ale problem jej vyndat...I pres radu vyse to nejde. Az budu v servise necham si to ukazat.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Kluci co je to za čidlo?
Večer snad LOG a uvidíme co to teď umí...
Večer snad LOG a uvidíme co to teď umí...
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ahoj, je to snímač teploty... http://www.cc-autodily.cz/snimac-teploty-1_1" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Takže nějaké nové informace ohledně našeho velkého snažení:
Díky Jurodovi za grafy, ktere bych řekl vypadají, že to i jede + - jak by mělo
Graf s názvem benzín3 je rozjezd 1,2,3q proto ty šílené křivky.
Jinak je znát rozdíl mezi N95 a LPG ve prospěch LPG. Jede to čistě, čerpadlo se neměnilo.
Včera proběhl test serie RS a moje chiplá. Na rozjezd jsem prohrál a už jsem ho nedohnal (moje chyba neumím se rozjet). Pak test za jízdy vedle sebe na 3q a pak na 4q. Ujel jsem mu jak nic, takže chip funguje
Ale stala se mi taková nemilá věc, byl jsem ráno na emisích, ty dopadly na 1* prý a pak jsem zajel do Hornbachu a jak jsem odjížděl tak zase nejelo turbo takže jsem jel zase jak šnek se slzama v očích. Doma hned VAG jestli něco nevyplivne a:
2 Nalezeny chyby:
16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu
P0411 - 35-00 - -
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-00 - -
Sekundar neřeším ten tam není a vyskakuje furt. Pokud ho někdo máte a nemáte to k ničemu uvažuju, že bych ho vrátil zpět ať mě to furt neotravuje, nevěřím, že to udělá nějaký přínos ve výkonu to odstranění.
Ta druha chyba se mi zobrazuje sem tam od koupě. Vždycky jsem si říkal, že je to nějakou prasklou hadicí, ale začínám uvažovat jestli nemůže být špatný vstřikovač nebo něco a ŘJ to nevyhodnotí jako problém a nehodí to do nějakého nouzáku a odpojí turbo nebo ho prostě nechá jet na 0,2b max. Doma jsem smazal chyby a jel jsem do prace a vše šlapalo jak má a jak zpívá Landa "dvěstě v městě třista z místa"
Díky Jurodovi za grafy, ktere bych řekl vypadají, že to i jede + - jak by mělo
Graf s názvem benzín3 je rozjezd 1,2,3q proto ty šílené křivky.
Jinak je znát rozdíl mezi N95 a LPG ve prospěch LPG. Jede to čistě, čerpadlo se neměnilo.
Včera proběhl test serie RS a moje chiplá. Na rozjezd jsem prohrál a už jsem ho nedohnal (moje chyba neumím se rozjet). Pak test za jízdy vedle sebe na 3q a pak na 4q. Ujel jsem mu jak nic, takže chip funguje
Ale stala se mi taková nemilá věc, byl jsem ráno na emisích, ty dopadly na 1* prý a pak jsem zajel do Hornbachu a jak jsem odjížděl tak zase nejelo turbo takže jsem jel zase jak šnek se slzama v očích. Doma hned VAG jestli něco nevyplivne a:
2 Nalezeny chyby:
16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu
P0411 - 35-00 - -
17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy
P1128 - 35-00 - -
Sekundar neřeším ten tam není a vyskakuje furt. Pokud ho někdo máte a nemáte to k ničemu uvažuju, že bych ho vrátil zpět ať mě to furt neotravuje, nevěřím, že to udělá nějaký přínos ve výkonu to odstranění.
Ta druha chyba se mi zobrazuje sem tam od koupě. Vždycky jsem si říkal, že je to nějakou prasklou hadicí, ale začínám uvažovat jestli nemůže být špatný vstřikovač nebo něco a ŘJ to nevyhodnotí jako problém a nehodí to do nějakého nouzáku a odpojí turbo nebo ho prostě nechá jet na 0,2b max. Doma jsem smazal chyby a jel jsem do prace a vše šlapalo jak má a jak zpívá Landa "dvěstě v městě třista z místa"
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
17536 řada valců1, adaptace směsi (mult.) - systém příliš chudý
-zkontrolovat vstrikovací ventily ~ Kap. 01-1, diagnostika akčních členů
-zkontrolovat regulátoru tlaku paliva a tlak v systému ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat vstrikované množství a těsnost ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat systém sání na netěsnosti ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat těsnost výfukového systému
-zkontrolovat tìsnost systému sekundárního vzduchu ~ Motor 1,8 l/132 kW -mechanická část; opr. sk. 26
-zkontrolovat podtlaková vedení na netěsnosti
Tohle je výňatek z dílenské příručky. Chtělo by to opravdu změřit reálný tlak v palivovém systému. To čerpadlo jsi měl zkusit už dávno, já bych za to taky moc nedal, že to bude tím. Dokáže to solidně potrápit. Mám s tím své zkušenosti. Sice na atmosféře, ale problémy dost podobné. Spojitost mezi slabým čerpadlem a padáním tlaku podle mě určitě je. Když nedává, tak nejede motor na 100% a pak se nemůže správně točit turbo (teoreticky ).
Ta teorie jak jsi psal s tím plynem je nesmysl. Ani jedna jednotka od sebe nic nekopíruje. Řídící jednotka LPG pouze zachytává informace od řídící jednotky benzínu, přepočítá požadované hodnoty tak, jak to sama potřebuje aby se chod na LPG co nejvíce podobal benzínu a řídící jednotce benzínu pak zpětně pošle "falešné" informace o tom, že bylo provedeno vše tak jak chtěla a jak potřebuje ke správnému chodu motoru. Benzínová jednotka vůbec netuší, že tam nějaký plyn má.
Z toho plyne, že jednotka benzínu funguje naprosto spolehlivě a vše maká jak má. Důkazem toho je právě bezproblémový chod na LPG. Tudíž řešit regulaci a věci kolem sání apod. je podle mě blbost. Opravdu to vypadá na přívod paliva.
Možná máš ale stejně pekelný stoj jako já a nikdy to nevyřešíš .
-zkontrolovat vstrikovací ventily ~ Kap. 01-1, diagnostika akčních členů
-zkontrolovat regulátoru tlaku paliva a tlak v systému ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat vstrikované množství a těsnost ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat systém sání na netěsnosti ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat těsnost výfukového systému
-zkontrolovat tìsnost systému sekundárního vzduchu ~ Motor 1,8 l/132 kW -mechanická část; opr. sk. 26
-zkontrolovat podtlaková vedení na netěsnosti
Tohle je výňatek z dílenské příručky. Chtělo by to opravdu změřit reálný tlak v palivovém systému. To čerpadlo jsi měl zkusit už dávno, já bych za to taky moc nedal, že to bude tím. Dokáže to solidně potrápit. Mám s tím své zkušenosti. Sice na atmosféře, ale problémy dost podobné. Spojitost mezi slabým čerpadlem a padáním tlaku podle mě určitě je. Když nedává, tak nejede motor na 100% a pak se nemůže správně točit turbo (teoreticky ).
Ta teorie jak jsi psal s tím plynem je nesmysl. Ani jedna jednotka od sebe nic nekopíruje. Řídící jednotka LPG pouze zachytává informace od řídící jednotky benzínu, přepočítá požadované hodnoty tak, jak to sama potřebuje aby se chod na LPG co nejvíce podobal benzínu a řídící jednotce benzínu pak zpětně pošle "falešné" informace o tom, že bylo provedeno vše tak jak chtěla a jak potřebuje ke správnému chodu motoru. Benzínová jednotka vůbec netuší, že tam nějaký plyn má.
Z toho plyne, že jednotka benzínu funguje naprosto spolehlivě a vše maká jak má. Důkazem toho je právě bezproblémový chod na LPG. Tudíž řešit regulaci a věci kolem sání apod. je podle mě blbost. Opravdu to vypadá na přívod paliva.
Možná máš ale stejně pekelný stoj jako já a nikdy to nevyřešíš .
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Ty mas ale AGU a polovinu cidel co jsem vymenil za 5tisic ty tam vubec nemas tzn. ze mas obrovskou vyhodu. Co jsem vymazal chyby tak auto zase slape jak hodinky tak snad to bude OK i nadale...Cerpadlo momentalne neni treba resit. Slape to dobre na benal i LPG, nic necuka tak uz do toho nechcu vrtat
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
Dnesek je spatny den. Jel sem rano k zubari a turbo opet netlaci. Po obede jsem jel do prace a po nekolika km vyskocila chyba motoru a turbo a auto jelo.Vzal sem to cestou kolem servisu kde vycetli a smazali chyby a jel jsem dale do prace ale po smazani chyb zase bez turba.Po cca kilometru se turbo opet chytlo a jelo.
Zacinam myslet na nejhorsi coz je zlomeny kabel nebo nejaky kontakt nekde coz by byl problem najit.
3tydny to slapalo, na patek jsem objednany na brzdu, abych zjistil jestli je teda motor tak jak ma byt, takze to muzu zrusit a nekonecny pribeh muze pokravovat....nevdecne auto.
Ty chyby jsou furt to same
1.chyba sekundaru protoze v aute neni a 2.chyba 17536 chuda smes - tuto chybu vyresila spousta lidi novou vahou vzduchu coz mam. Dle me to dela lpg v aute kdyz nestiha davkovat nebo tak neco.Haze to nekomu s LPG tu chybu?
Zkusim jeste vymenit to palivove cerpadlo a cidlo na IC a tim moje moznosti konci.
Zacinam myslet na nejhorsi coz je zlomeny kabel nebo nejaky kontakt nekde coz by byl problem najit.
3tydny to slapalo, na patek jsem objednany na brzdu, abych zjistil jestli je teda motor tak jak ma byt, takze to muzu zrusit a nekonecny pribeh muze pokravovat....nevdecne auto.
Ty chyby jsou furt to same
1.chyba sekundaru protoze v aute neni a 2.chyba 17536 chuda smes - tuto chybu vyresila spousta lidi novou vahou vzduchu coz mam. Dle me to dela lpg v aute kdyz nestiha davkovat nebo tak neco.Haze to nekomu s LPG tu chybu?
Zkusim jeste vymenit to palivove cerpadlo a cidlo na IC a tim moje moznosti konci.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...
A nejelo to ani na LPG ani na benzin jo? Tak tomu už nechápu co tam může blbnout.... všechny věci máš nové, kromě čidla na IC a pumpy...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;