17536 řada valců1, adaptace směsi (mult.) - systém příliš chudý
-zkontrolovat vstrikovací ventily ~ Kap. 01-1, diagnostika akčních členů
-zkontrolovat regulátoru tlaku paliva a tlak v systému ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat vstrikované množství a těsnost ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat systém sání na netěsnosti ~ Kap. 24-2
-zkontrolovat těsnost výfukového systému
-zkontrolovat tìsnost systému sekundárního vzduchu ~ Motor 1,8 l/132 kW -mechanická část; opr. sk. 26
-zkontrolovat podtlaková vedení na netěsnosti
Tohle je výňatek z dílenské příručky. Chtělo by to opravdu změřit reálný tlak v palivovém systému. To čerpadlo jsi měl zkusit už dávno, já bych za to taky moc nedal, že to bude tím. Dokáže to solidně potrápit. Mám s tím své zkušenosti. Sice na atmosféře, ale problémy dost podobné. Spojitost mezi slabým čerpadlem a padáním tlaku podle mě určitě je. Když nedává, tak nejede motor na 100% a pak se nemůže správně točit turbo (teoreticky
).
Ta teorie jak jsi psal s tím plynem je nesmysl. Ani jedna jednotka od sebe nic nekopíruje. Řídící jednotka LPG pouze zachytává informace od řídící jednotky benzínu, přepočítá požadované hodnoty tak, jak to sama potřebuje aby se chod na LPG co nejvíce podobal benzínu a řídící jednotce benzínu pak zpětně pošle "falešné" informace o tom, že bylo provedeno vše tak jak chtěla a jak potřebuje ke správnému chodu motoru. Benzínová jednotka vůbec netuší, že tam nějaký plyn má.
Z toho plyne, že jednotka benzínu funguje naprosto spolehlivě a vše maká jak má. Důkazem toho je právě bezproblémový chod na LPG. Tudíž řešit regulaci a věci kolem sání apod. je podle mě blbost. Opravdu to vypadá na přívod paliva.
Možná máš ale stejně pekelný stoj jako já a nikdy to nevyřešíš
.