Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 27.01.2012 11:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.12.2009

Příspěvky:

5

cau,chci se zeptat...
Jde zaslepit egr ventil a melo by to nejakej efekt na zviseni vykonu?na GIV 1.6 16v kod mot.azd.
diky za rady 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 27.01.2012 11:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11582

Bydliště:

28 kiláků od našich

neptej se a hledej
search.php?keywords=zaslepeni+egr+ventilu&terms=all&author=&fid[]=33&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 27.01.2012 23:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Já zkoušel zaslepit a když tomu hodně dáváš a ucpeš i to nasávání vzduchu napíše to průtok příliš malý. Když tam necháš nasávat vzduch tím filtříkem, je to ok.

Ovšem když jsem přímo odpojil svorkovnici egru, jelo to mnohem líp :)

Taky ho zaslepím ... na lpg nemám téměř žádné emise

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 28.01.2012 08:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

taky jsem nad tím špekuloval nejlíp jede jak je odpojena svorkovnice mám ho zaslepený a jak píše tomakecTD jak tomu dupněš tak se oběvi chyba

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 28.01.2012 10:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Četl jsem na škoda foru že ti, co to maj zaslepený maj spotřebu o 1L vyšší a to sem sakra netušil :roll: Je to možný? Nebo to je jen kec?

Možná je to tím, že motor jede v nouzovém režimu nebo tak něco. Těžko říct, teď to zaslepený nemám, ale udělám to na zkoušku zas :good: Plíšek stačí 1mm nic se nestalo ani nebyl černej nic, takže pohoda

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 28.01.2012 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

při odpojeni svorkovnice EGR se motor dostane do nouzového režimu takže spotřeba vyšší

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 28.01.2012 21:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2009

Příspěvky:

90

Bydliště:

Zlinský kraj

já to mám zaslelené plíškem z obou stran a jde to poznat,motor nekouří ale spotřeba se zvedne díky tomu,že je motor delší dobu chladný resp.delší dobu trvá než se zahřeje,mě to na Passatu chybu neháže :-D emise super

_________________
Passat 3C VARIANT 1,6 TDI BLUEMOTION


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 29.01.2012 17:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

Na TDI to je bez problému ale na Atmasféře to je něco jiného :cry:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zaslepeni egr ventilu
PříspěvekNapsal: 29.01.2012 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Tak jsem ho na cestu normálně odpojil a zkoušel jsem to... Jinak mám s ním problém, že za jízdy se mi nemění napětí nějak moc co ukazuje zřejmě potenciometr, hodnota 3 ve skupině 74. Jelo to bez něj daleko líp, prohnal sem to na 140 ale když sem pak vyřadil, držel mi volnoběh otáčky pár sekund tak 1600. No zřejmě to ideální nebude

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group