Zdravím.
Mám Golfa 4 Variant 2.0 s pohonem benzín+cng, jak je vidět nakonec i z názvu topicu.
A teď ten problém: Asi před třemi měsíci mi drnčelo ve výfuku a známý mechanik mi sdělil, že mi shořel
nejspíš katalyzátor a kousky vevnitř drnčí. Tak flexou výfuk rozříznul a byla to pravda, vyndal tedy části katíku a výfuk zase zavařil s tím, že to bude jezdit sice líp, ale neprojdu emisema, což ovšem není pro něj problém obejít / znáte to /
Vše bylo OK do včerejška, když jsem byl natankovat zemní plyn a po odjezdu od pumpy se mi rozsvítila kontrolka motoru (žlutě) To by nebylo tak hrozný, ale po chvíli motor začal škubat-hlavně ve vyšších otáčkách, dusit se a vystřeluje do výfuku. Po rovině jede jakoby na třetinu výkonu a do kopce odmítá jet vůbec...Dělá to při pohonu na plyn i na benzín.
Zajel jsem tedy za chlapíkem, co opravuje auta s pohonem cng a ten to dal na diagnostiku, která ovšem žádnou závadu nenašla. Jeho rada zněla zajet do servisu VW, kde by údajně měli mít dokonalejší přístroje na diagnostiku, tomu jsem se ale hlavně z finančních důvodů snažil vyhnout.
Pročítal jsem fórum, ale nenašel odpověď, asi proto, že těchhle vozů na cng asi moc není. Chci se vás zeptat, jestli by to nemohly způsobit např. kousky katalyzátoru v zadní části výfuku, lambda sonda, či něco jiného, jsem absolutní laik, co se motorů týče.
Díky.
Golf 4 Variant 2.0, benzin+cng - motor netáhne, dusí se
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.11.2011 20:21
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Golf 4 Variant 2.0, benzin+cng - motor netáhne, dusí se
JELIKOŽ se rozsvítila kontrolka, tak tam nějaká vada zaznamenána na 100% je. Jestli on nediagnostikoval jen ŘJ CNG. Prvně vag, pak řešit dál.
Výfuk tohle nedělá, to určitě ne. Lambda samozřejmě může. Dávkuje moc paliva. Nebo je špatně spalováno. Mám tamy plyn, sice ne CNG, ale LPG
Jinak nejede na vyšších ot- špatné nastavení spalování - předstih ( lambda, čidlo tlaku sání, klapka, SNIMAC OTACEK /cívka )
Výfuk tohle nedělá, to určitě ne. Lambda samozřejmě může. Dávkuje moc paliva. Nebo je špatně spalováno. Mám tamy plyn, sice ne CNG, ale LPG
Jinak nejede na vyšších ot- špatné nastavení spalování - předstih ( lambda, čidlo tlaku sání, klapka, SNIMAC OTACEK /cívka )
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.11.2011 20:21
Re: Golf 4 Variant 2.0, benzin+cng - motor netáhne, dusí se
Díky za reakci No, mě bylo divný, že mu ta diagnostika nic nenapsala...ale doporučil mi ho brácha, má taky lpg, zkusím ještě jednoho známýho, má taky diagnostiku, snad to něco najde. Jinak by mi pak už asi nezbylo, než zajet do Volkswagnu.
Naposledy upravil(a) RickWayne dne 03.12.2011 14:18, celkem upraveno 1 x.
- tom.ik
- VWagenista
- Příspěvky: 1327
- Registrován: 07.11.2009 16:10
- Bydliště: Písek ok.F-M sev.morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 4 Variant 2.0, benzin+cng - motor netáhne, dusí se
Tak jak píše tomakecTD překontroluj to u někoho kdo má vag,nemusiš jet ani do vw,určitě to vypiše nějakou chybu ,ktere se mužeš chytit.....co svíčky,jak jsou na tom?
SEAT ALHAMBRA 1.9 Tdi 85 kW+chip od Tdi Drapek
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.11.2011 20:21
Re: Golf 4 Variant 2.0, benzin+cng - motor netáhne, dusí se
Chlapi, už je to vyřešeno, vag nahlásil vadnou Lambdu, po výměně už to frčí, díky za reakce
( Jak psal Tomakec, ten první chlapík diagnostikoval jen řídící jednotku CNG )
( Jak psal Tomakec, ten první chlapík diagnostikoval jen řídící jednotku CNG )
-
- Pilot
- Příspěvky: 810
- Registrován: 14.08.2010 15:54
- Bydliště: HazloVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 4 Variant 2.0, benzin+cng - motor netáhne, dusí se
pripojim se k trochu se svojim problémem , stejný motor jen bez cng, taky vyhořel katík a taky to špatně táhne , závadu to hlásilo chyba plynovýho podálu , vyměnil se ale stále to nechce jet , povedlo se zjistit že po nastartování se škrtící klapka pod plynem otevře max do 1/3 a víc nejde, když se to chcípne a je to jen na kontrolky tak de otevřít do plna ale jakmile se zase nastartuje zas jen 1/3 dokáže někdo poradit co s tím sakra je ?
Koupím:
ovladač el střechy cabrio
ovladač el střechy cabrio