1.8T AGU, turbo tlačí moc
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
No já právě řeším pořád nějaký problém . Konkrétně s tímhle to jede v pohodě. RJ to taky nevadí. Chci to trochu stáhnout. Nechal to na těch max. 1.1b kvůli výdrži celkově. A prostě mě to hlavně vrtá hlavou.
U AGU to dopočítává váha vzduchu (však je taky o dost dražší než na ostatní 1,8T). Třeba když mi turbo vypadávalo, VAG vypsal chybu. Takhle vůbec nic. Když naloguju N75, tak je až do omezovače na 99,6%. Jenže takhle to mají i jiní s tímhle chipem (nevím jak u ostatních).
U AGU to dopočítává váha vzduchu (však je taky o dost dražší než na ostatní 1,8T). Třeba když mi turbo vypadávalo, VAG vypsal chybu. Takhle vůbec nic. Když naloguju N75, tak je až do omezovače na 99,6%. Jenže takhle to mají i jiní s tímhle chipem (nevím jak u ostatních).
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
No pokud to dopočítává váha, tak bych možná hledal chybu i tam, protože váha se velmi těžko diagnostikuje.
Zkusil bych si půjčit váhu z jiného auta...
Pokud by dopočítávala špatně, tak RJ neví jaký je tam skutečný tlak jako máš ty na budíku...
Jinak mně už nic nenapadá.
Četl jsem, že jsi dělal repas turba, takže to tvé bude určitě tlačit víc než turbo co má třeba 10 let..
Zkusil bych si půjčit váhu z jiného auta...
Pokud by dopočítávala špatně, tak RJ neví jaký je tam skutečný tlak jako máš ty na budíku...
Jinak mně už nic nenapadá.
Četl jsem, že jsi dělal repas turba, takže to tvé bude určitě tlačit víc než turbo co má třeba 10 let..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Kamos ma taky repas turba a tycku wg ma stejne jako ja, uprostred
Je divny, ze ti to nepise prekrocen max. plnici tlak. Me to teda v serii, psalo dost casto, kdyz mi to tlacilo vic nez melo
Jestli pri chipu davaj vetsi toleranci?
Je divny, ze ti to nepise prekrocen max. plnici tlak. Me to teda v serii, psalo dost casto, kdyz mi to tlacilo vic nez melo
Jestli pri chipu davaj vetsi toleranci?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Já bych ale právě měl mít vnitřek původní, dával jsem jen novou výfukovou skříň. Jinak je všechno původní. Je teda fakt, že mi ho vrátili v super stavu. Lesklo se jak psí kulky a ty lopatky byly, jak to říct, jakoby něčím natřené. 2 barevné. Možná je to standardní postup, nevím. Škoda že nemám fotku. Akorát tohle a tam je to taky uprostřed:Taky dobry, aspon mas rezervu
Napadlo me, jestli ti pri repasi nedali do toho turba vrtulku s jinou geometrii lopatek, ze pri stejnym proudeni vyfuk. plynu dava vetsi tlak Ale i tak by si s tim mela jednotka a regulace tlaku poradit..
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Jako ta váha mi taky trochu vrtá hlavou. Mám najeté nějaké logy váhy. Kolega Benik1 odsud mi najížděl ty z jeho GTI (taky AGU sportmotor). Prej mi dává malinko míň. Když jsem se na to díval, tak se mi to zdá skoro stejné a jsem s toho malinko jelen . Snad to objasní, jak si to přečte. Napadlo mě, že když by dávala míň, tak potřebuje víc vzduchu, aby jí vyšel výsledek který požaduje. Tím pádem větší průtok vzduchu = větší tlak..... Těžko říct. Možná je to kravina.jurod píše:No pokud to dopočítává váha, tak bych možná hledal chybu i tam, protože váha se velmi těžko diagnostikuje.
Zkusil bych si půjčit váhu z jiného auta...
Pokud by dopočítávala špatně, tak RJ neví jaký je tam skutečný tlak jako máš ty na budíku...
Jinak mně už nic nenapadá.
Četl jsem, že jsi dělal repas turba, takže to tvé bude určitě tlačit víc než turbo co má třeba 10 let..
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Říkám, diagnostika váhy je dost těžká... nikdo neví kolik v skutečnosti tam jde vzduchu, jen hodnotu... ale jestli ta hodnota odpovídá skutečnosti ti nikdo neřekne... Hodnoty můžou být podobné jako má on, ale jestli ti přes ni jde stejné množství vzduchu to je otázka...
Na tvém místě bych si váhu půjčil... máš jistotu pak, že to v ní nebude...
Na tvém místě bych si váhu půjčil... máš jistotu pak, že to v ní nebude...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Ale pred repasi tam byla vaha stejna a netlacilo to ani jako serie Je to tak? Ale stejne bych ji prubnul
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
No před repasí to tlačilo do 1.1b, ale šlo to strašně rychle dolů a nakonec turbo vypadlo úplně. Ale bylo to se stejnou váhou. Po repasi to valí zase moc. Pořád něco
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Tak tam hoď jinou váhu a uvidíš... jinak si myslím, že tam nemá co blbnout...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Zkusím, pak dám vědět, jak jsem dopadl
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- rombo
- VWjunior
- Příspěvky: 1947
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
nejsem si jistej jestli turbo K03 udrží dlouhodobě 1.3b.. respektive jestli je to pro něj bezpečný.. to já tlačím kolem 1.3b ale na K03s ale to turbo je větší
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Dle me je velikost K03 a K03S velice zanedbatelna. Kdyz bych hledal tak nekde najdu tabulku s rozmery a nic moc teda. Ale trvale 1,3b je uz asi moc, kdyz se to chipuje na 1,1b max myslim.rombo píše:nejsem si jistej jestli turbo K03 udrží dlouhodobě 1.3b.. respektive jestli je to pro něj bezpečný.. to já tlačím kolem 1.3b ale na K03s ale to turbo je větší
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Já bych taky řekl, že ten rozdíl je minimální. Tuším o 1mm větší průměr výfukových lopatek?
Jako 1.3b je dost. Na druhou stranu ale člověk tam při normální jízdě těch 1.3b má opravdu jen zřídka a když už, tak jen na chvíli. Zato když tomu naloží, tak turbo určitě radostí neskáče...
Jako 1.3b je dost. Na druhou stranu ale člověk tam při normální jízdě těch 1.3b má opravdu jen zřídka a když už, tak jen na chvíli. Zato když tomu naloží, tak turbo určitě radostí neskáče...
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Takže váhou to není. Objednal jsem novou BOSCH a v podstatě beze změny.
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- SikyGTi
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10.07.2010 01:01
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Ahoj. No tlačí to celkem dost když si vemeš že série se motá okolo 0,6B ... Po čipu dlouhodobě většinou bývá 1.0-1.1. Výhledově je lepší ten tlak co jsem psal já turbo nedostane tak na zadek.... Jinak velikost K03 A K03s v porovnani je fakt zanedbatelná
MKIV GTI UNDER CONSTRUCTION