1.8T AGU, turbo tlačí moc

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

No já právě řeším pořád nějaký problém :D. Konkrétně s tímhle to jede v pohodě. RJ to taky nevadí. Chci to trochu stáhnout. Nechal to na těch max. 1.1b kvůli výdrži celkově. A prostě mě to hlavně vrtá hlavou. :)
U AGU to dopočítává váha vzduchu (však je taky o dost dražší než na ostatní 1,8T). Třeba když mi turbo vypadávalo, VAG vypsal chybu. Takhle vůbec nic. Když naloguju N75, tak je až do omezovače na 99,6%. Jenže takhle to mají i jiní s tímhle chipem (nevím jak u ostatních).
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

No pokud to dopočítává váha, tak bych možná hledal chybu i tam, protože váha se velmi těžko diagnostikuje.
Zkusil bych si půjčit váhu z jiného auta...
Pokud by dopočítávala špatně, tak RJ neví jaký je tam skutečný tlak jako máš ty na budíku...
Jinak mně už nic nenapadá.
Četl jsem, že jsi dělal repas turba, takže to tvé bude určitě tlačit víc než turbo co má třeba 10 let.. :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od R@ZOR »

Kamos ma taky repas turba a tycku wg ma stejne jako ja, uprostred ;-)

Je divny, ze ti to nepise prekrocen max. plnici tlak. Me to teda v serii, psalo dost casto, kdyz mi to tlacilo vic nez melo :-)
Jestli pri chipu davaj vetsi toleranci?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Taky dobry, aspon mas rezervu :-)

Napadlo me, jestli ti pri repasi nedali do toho turba vrtulku s jinou geometrii lopatek, ze pri stejnym proudeni vyfuk. plynu dava vetsi tlak :-) Ale i tak by si s tim mela jednotka a regulace tlaku poradit..
Já bych ale právě měl mít vnitřek původní, dával jsem jen novou výfukovou skříň. Jinak je všechno původní. Je teda fakt, že mi ho vrátili v super stavu. Lesklo se jak psí kulky :-D a ty lopatky byly, jak to říct, jakoby něčím natřené. 2 barevné. Možná je to standardní postup, nevím. Škoda že nemám fotku. Akorát tohle a tam je to taky uprostřed:
Přílohy
2011-09-26 12.51.30.jpg
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

jurod píše:No pokud to dopočítává váha, tak bych možná hledal chybu i tam, protože váha se velmi těžko diagnostikuje.
Zkusil bych si půjčit váhu z jiného auta...
Pokud by dopočítávala špatně, tak RJ neví jaký je tam skutečný tlak jako máš ty na budíku...
Jinak mně už nic nenapadá.
Četl jsem, že jsi dělal repas turba, takže to tvé bude určitě tlačit víc než turbo co má třeba 10 let.. :wink:
Jako ta váha mi taky trochu vrtá hlavou. Mám najeté nějaké logy váhy. Kolega Benik1 odsud mi najížděl ty z jeho GTI (taky AGU sportmotor). Prej mi dává malinko míň. Když jsem se na to díval, tak se mi to zdá skoro stejné a jsem s toho malinko jelen :-). Snad to objasní, jak si to přečte. Napadlo mě, že když by dávala míň, tak potřebuje víc vzduchu, aby jí vyšel výsledek který požaduje. Tím pádem větší průtok vzduchu = větší tlak..... Těžko říct. Možná je to kravina.
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

Říkám, diagnostika váhy je dost těžká... nikdo neví kolik v skutečnosti tam jde vzduchu, jen hodnotu... ale jestli ta hodnota odpovídá skutečnosti ti nikdo neřekne... Hodnoty můžou být podobné jako má on, ale jestli ti přes ni jde stejné množství vzduchu to je otázka...

Na tvém místě bych si váhu půjčil... máš jistotu pak, že to v ní nebude...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od R@ZOR »

Ale pred repasi tam byla vaha stejna a netlacilo to ani jako serie :-) Je to tak? Ale stejne bych ji prubnul ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

No před repasí to tlačilo do 1.1b, ale šlo to strašně rychle dolů a nakonec turbo vypadlo úplně. Ale bylo to se stejnou váhou. Po repasi to valí zase moc. Pořád něco :-D
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

Tak tam hoď jinou váhu a uvidíš... jinak si myslím, že tam nemá co blbnout... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Zkusím, pak dám vědět, jak jsem dopadl :wink:
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
rombo
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1947
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od rombo »

nejsem si jistej jestli turbo K03 udrží dlouhodobě 1.3b.. respektive jestli je to pro něj bezpečný.. to já tlačím kolem 1.3b ale na K03s ale to turbo je větší ;)

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od G3-lower »

rombo píše:nejsem si jistej jestli turbo K03 udrží dlouhodobě 1.3b.. respektive jestli je to pro něj bezpečný.. to já tlačím kolem 1.3b ale na K03s ale to turbo je větší ;)
Dle me je velikost K03 a K03S velice zanedbatelna. Kdyz bych hledal tak nekde najdu tabulku s rozmery a nic moc teda. Ale trvale 1,3b je uz asi moc, kdyz se to chipuje na 1,1b max myslim.

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Já bych taky řekl, že ten rozdíl je minimální. Tuším o 1mm větší průměr výfukových lopatek?
Jako 1.3b je dost. Na druhou stranu ale člověk tam při normální jízdě těch 1.3b má opravdu jen zřídka a když už, tak jen na chvíli. Zato když tomu naloží, tak turbo určitě radostí neskáče...
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Takže váhou to není. Objednal jsem novou BOSCH a v podstatě beze změny. :roll:
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
SikyGTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 10.07.2010 01:01

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od SikyGTi »

Ahoj. No tlačí to celkem dost když si vemeš že série se motá okolo 0,6B ... Po čipu dlouhodobě většinou bývá 1.0-1.1. Výhledově je lepší ten tlak co jsem psal já turbo nedostane tak na zadek.... Jinak velikost K03 A K03s v porovnani je fakt zanedbatelná 8)
:) MKIV GTI UNDER CONSTRUCTION :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“