Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: studený chladič
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 01:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.03.2012

Příspěvky:

19

Bydliště:

Opava

Zdravím všechny,

už si nevím rady a na chybu stále nemůžu přijít.
Golf IV 1,6 74KW typ motoru 1j APF
problém je následující: je vyměněná vodní pumpa, termostat, dvoucestný čidlo a nová chladící kapalina
po ujetí cca 2 km se auto začne zahřívat, teplota plynule vystoupí těsně pod 90°C a drží a topí jak má, ale po ujetí cca 30 km zastavím a vypnu motor. Hadice malého okruhu je natlakovaná a skoro na ní neudržím ruku, když uvolním víčko od expanzky, tak v trubkách je slyšet rachot a voda v expanzce vyletí nahoru, po chvilce pomalu klesne do normálu, měřil jsem i její teplotu- max 89,6°C. Ale záhadou mi je, že spodní trubka, co jde do chladiče(přez termostat) je studená a horní, která je vpodstatě napojená na malý okruh je horká a s ní i horní polovina chladiče. Pomozte prosím opravdu už nevím co s tím.Etku nemám a pokud jsem měnil správně, tak termostat je v plastovém spletenci hnet pod teplotním čidlem...?
Děkuju všem za příspěvky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: studený chladič
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 08:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Jeť se s tím pořádně projet a nech to potom na volnoběh pořádně ohřát, dokut se neohřeje celý hladič, tak se nedostane teplá voda k termostatu aby otevřel. Pokud se to nepřehřívá, tak bych to jako závadu neviděl. 30km je sice už dostatečných, ale ted ještě není takové vedro, takže se to stíhá jízdou chladit samo. Dej tomu menší závody do vrchu ať se pořádně ohřeje.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: studený chladič
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 10:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.03.2012

Příspěvky:

19

Bydliště:

Opava

jj, hned jedu na závody, ozkouším, akorát si nejsem jistý tím termostatem, na fóru jsem se stále dočítal o termostatu zepředu motoru(plechový) a já měnil včetně plastového krytu u tepelného čidla na řidičové starně v takovým zapletenci z plastu, všichni píšou o termostatu na levo. takže si nakonec myslím, že tam jsou dva termostaty pro každý okruh zvlášť


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group