Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 16:06 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Za jak dlouho se tak dá vyměnit uložení motoru a převodovky, když je mechanik šikovný? Abych tak věděl kolik si mám na zítra připravit peněz.._.. no a taky aby mě nenatáh, i když je to kamaráda brácha, ale jak jde o peníze - nikdo není 100% fér :gey:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Co všecko bude měnit? Jsou tam 3 silentbloky celkem. Uložení motoru 2x a reakční vzpěra převodovky. Můj odhad maximálně jedna hodina, jelikož jsem dva z nich šrouboval. Nejhůře se dělá silentblok uchycení převodovky(motoru) za baterií, tam je horší přístup, trvá to tak 20minut. Takže jedna hodina se dá počítat maximálně :pleasantry:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 17:45 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Bude dělat uložení motoru pravé a uložení převodovky levé. reakční vzpěru už vyměnil minule, ale bude ji muset zase sundat, když bude nadzvedávat ten motor, aby ji zase nevytrh z těch šroubů z převodovky :D No a já si právě myslel, že to uložení převodovky za baterkou se dělá nejlíp :) Jo a pak ještě bude měnit palivovej filtr. Takže do 2 hodin by se vejít s přehledem měl říkáš ? ..

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 17:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

No když to bude dělat pomalu, ještě si dá cigárko pěkně, tak něco přes hoďku. 2 hoďky né myslím, ale uvidíš. Může si počítat 2 hoďky. Ikdyž někteří si berou ne od hodiny ale od úkonu...Kolik bere za hodinu? 100? 150?

Já auto do servisu vlastně nikdy nedával, takže netuším ani :D

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 18:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

On si minule za 2 hodiny řekl 350,- a byl tam i materiál 1x šroub, držák krytu 5. dveří a ještě nějaký lepidlo a trubička do zadního ostřikovače - tomu exotovi předemnou v tom zadnim ostřikovači zamrzla voda a ja když chtěl ostřikovat, tak sem proplachoval zámek a otevírání 5. dveří ledatak :D
No pak to musel promazat, protože to otvírání kufru, se občas i zasekávalo, jak tam tekla ta voda tak to bylo zarezlé a musel to promazat a od té doby je pokoj ;)
Mě jde hlavně o to, že nebudu mít zítra ráno moc času, tak abych se tam nezasekl do 2 do odpoledne třeba - o to mi šlo hlavně :) Jedu tam na 8. hod. tak pak napíšu, jestli to cukání řadičky přestalo či nikoliv - to je hlavní důvod, proč sem se do toho vlastně pustil :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 18:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Jo, to cukání řadící páky tam mám taky. Měnil jsem vše kromě reakční vzpěry a pořád to tam mírně je. Pak teda dej vědět :drinks: Jinak to samé mám na zadních dveřích, taky ostřikovač asi zmrzl. Jednou sem to zkusil a teklo to do kufru :) Ale už je to ok.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 18:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

OK, v úterý nebo ještě zítra když bude čas dam vědět - mě už to cuká celkem dost, ta reakční vzpěra to cukání odstranila jenom na 3. rychlosti.. Je i cítit, že si to tam lítá jak chce, dneska jsem makal na to uložení a na tý převodovce už je to utržený, na motoru je to ještě jakž-takž, takže nejvyšší čas - hlavně nesmím před zimou zapomenout dolejt nemrznoucí směs a dostříkat jí až na zadní sklo, jinak se ta oprava dělala zbytečně :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 19:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

:good: Já to mám všecko nový no. Taky jsem ten silenblok u převodovky měl totálně vybitej. :good: Ale stéjně to někdy prostě se mírně hejbe. Kolik ty máš najeto? Já těch 205tis, že jo. A to že já to auto nijak nešetřím, jezdím kamkoliv :D

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 07:17 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Mám najeto 123 tis. a za půl hodiny vyrážím za mechaniquem :D Ale auto šetřím - doby, kdy jsem jezdil jak turbo_blázen s plynem na podlaze jsou již nenávratně pryč, ale občas taky vypráším saze :)

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Tak já bych auto nešetřil, ale spíš šetřím mou peněženku :D Ale jo, v létě jak to bude brzy prohřáté si zase zařátím někdy :D

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 23:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Tak uložení vyměněno pánové, páka se už jen lehce občas cukne na pouhý 4. rychlostní stupeň, takže nebe a dudy oproti tomu předchozímu stavu! ;) Jinak auto líp sedí, ten předek na nerovnostech tolik neskáče a je to celkově vyváženější a stabilnější, nežli předtím ;) Takže kdo má problém s pákou se cukající nebo s poskakováním motoru na nerovnostech, ať vymění a pozná ten rozdíl (měnil jsem komplet vše - levý převodovka, pravý motor a i tu reakční vzpěru) Jo a po vyčištění sportovního vzduchového filtru a výměně palivového filtru klesla spotřeba o cca. 1,5L dle palubního PC :) takže spokojenost, i s cenou v servisu - zápasil s tim 4 hodiny a řekl si jako v autorizovanym servisu za hodinu :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Naposledy upravil Doctor Driver dne 03.04.2012 10:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.04.2012 09:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Jako mě řadička necukne už vůbec, co mám silenbloky nový. Ale spíš, když jedu 50kmh na 4ku třeba 1900 otáček, tak se mi zdá, jakoby jemně pocukával motor v závislosti na té reakční vzpěře. Chtělo by jí to hodně tuhou, aby ten motor neměl tolik vůli :D

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.04.2012 10:05 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Njn. tak asi té čtyřce někdo předtím nakládal, ale je vidět, že s tou čtyřkou je to na pytel u obou našich vozů, ale co tak se trošku hne no, je to o 70% míň než to dělalo předtím a na ostatní rychlosti už to nedělá vůbec, takže spokojenost ;) A co budeme řešit dál? to fakt nevím, ať je toho co nejmíň co se týká problémů a závad :good:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.04.2012 10:06 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Jo ještě mě napadlo, můžete někdo poslat odkaz na nádobku s aktivním uhlím ? (myslim nějaký e-shop) Taky bych ji rád vyměnil u tohoto motoru, ale to už zvládnu zcela sám :mrgreen:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.04.2012 10:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

tomakecTD píše:
Jako mě řadička necukne už vůbec, co mám silenbloky nový. Ale spíš, když jedu 50kmh na 4ku třeba 1900 otáček, tak se mi zdá, jakoby jemně pocukával motor v závislosti na té reakční vzpěře. Chtělo by jí to hodně tuhou, aby ten motor neměl tolik vůli :D

Takže v úvahu připadá jenom nějaká prvovýroba při nejhorší možnosti! Jako první sem vyhodil pětikilo za nějakou vika parts :D a to se cukalo ještě víc než ta stará vzpěra, takže sem musel vrátit starou a objednat origo :)

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group