Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 20.03.2013 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7963

Bydliště:

Svitavsko

takový to lidi mám rád :good: raději bych koupil auto z 500tkm než stočený.

tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Naposledy upravil majrek001 dne 20.03.2013 22:31, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 20.03.2013 22:25 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Njn. co se dalo dělat.. jako neprodám Octávku za 20 tis. s tolika kilákama

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 20.03.2013 23:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Doctor Driver píše:
Měl najeto necelých 500 tisíc, tak sme ho stáhli na 220 a šel do bazoše hned :D
.... ale tenhle prodávám no, tak kdyby měl někdo zájem...


Od tebe bych teda nechtěl auto ani zadarmo, když čtu jakým stylem prodáváš a jak se k tomu chováš :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2013 00:11 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Chovám se k tomu právěže až moc slušně :) Za studena šetřím a za tepla jen málokdy proženu. Vždyť to auto mělo skoro půl milionu, pochybuju že by vydrželo mých 280 tisíc najet, kdybych tomu dával od nevidim do nevidim a pořád pod plnym

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2013 00:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

majrek001 píše:
takový to lidi mám rád :good: raději bych koupil auto z 500tkm než stočený.

tak TDI 96kW + chip jede parádně, ale bez mě to až tak strašně nenadchlo

Málo otáček co? :fool: Prostě asi by bylo lepší vzít 1.8T ale nejdřív musím prodat 16V a nevím jak to udělat, když ta převodovka hučí jak blázen a škube to při řazení a přidání/ubrání plynu. Na to se nikdo nechytí si myslim a pokud ano, tak ten zbytek peněz do tý doby mezitim našetřim, takže asi o5 bazar :smoke:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2013 20:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7963

Bydliště:

Svitavsko

otáček je dost, to tahá dost dlouho, ale prostě se to nesbíralo jak bych od 96kW čekal (ale s chipem to je jak jiné auto), ale 1.8T 110kW bez chipu co jsem s tím jel je na tom stejně, ale tak jak ta 96kW to nezatáhne.. z té nafty mám pocitově větší zážitek. ono se to jinak posuzuje když řídíš a když sedíš jako spolujezdec.. když se nechám svést jako spolujezdec tou moji žabkou tak jsem z toho nadšený jak to jede a stačí pak řídit a už to nejede

úplně nepobírám jak každý řeší, že nafta má málo otáček a hned to končí.. tak když vezmu naftu tak cca 1800 - 4500 to táhne, ale když jedeš s benzínem tak cca 3000 - 6500

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2013 23:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

No ono ta nafta skutečně pocitově zatáhne více i když zrychlení toho auta třeba z 0-100 je horší...takže je to klam...
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... 5B1%5D=188
No a ty otáčky srovnávat taky nelze, jelikož se porovnává neporovnatelné...když už, tak TDI a turbo benzín...a třeba u toho 1.8T je nejvyšší krouťák u 2000 otáčkek, takže tam pocitově to auto začíná zabírat...a tahá to do 6500..což je spektrum 4500 otáček...nafta tak 1900-4200...což je 2300 otáček...pokud bych do tohoto spektra narval výkon turbo benzíňáku, tak to pocitově bude taky někde jinde...ale každému vyhovuje něco jiné...mně teda rozhodně benzín se šnekem.. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Naposledy upravil jurod dne 22.03.2013 01:06, celkově upraveno 2

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2013 23:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7963

Bydliště:

Svitavsko

zřejmě mě budeš muset svést v tom tvém dělíčku.. v seriové 110kW to tak začlo pocitově tahat od těch 3000ot

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 22.03.2013 00:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Říkám...každému vyhovuje něco jiné a tohle je asi nekonečná diskuze... :mrgreen:
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal.. 8O
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky... :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.03.2013 10:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Tak jsem měl tu čest se po 5 letech od nehody Superba svézt znova s tou 96kw bestií v Seatu Ibiza a táhlo mu to perfektně panu řidiči!!! :) Z těch benzínů od té doby jsem už pomalu zapomněl jaké to je být zamáčknut do sedačky a zmizet každý přetočený seriový Octávce za první zatáčkou :D
Jinak tímto svezením o5 ožila možnost nafty :) Ale chtělo by to spíše to ARLko 110kw :good:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.03.2013 10:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

jurod píše:
Říkám...každému vyhovuje něco jiné a tohle je asi nekonečná diskuze... :mrgreen:
Co koukám třeba tady na graf, http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 0Nm_01.jpg , tak krouťák série nejvyšší někde 2400 otáček...abych zas nekecal.. 8O
Já jsem prostě spíš na ty reálný čísla času zrychlení a otáčky... :mrgreen:

Cože ??? Ona ta 96ska zrychlí z 0-100 za stejnou dobu jako můj bývalý Peugeot 106 1.6 16V :D Tak to je hooodně slabý ! Čekal bych teda víc, asi to nebude tak skvělý motor, jak jsem si myslel

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group