Stránka 1 z 1

Kontrola termostatu

Napsal: 22.04.2012 17:13
od luknov
Zdravim,
mam takovy problemek, jak zjistim ze termostat funguje spravne? zkousel sem ho davat do vrouci vody a nikde se tam nic ani nehlo.. je mozny ze by byl novy termostat nefunkcni?

Re: Kontrola termostatu

Napsal: 22.04.2012 21:19
od maku
Tady se to resilo http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=229936" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kontrola termostatu

Napsal: 23.04.2012 21:30
od yessmen
Já mám zase problém, že se mi auto taky nějak divně ohřívá ovšem diagnostika ukazuje sporadickou chybu teplotního čidla, tak co měnit termostat, nebo čidlo chladící kapaliny?

Re: Kontrola termostatu

Napsal: 23.04.2012 21:42
od jurod
Pokud vypisuje již nějakou chybu... tak bych ho vyměnil... není to tak veliká položka a přehodíš to i sám...
Záleží jak přesně se to projevuje...pak by se dalo nějak určit jestli není vadný i termostat...

Re: Kontrola termostatu

Napsal: 23.04.2012 21:44
od majrek001
pokud ti blbne ukazování na budíkách (z ničeho nic spadne na nula a pak se zase zvedene) tak čidlo a pokud je problém s ohříváním tak termostat

Re: Kontrola termostatu

Napsal: 26.04.2012 15:15
od originalbmwparts
Někdo kdo má diagnostiku a´t to za studena zapojí a běžte se projet, a´t sleduje teplotu, v určité chvíli by měla trošku klesnout a pak zase stoupnout na normál. Pokud ne nebo nedosáhne maxima. pokud najednou ukáže 0°C nebo podobnou blbost tak čidlo.

Re: Kontrola termostatu

Napsal: 27.04.2012 14:57
od bifur
No to si dal teda presny navod. V prvom rade treba vediet hodnotu pri ktorej ma termostat otvarat. Potom das logovat udaje a teplota musi plynule stupat, kym nedosiahne medznu hodnotu. Potom by mala klesnut, ale nie pod 80°C a nasledne oscilovat niekde medzi 80°C a medznou hodnotou (ked stojis moze byt aj vyssia). Netreba to ale brat uplne presne, lebo to cidlo ma nejaku chybu merania. Pokial su na grafe vysoke tatry, tak je blbe cidlo. Pokial za jazdy nedosiahne 80°C a stupne az po zastaveni, ale graf nie je nejaky rozhadzany, tak je to termostatom. Este jeden pokus ti povie viac aj bez vagu, sadni do studeneho auta, nechaj zohriat motor trochu pod 90°C na budiku, to by v skutocnosti nemal mat este ani 80°C a hadica co ide od termostatu do chladica by mala byt studena. Ak je tepla, termostat je otvoreny skor ako ma..