BAM namiesto AGU
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
BAM namiesto AGU
Nemate niekto skusenosti s vymenou motora? mam AGU a chcem tam nahodit BAM z audi TT 165kw.
Ze ci to pasuje a ako to pasuje, ci to radsej zobrat s prevodovkou alebo staci motor...??
AGU ako take je slabe, i po chipe to nejde bohvieako, chcem spravit velke zmeny no radsej zacat na vyssom zaklade
za akekolvek info vopred dik
Ze ci to pasuje a ako to pasuje, ci to radsej zobrat s prevodovkou alebo staci motor...??
AGU ako take je slabe, i po chipe to nejde bohvieako, chcem spravit velke zmeny no radsej zacat na vyssom zaklade
za akekolvek info vopred dik
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Uz se to tady resilo.
Myslím, ze AGU je dobrý základ na to, aby jsi tam dostal to co potrebujes.
Prestavba je dost komplikovaná a financne by to byla hloupost.
Není problém, aby jsi se dostal s AGU na 300-350PS.
Radsi bych stavel na AGU, nez bych dával 165kw motor z tt. Za ty finance budes mít z AGU podstatne více... nez 165kw
Myslím, ze AGU je dobrý základ na to, aby jsi tam dostal to co potrebujes.
Prestavba je dost komplikovaná a financne by to byla hloupost.
Není problém, aby jsi se dostal s AGU na 300-350PS.
Radsi bych stavel na AGU, nez bych dával 165kw motor z tt. Za ty finance budes mít z AGU podstatne více... nez 165kw
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
No ja nevim, jen chipnutim 165kW verze se dostanes na nejakejch 250hp a to na predokolku staci.. A myslim ze by to stalo min nez to dolovaz z AGU. Hlavne zalezi jestli si prestavbu budes delat sam a AGU pak prodas, nebo ti to budou delat nekde v servisu, kde za to das raketu..
Jinak snad vsechny 165kW verze byly 4x4, takze staci jen motor, teda pokud z toho nebudes delat 4kolu.
Jinak snad vsechny 165kW verze byly 4x4, takze staci jen motor, teda pokud z toho nebudes delat 4kolu.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Jen za schopný motor dá 50-70 tisíc KČ, pokud jde o 165kw.
Plus chip. A jsme na ceně 60-80 tisíc. Za to si myslím, že budeš mít na AGU víc.
A navíc, pokud má AGU v dobré kondici... není co řešit.
Protože když jsi koupí novej motor, to chce hodně věcí měnit, od rozvodů, náplní.... po různé čidla.
Další věc je kotel práce. Navíc u motoru z TT hodně komplikací s elektrikou.
Bavíme se o ceně minimálně 100 tisíc KČ, to bych tedy radši vrazil do AGU a myslím, že udělá líp...
Právě jednu přestavbu dělám a uvažoval jsem i o 165kw... ale oproti 132kw AUQ je toho kotel víc co na tom musí člověk
udělat, navíc se sériově tento motor nedělal... další problémy... a hlavně to stojí o dost víc financí.
Takže je to na uvážení.
Ale pokud bych já měl AGU, tak to vrazím do toho. Ale když má člověk 1.6 jako měl já, tam moc možností nemá
Plus chip. A jsme na ceně 60-80 tisíc. Za to si myslím, že budeš mít na AGU víc.
A navíc, pokud má AGU v dobré kondici... není co řešit.
Protože když jsi koupí novej motor, to chce hodně věcí měnit, od rozvodů, náplní.... po různé čidla.
Další věc je kotel práce. Navíc u motoru z TT hodně komplikací s elektrikou.
Bavíme se o ceně minimálně 100 tisíc KČ, to bych tedy radši vrazil do AGU a myslím, že udělá líp...
Právě jednu přestavbu dělám a uvažoval jsem i o 165kw... ale oproti 132kw AUQ je toho kotel víc co na tom musí člověk
udělat, navíc se sériově tento motor nedělal... další problémy... a hlavně to stojí o dost víc financí.
Takže je to na uvážení.
Ale pokud bych já měl AGU, tak to vrazím do toho. Ale když má člověk 1.6 jako měl já, tam moc možností nemá
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ty motory se pohybujou okolo 20-25t. A rozvody a olej je samozremost. Elektrika oproti Agu je jiste slozitejsi, ale takovej problem to neni. Myslim ze do 50t by se vesel. A co se tyce legislativy, tak kdyz tam da hlavu z AGU, tak to ma taky poreseny..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
20-25 tisíc? Hmm.... to máš co dělat aby jsi sehnal dobrý AGU s převodovkou, poloosami, elektrikou, RJ... za tuhle cenu.
Jinak pošli schválně nějaký odkaz za tyhle prachy. Protože zrovna jeden borec mi tady psal a něco podobného shání...
Tady na fóru konkrétně ze Seat Leon Cupra R 165kw - ten samý motor 45 tisíc, převodovka - 15-20 tisíc... brzdy dalších 20 tisíc...
Cupra R, má ale Bremba 4 pístky ve předu myslím, tak tam je to o něco víc...
Pokud máš za 20-25 komplet motor 165kw s převodovkou a elektrikou tak ho beru.
A jinak hlava z AGU na ten motor nepasuje.
Jinak pošli schválně nějaký odkaz za tyhle prachy. Protože zrovna jeden borec mi tady psal a něco podobného shání...
Tady na fóru konkrétně ze Seat Leon Cupra R 165kw - ten samý motor 45 tisíc, převodovka - 15-20 tisíc... brzdy dalších 20 tisíc...
Cupra R, má ale Bremba 4 pístky ve předu myslím, tak tam je to o něco víc...
Pokud máš za 20-25 komplet motor 165kw s převodovkou a elektrikou tak ho beru.
A jinak hlava z AGU na ten motor nepasuje.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ja psal jen o motoru vcetne el. Prevodovky jsou vesmes vsechny 4x4. Ale pokud ma 1.8T, tak muze nechat stavajici prevodovku, i poloosy. Bremba vsechny 165kW verze nemely, ty byly za priplatek. Staci kdyz tam posili brzdama z O1 RS. Ale to uz se bavime o nesmyslech, protoze to by musel udelat ikdyby si nechal AGU a naslapal ho na nejakejch 250-300hp.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Podle mně to moc dobré řešení není.
Myslím, že když by to chtěl dělat, tak se vším všudy. Aby to taky mělo nějakou životnost ty věci.
Já nepsal, že mají všechny Bremba... jen co jsem našel tady na fóru Cupra R a i tam byla cena čistě motoru 45 tisíc!
Takže jestli něco splaší za 20 a co to bude a jak to pojede to nevím
Podle mně je hlavně nesmysl měnit 1,8T za 1,8T... a rozkopávat kvůli tomu celé auto.
Myslím, že když přeskládá AGU, tak ho to vyjde stejně, ušetří si nervy, hodně práce a hlavně další starosti s legislativou.
Myslím, že když by to chtěl dělat, tak se vším všudy. Aby to taky mělo nějakou životnost ty věci.
Já nepsal, že mají všechny Bremba... jen co jsem našel tady na fóru Cupra R a i tam byla cena čistě motoru 45 tisíc!
Takže jestli něco splaší za 20 a co to bude a jak to pojede to nevím
Podle mně je hlavně nesmysl měnit 1,8T za 1,8T... a rozkopávat kvůli tomu celé auto.
Myslím, že když přeskládá AGU, tak ho to vyjde stejně, ušetří si nervy, hodně práce a hlavně další starosti s legislativou.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Ono hlavne Agu neni pr**l naladit, tak aby to fungovalo tak jak ma. U nas vubec a ikdyby tak si za to vezme ranec.. Jako na motor z O1 RS se daj navesit komponenty z S3, nechat udelat chip a mas vystarano. Ale u AGU uz to tak jednoduchy neni..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Nebo tam muze dat toto http://auto.bazos.cz/inzerat/11999793/M ... -360Nm.php" onclick="window.open(this.href);return false;
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: BAM namiesto AGU
ty motory 165kw jsou pomalu nesehnatelné a když jo tak stojí 50-70 tisíc, 154kw jsou o něco levnější...
nejlepší varianta pokud už má člověk 1.8t je jít cestou jiného turba,vstřiků atd... než dávat jiný motor
nejlepší varianta pokud už má člověk 1.8t je jít cestou jiného turba,vstřiků atd... než dávat jiný motor
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: BAM namiesto AGU
priestor, technika, skusenosti su, ale nie s vw group. bam by ma vysiel cca 1500eur, samozrejme zahranicie, tu na SK za to pytaju 2500eur dementi. samozrejme nasledny chip, naklady total cca 3300eur, po chipe cca 265k. za rok mi to bude malo a moze sa ist cestou vacsieho turba.
ale co s agu? naklady na vykon 300k je zhruba 3-4000eur, a vyssie sa uz da ist jedine velmi drahou cestou. prave zhanam nejaky konkretny turbokit, aby som si vedel porovnat ceny.
kamos ma punto gt z roku 1994 a v dvojlitri 360k, takze nic nie je nemozne
ale co s agu? naklady na vykon 300k je zhruba 3-4000eur, a vyssie sa uz da ist jedine velmi drahou cestou. prave zhanam nejaky konkretny turbokit, aby som si vedel porovnat ceny.
kamos ma punto gt z roku 1994 a v dvojlitri 360k, takze nic nie je nemozne
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
Jenze kolik to punto stalo. To je tady z CR od Phoba, hej?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: BAM namiesto AGU
No konkrétně si myslím, že skládá motor AGU moderátor vtuni a co posledně psal, tak 320-350PS od toho očekává.chose119 píše:priestor, technika, skusenosti su, ale nie s vw group. bam by ma vysiel cca 1500eur, samozrejme zahranicie, tu na SK za to pytaju 2500eur dementi. samozrejme nasledny chip, naklady total cca 3300eur, po chipe cca 265k. za rok mi to bude malo a moze sa ist cestou vacsieho turba.
ale co s agu? naklady na vykon 300k je zhruba 3-4000eur, a vyssie sa uz da ist jedine velmi drahou cestou. prave zhanam nejaky konkretny turbokit, aby som si vedel porovnat ceny.
kamos ma punto gt z roku 1994 a v dvojlitri 360k, takze nic nie je nemozne
Takže by ti k tomu řekl víc.
Jinak konkrétní věci jako turbokit a vše co budeš potřebovat můžeš najít zde http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=48&t=31" onclick="window.open(this.href);return false;
Případně se hodně o zvyšování výkonu AGU na tom fóru psalo. Doporučuji ti se tam zaregistrovat.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: BAM namiesto AGU
vwagenista diky, idem pozret to forum
VW maniak - ano, je to phobove zlte punto. kamos sa stal jeho vlastnikom
VW maniak - ano, je to phobove zlte punto. kamos sa stal jeho vlastnikom