Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 03:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Ahoj chystám se na chip na svoje AGU. Mám K03 turbo a chci se zeptat jestli tato silikonová hadice je k něčemu a jaké s ní máte zkušenosti. Dík za info. http://highperformanceparts.cz/saci-had ... 180ps.6244

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 07:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Ahoj, je méně restriktivní než sériová hadice.
Myslím, že ji kupoval sicco z ebay, byla to čína, ale prý ok.... za poloviční cenu... řešilo se to v topicu 1.8T info...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Jsem to téme prošel,ale nenašel jsem tam moc informací. Bych potřeboval vědět jestli to někdy vyzkoušel a jak to funguje.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Funguje to určitě...to je fyzika, čím nižší restrikce, tím lépe. Ale na druhou stranu od samotné hadice bych nečekal nějaký zázraky.

"Sací hadice k turbu odstraňuje restriktivní vstup do turba. Její vnitřní hladký povrch a zvětšený průměr zajistí dostatečný přívod vzduchu i ve vysokých otáčkách, kdy originální vstup už prostě nestačí a tím trochu pomůže proti "uvadání" motoru ve vysokých otáčkách. Forge Motorsport nabízí jejich řešení v podobě silikonové hadice ve třech barevných provedeních (modrá, černá, červená), při objednání je potřeba specifikovat kód motoru. Forge Motorsport při testech naměřilo nárust 5,8koně na seriovém motoru 1,8T AWP. Přínos této hadice není jen ve zvýšení maximálního výkonu, ale pomůže v celém spektru otáček."

Jinak já ji nemám, takže nějaké poznatky nedokážu napsat z praxe, ale má ji tady hodně lidí, tak snad se někdo ozve...

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 17:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

No mohl by někdo napsat kdo ji má a třeba to testoval. Já si myslím,že v kombinaci se svodama,filtrem,výfukem atd to udělá svoje to vše už mám,a taky si myslím,že s kombinací s chipem to udělá taky svoje plus. No uvidime snad někdo napíše :wink:

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 17:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Kdyby mi ta čína pasovala na AGU, tak bych už dávno poreferoval, ale bohužel. Musim našetřit přímo na AGU od Forge, protože je trochu jiná než ty ostatní, na to pozor.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 19:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

A včem je jiná? Jestli myslíš počet výstupů tak to je možné,ale vím že v tom přece není žádný rozdíl. Nebo to nepasuje kvůli toho tvaru?

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 08.05.2012 10:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Jednak počet otvorů a hlavně průměry těch otvorů, byli uplně obrácené tz. narvy si tlustý do hubenýho a naopak. Potom vývod na aktivní uhlí je jinak jak směrem tak délkou.

Prostě já se už poučil a vemu tuhle viz obrázek. :wink:

Pro porovnání přikládám modrou čínu.


Přílohy:
10082011795.jpg
10082011795.jpg (811.85 KiB) Zobrazeno 1965 krát

Snímek 657.jpg
Snímek 657.jpg (958.46 KiB) Zobrazeno 1962 krát


_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 08.05.2012 11:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15017

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

já mám taky forge :D
Příloha:
DSCN1712.jpg
DSCN1712.jpg (102.47 KiB) Zobrazeno 1959 krát



jinak rozdíl tam určitě bude.. neříkám že extra na poznání nebo měřitelnej ale určitě je to lepší. a něco k nečemu.. a dá ti to třeba 20 koní a to už poznat bude
hlavně klasika hadice se mačká.. prostě jak si turbo saje, tak si ji "zmáčkne" a tím pádem zkrz ni jde zase míň vzduchu

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 08.05.2012 16:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

No tak s těma otvorama naopak si nedělám hlavu :D Mám motor v golfu II a tam je překopané tuna věci a polovinu věcí co máte vy tam zapojeným nemám a nepotřebuju tak to je v klidu jen zaslepím ty přebytečné otvory. Já jen měl strach aby nebyl problém v tom,že třeba ty hlavní průměry otvorů na turbo a nebo váhu budou jiné :158: No seriový vstup do toho turba je tragický to je pravda. A chystám se na chip a chtěl bych asi se z toho dostalo co nejvíc v rámci možnosti turba. Ještě by mohli napsat další lidi co to mají aby řekli jak to jede v rozdílu s originálem. :wink:

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 09.05.2012 17:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Ja tu hadici mam asi od vwmysak. Vstup u turba je sakra rozdil.Zmenu jsem nebyl schopny zaznamenat pac sem delal i filtr a motor jel bez turba.Ted to slape a verim ze to smysl ma a bude vetsi kroutak.

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 20.05.2012 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2011

Příspěvky:

116

Bydliště:

Veselí nad Moravou

Budeš dělat chip se sériovým k03s? Já si myslím, že to prd poznáš :-). Nějakých +- 180hp je super, ale zas taková hitparáda to není. Za sebe typuji, že by to mělo smysl při větších úpravách nad dejme tomu 250hp......

_________________
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T a silikonová hadice k turbu.
PříspěvekNapsal: 30.03.2013 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Tak jsem koupil nakonec tuhle. Spokojenost :wink: http://www.sportracingparts.cz/sportrac ... cne-motory

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group