Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

hypik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 29.07.2010 19:04

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od hypik »

Také jsem si to myslel, ale zarazilo mě, že tu Doctor Driver píše, že když 4x4 tak 1.8T a i nějaká chiptuningová stránka to nabízí

http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... ion-132-kw" onclick="window.open(this.href);return false;
2002 BMW 320d Touring 110 kW

hypik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 29.07.2010 19:04

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od hypik »

Uvažuji totiž taky nad Golfíkem, určitě ve 4motionu, ale nevím jak s motorem - jak výrazně líp pojede V6 oproti 1.9TDi 110kW (+chip na 134kW)? Moc razantní rozdíl to asi nebude co? Navíc na moje ježdění 99% město by ta 1.9TDi asi byla lepší, co myslíte?
2002 BMW 320d Touring 110 kW

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vtuni »

na ježdění z 99% po městě nepotřebuješ ani 4x4 ani ten výkon.. :roll:
takže si pořid 1,6 ..do města bohatě stačí
v6 tě ve městě zežere a TDI odrovnáš.. takže asi tak.. :roll:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

hypik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 29.07.2010 19:04

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od hypik »

Jelikož do toho města jedu 50km denně, a najedu přez 20tkm za rok, tak to TDi využiju, navíc nafta nestojí stejně jak benzín (pro mě) a bydlim skoro v horách, kde bez 4x4 ani ránu...
2002 BMW 320d Touring 110 kW

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od G3-lower »

hypik píše:Jelikož do toho města jedu 50km denně, a najedu přez 20tkm za rok, tak to TDi využiju, navíc nafta nestojí stejně jak benzín (pro mě) a bydlim skoro v horách, kde bez 4x4 ani ránu...
Tak nad cim vahas? 2,8 V6 4motion a sup tam LPG :-D Uz sem asi trapny, ale myslim, ze ideal. Nehlede, ze treba passat B5 2,8V6 se synchrem!!! Ne usmrkanym haldexem sezenes krasny highline za 50-80tis.

vladaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 01.02.2012 19:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vladaso »

už jsem se rozhodl :) VW golf 6 GTi

hypik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 29.07.2010 19:04

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od hypik »

G3-lower píše:
hypik píše:Jelikož do toho města jedu 50km denně, a najedu přez 20tkm za rok, tak to TDi využiju, navíc nafta nestojí stejně jak benzín (pro mě) a bydlim skoro v horách, kde bez 4x4 ani ránu...
Nehlede, ze treba passat B5 2,8V6 se synchrem!!! Ne usmrkanym haldexem sezenes krasny highline za 50-80tis.

Passat nemá Haldex :)
2002 BMW 320d Touring 110 kW

Uživatelský avatar
Mažňák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2662
Registrován: 10.02.2011 17:55
Bydliště: Zlín

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Mažňák »

hypik píše: Passat nemá Haldex :)
ppassaty meli haldexy !!! od roku 2003 uz nebyly synchrea ale haldexy
2003 VW Passat 3BG kombi 1.9 TDI PD 96kw
White combi with red rims
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=187129" onclick="window.open(this.href);return false;

hypik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 29.07.2010 19:04

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od hypik »

Mažňák píše:
hypik píše: Passat nemá Haldex :)
ppassaty meli haldexy !!! od roku 2003 uz nebyly synchrea ale haldexy
Nemám to ničim podložený, ale mám dojem, že Passat má motor podél -> má stejný pohon 4x4 jako např. Audi A6
G3-lower píše:
hypik píše:Jelikož do toho města jedu 50km denně, a najedu přez 20tkm za rok, tak to TDi využiju, navíc nafta nestojí stejně jak benzín (pro mě) a bydlim skoro v horách, kde bez 4x4 ani ránu...
Tak nad cim vahas? 2,8 V6 4motion a sup tam LPG :-D Uz sem asi trapny, ale myslim, ze ideal. Nehlede, ze treba passat B5 2,8V6 se synchrem!!! Ne usmrkanym haldexem sezenes krasny highline za 50-80tis.
Byl jsem si projet jednu 2.8 V6 4motion a nevím jestli to je jen pocitově, ale 1.9TDi 110kW 4motion se mi líbilo zátahem víc, to bude asi ten turboefekt :)
2002 BMW 320d Touring 110 kW

vladaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 01.02.2012 19:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vladaso »

http://www.volkswagen.cz/modely/golf/vybavy/gti_adidas/" onclick="window.open(this.href);return false; nádhera

Uživatelský avatar
yenda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 14.11.2011 17:30

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od yenda »

Jednoznačně bych znova volil VR6.. Kvůli akceleraci,, zvuku,, a je to moc zábavný auto hlavně v zimě se 4kolkou na sněhu :D a taky že když si jednou zainvestuješ a budeš chtít tam dát turbo tak tě jen tak nic nepředjede. Jezdil sem v 1.8T a jako dobrý,, žere to o pár litrů míň a hlavně bych teda nekupoval 1.8T 110KW ale GTi 132KW tam budeš mít i lepší výbavu a tak.. stejně můžeš to hned "čipovat" a různý věci ale stejně i s čipovánim tam musíš do toho investovat lepší chladič vzduchu oleje sportovní filtr.. a to má 1.8T levnější... Když ti odejde turbíčko ne turbo :D co tam je... pojede to jako co máš ted.. Mluvil sem s lidma který už maj VR6 řadu let.. a nic jim neodešlo záleží jak seženeš kus.. já jí scháněl skoro třičtvrtě roku :) a hlavně nekupovat upravenou.. Jinak 0-100km nemá neupravená 1.8T šanci.. odzkoušeno =)

Uživatelský avatar
yenda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 14.11.2011 17:30

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od yenda »

Byl jsem si projet jednu 2.8 V6 4motion a nevím jestli to je jen pocitově, ale 1.9TDi 110kW 4motion se mi líbilo zátahem víc, to bude asi ten turboefekt :)[/quote]

myslim ale že 2.8 V6 4motion nemá s golfem v 2.8 nic společnýho,, do passata se dávali snad podélný 2.8 30V a golf je napříč a má 24V a typickej VRmotor a passat je klasickej do V... ty samý motory davali do superbů.. hlavně passat je težší.

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Eitn »

yenda píše:Jednoznačně bych znova volil VR6.. Kvůli akceleraci,, zvuku,, a je to moc zábavný auto hlavně v zimě se 4kolkou na sněhu :D a taky že když si jednou zainvestuješ a budeš chtít tam dát turbo tak tě jen tak nic nepředjede. Jezdil sem v 1.8T a jako dobrý,, žere to o pár litrů míň a hlavně bych teda nekupoval 1.8T 110KW ale GTi 132KW tam budeš mít i lepší výbavu a tak.. stejně můžeš to hned "čipovat" a různý věci ale stejně i s čipovánim tam musíš do toho investovat lepší chladič vzduchu oleje sportovní filtr.. a to má 1.8T levnější... Když ti odejde turbíčko ne turbo :D co tam je... pojede to jako co máš ted.. Mluvil sem s lidma který už maj VR6 řadu let.. a nic jim neodešlo záleží jak seženeš kus.. já jí scháněl skoro třičtvrtě roku :) a hlavně nekupovat upravenou.. Jinak 0-100km nemá neupravená 1.8T šanci.. odzkoušeno =)
///////
Jenže v případě VR6 se investice v podobě úpravy motoru na turbo (taková která ti neodrovná motor po 10 000km) pohybuje ve statisísích ;) Nic ve zlým ale to už bych si radši koupil nějakou S4 apod. za ty prachy. A není pravda že s ,,čipováním,, musíš dávat lepší filtr vzduchu, nebo Intercooler. To se řeší u trochu lepších úprav než softwarové zvednutí výkonu o cca 20kw. On ten filtr vzduchu má v první řadě lepší zvuk a pak až nějakou zanedbatelnou funkci jako ?menší odpor při sání? Nebo co vždycky píšou na těch stránkách:D Samozřejmě že chiptuningová firma ti řekne že to doporučuje a doufá že si to necháš udělat u nich a mají z toho další love :) Nic víc. U obyč čipu nemusíš dělat vůbec nic. Čipneš a jezdíš. I spojka to vydrží jen se může kazit rychleji atd.

Uživatelský avatar
KamonCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 31.10.2008 08:26
Bydliště: Nymburk

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od KamonCZ »

poraďte při sešlápnutí spojky vždy něco bouchne jako kov na kov motor 2.8 VR6 4x4 mám podezření na spojku asi dvouhmota nebo diferák reakční vzpěra to není ta je nová
Golf IV T

Uživatelský avatar
HANZ500
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1032
Registrován: 28.01.2010 21:35
Bydliště: Kladno

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od HANZ500 »

Mám stejný problém, měl by to být setrvák, zkus auto zvednout, zařadit rychlost a otočit přednima kolama, mělo by to taky ťukat... Několik mechaniků mi řikalo, že s tim můžu jezdit, že se tam vlastně nemá co zkurvit...
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“