Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Hezký den,
našel jsem inzerát na golfa 2.8 VR6 4*4 za 85 000 Kč 150kW mohl by mi někdo z vlastní zkušenosti napsat něco o tomhle motoru ?? Výhody nevýhody ? Teď mám 1.8 bez T a je to líné. Nechtěl bych znova naletět
Děkuji
našel jsem inzerát na golfa 2.8 VR6 4*4 za 85 000 Kč 150kW mohl by mi někdo z vlastní zkušenosti napsat něco o tomhle motoru ?? Výhody nevýhody ? Teď mám 1.8 bez T a je to líné. Nechtěl bych znova naletět
Děkuji
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
1.8T líná? Dle mého z té 1.8T uděláš více muziky jak z té 2.8. Nevím no. Já jel v nějakým 4motion se dvěma výfukama, modrá metaliza. Minimálně 2,3 to bylo. Jelo to zajímavě. Ale nemám možnost porovnat s 1.8T
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
bohužel 1.8 bez Turba v tom je ten háček . No nic další názory majtele ?? Spotřeba poruchovost atdtomakecTD píše:1.8T líná? Dle mého z té 1.8T uděláš více muziky jak z té 2.8. Nevím no. Já jel v nějakým 4motion se dvěma výfukama, modrá metaliza. Minimálně 2,3 to bylo. Jelo to zajímavě. Ale nemám možnost porovnat s 1.8T
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Myslím, že 1.8T je lepší volba. Je to jen můj názor... nevím jestli máš v plánu dělat něco s výkonem? Ale pokud ti jde třeba jen o chip, kterým dostaneš z 1,8T 132kw nějakých 154kw, čím se dostaneš nad výkon V6, která je navíc těžší a bude mít menší výkon na kole, jelikož je to 4x4, bude mít taky vyšší spotřebu...
Poruchovost si myslím, že tady moc roli nehraje, to jsou oba dobré motory. Spíš to chce koupit dobře... ne něco co je před generálkou...
Poruchovost si myslím, že tady moc roli nehraje, to jsou oba dobré motory. Spíš to chce koupit dobře... ne něco co je před generálkou...
Naposledy upravil(a) jurod dne 09.05.2012 20:09, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 05.12.2007 18:51
- Bydliště: Český Těšín
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Kdo to dokáže pouze čipem 154kw? To prostě není možné s tím směšným chladičem vzduchu a turbem které malinké a dalších milion věcí.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
154kw profituning-SK, sportmotor.cz... Samozřejmě graf z brzdy... http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 2Nm_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo a dokáže to dnes skoro každý, kdo umí dělat chiptuning. Není to žádný zázrak ze 132kw - 154kw.
A jakých dalších milion věcí? Pokud turbo fouká jak má, tak se to dá z toho dostat, pokud to někomu netlačí již v sérii to co by mělo, tak je jasné, že s tímto výkonem asi počítat nemůže.
Sportovní filtr, svíčky, třeba udělat odvětrání IC a podobně, takové prkotiny tady psát nebudu...
Pokud už by šel třeba větší IC, výfuk, regulátor tlaku paliva, tak k těm 230PS by to šlo s tím samým turbem.
Plus pak třeba větší turbo, vstřiky a jsi na 265PS... k těm 300PS to pak chce další věci měnit...
Jo a dokáže to dnes skoro každý, kdo umí dělat chiptuning. Není to žádný zázrak ze 132kw - 154kw.
A jakých dalších milion věcí? Pokud turbo fouká jak má, tak se to dá z toho dostat, pokud to někomu netlačí již v sérii to co by mělo, tak je jasné, že s tímto výkonem asi počítat nemůže.
Sportovní filtr, svíčky, třeba udělat odvětrání IC a podobně, takové prkotiny tady psát nebudu...
Pokud už by šel třeba větší IC, výfuk, regulátor tlaku paliva, tak k těm 230PS by to šlo s tím samým turbem.
Plus pak třeba větší turbo, vstřiky a jsi na 265PS... k těm 300PS to pak chce další věci měnit...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
A za kolik se dá sehnat neupravenej golf 1.8T ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
ted jsem našel za 89 000 kc 1.8T 110kW
- HANZ500
- Moderátor
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 28.01.2010 21:35
- Bydliště: Kladno
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Jestli jsi nasel modrou vr6-ku z teplic tak o tom ani neuvazuj byl jsem se na ni koukat. Nakonec jsem koupil jinou. Muj nazor je ze 1.8T je asi co se sportovnosti lepsi. Ja volil 2.8 proto ze to mam jako vikendovku. Nicmene spotreba mesto tak 13-18 zalezi uestli se jen couras nebo jedes nekam dal a po dalnici prikonstatnich 130 tak 9l kombinouvanou mam 11,3l. Co se 4motion tyce tak ten si nemuzu vynachvalit, trakce jeneomezena, na betonu prakticky neproto is kola a hned to jede jak z praku. Tady bych asi videl hlavni nevyhodu 1.8T ze je to je predokolka. Jinak myslim ze dynamicky je na tom zbruba stejne 2.8 V6 a 1.8T 132kw. Z nuly na sto bude diky 4 motion rychlejsi V6 a pruzne zrychleni treba 80-150 bude vyhravat 1.8T. Co se spolehlivosti tyce tak u V6 ti odpada problem s turbem ale zase pri yva s haldexem, V6 je tezka takze tlumice a ruzny silentbloky budou taky dostavat vic nafrak u V6. Preju dobrej kup a z vlastni zkusenosti radim nenech se uchlacholit prvnim dojmem, ma to super zvuk a kdyz do toho sednes poprve tak to i jede ale chce to vybirats rozvahou protoze pripadny opravy jsou drahy ja jsem vybiral tu svou skoro 4 mesice ale vyplatilo se mi pockat. P.S. U V6 zkontroluj vyfuk myslim ze se nendela druhovyroba a origi stoji ranec preju stastnej vyber a pak se pochlub
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false; tohle je pěkné
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false; porovnání
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
jj ta červená VR6 od SOTYho je nádherná
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
jen jestly i nádherně jezdí
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
tak tady je topic o autě..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=420" onclick="window.open(this.href);return false;
myslím že o auto bylo náležitě staráno
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=420" onclick="window.open(this.href);return false;
myslím že o auto bylo náležitě staráno
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- chev
- Člen klubu
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třemošnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
vladaso píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list porovnání
Na tu sem se byl dívat když za ní chtěli ještě 120 tisíc a popravdě bych jim za to nedal ani 60... A to sem jí nijak extra neprolézal, jen sem jí okouknul a bylo jasno...
Golf IV 1,8 20V Highline