Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Doctor Driver »

Vždyť ho málem nabral - ani se tomu chodci nedivím. Když vidim, že jdou chodci po přechodu, tak radši stojím, než jít sedět za klukovinu, která by mě stála nula nula nic vteřin, když přibrzdím a chvíli počkám.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Doctor Driver »

vladaso píše:dobrý dobrý a ještě něco šly by rozvody z 1.8 bez T do 1.8T ???
Rozvodové sady jsou naprosto shodné :good: Zkusil bych rozvodovou sadu KIT INA od solidního výrobce, německá kvalita za nepřemrštěný peníz.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od jurod »

Doctor Driver píše:Vždyť ho málem nabral - ani se tomu chodci nedivím. Když vidim, že jdou chodci po přechodu, tak radši stojím, než jít sedět za klukovinu, která by mě stála nula nula nic vteřin, když přibrzdím a chvíli počkám.
Až na to, že tam žádnej přechod nebyl :wink: Ale asi stačilo přibrzdit a nestalo by se to... i když to někdy dokáže být pěkně otravný..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Coster
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1512
Registrován: 04.11.2010 21:14
Bydliště: Praha-Barrandov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Coster »

takze rikate ze 1.8T lepsi ? ja tet stojim pred otazkou jestli dat do 1.8T nejaky penize..a nebo koupit verunu....:-)

vladaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 01.02.2012 19:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vladaso »

co je to zase veruna ?:D

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od majrek001 »

V6
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Kubos32 »

spiš bych řek že VR6 :-D
Vw Golf 4 . 3dveř

Uživatelský avatar
HANZ500
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1032
Registrován: 28.01.2010 21:35
Bydliště: Kladno

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od HANZ500 »

Já bych taky šel do VR6 :good:
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vtuni »

já 100% do 1,8T
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

vladaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 01.02.2012 19:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vladaso »

Ta červená 2.8 VR6 je moc krásná ale pán si stím dal dost práce a asi by brečel kdyby zjistil že se dostala do mejch levejch pazourů :D navíc mám spoustu věcí z 1.8 bez který by se mohly hodit do 1.8T např. rozvody které tam mám asi 14 dní. Ještě zjistit co s autem abych si ho mohl nechat na ND a nic neplatit.

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od L.i.b.o.r »

Ta červená je hezká jenže je to V6 na papírech V5 pokud se nemýlím, a není to 4 motion.

vtuni píše:na tu 2,8 V6 seženeš prd.. pokud teda nepojedeš nakupovat do VW :taunt: třeba koncovej díl výfuku za 1421€ :taunt: a tak...

Na tý ceně toho výfuku jsi byl prosím tě kde? Vždyť podle nového ceníku pro etku stoji zadní 16t a střední 7t ta jsi snad nastřelil i s katem ne?
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vtuni »

to je cena koncovýho dílu R32 :wink: :laugh: ..
nastřelil jsem to tam protože jsem to ted komusi hledal..a ta cena mě dost rozesmála :mrgreen:
je mi jasný že ten jednoduchej ne duplex pro obyč V6 bude levnější..
v každým případě jde pořád o tu dostupnost dílů, jak origo z vrakoviště, tak dostupnosti performance dílů..
kde je ta 1,8T jasně ve výhodě...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Doctor Driver »

jurod píše:
Doctor Driver píše:Vždyť ho málem nabral - ani se tomu chodci nedivím. Když vidim, že jdou chodci po přechodu, tak radši stojím, než jít sedět za klukovinu, která by mě stála nula nula nic vteřin, když přibrzdím a chvíli počkám.
Až na to, že tam žádnej přechod nebyl :wink: Ale asi stačilo přibrzdit a nestalo by se to... i když to někdy dokáže být pěkně otravný..
Přechod tam nebyl jo? toho jsem si vážně nevšiml. Takže to mění situaci = podřadit, zapřít se do sedačky a kácet ty klacky porušující zákon o přecházení jak pěšáky v šachový partii :mrgreen:
Ne teď vážně, jsou to zas*aní ko*oti teda! Když přecházej kde nemaj, navíc jim to trvá půl dne i když proti nim jede rozjetý auto a ještě bude házet po něm něco jo :!: :?: Okamžitě bych dupnul na brzdy, vyskočil_vytáh z kufru pálku a třeba by ten nevychovanej puberťák dostal od těch ran krapet více rozumu :fool: :mrgreen: Osobně jsem musel chodce zbít pouze 1x, když mi bránil svým tělem a pokřiky v odjezdu..tak dlouho se chytal za to el. okno, když sem ho chtěl vytáhnout nahoru a odjet, tak dlouho se stavěl za zadní nárazník, tak dlouho mi nadával do idiotů, kretenů atd., až sem vystoupil a po krátký honičce ho podkopnul na zem a vysvětlil mu to prosím rukama :laugh: Málokdo ví o tomto skrytém smyslu, účinnější argument než jazyk :pleasantry:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od Doctor Driver »

vladaso píše:Ta červená 2.8 VR6 je moc krásná ale pán si stím dal dost práce a asi by brečel kdyby zjistil že se dostala do mejch levejch pazourů :D navíc mám spoustu věcí z 1.8 bez který by se mohly hodit do 1.8T např. rozvody které tam mám asi 14 dní. Ještě zjistit co s autem abych si ho mohl nechat na ND a nic neplatit.
Záleží co od auta chceš, pokud jezdíš na kratší trasy často po městě, ber jednoznačně 1.8T budeš jen lochtat plyn a stále Tě bude nějaký ten nižší obsah brzdit v provozu :mrgreen:
Pokud jezdíš často a dlouhé trasy ber jednoznačně tu V6 - je to prostě raketa na dlouhý rovinky, dálnice a silnice vyšších tříd ;)
Tam už ta spotřeba nebude tak znát, ale jezdit s tím převážně po městě a okrskách, asi by ses dostal na zajímavý čísla.
Tenkrát sem jezdil s 2.8_V6 v Boře do práce a tak za zábavou v průměru 100-200 km denně po okrskách a městě a nikdy sem se s tím motorem dle palubáku nedostal pod 10L/100km a v tom městě to byly taky numera, než se motor pořádně ohřál a začal ten benzín trochu víc spalovat :mrgreen: V zimě jsem se s tím jet neodvážil, jelikož těch x kilowattů bych opravdu nerad někam posílal do zledovatělé zatáčky :taunt:
Ale od té doby mám stále sqělou práci, takže jsem spotřebu vlastně ještě nikdy prakticky řešit nemusel, co tam bylo_bylo, natankovat se stejně vždycky musí, když se to blíží k hladovému oku :!:
:offtopic: Včera poprvé v životě snad jsem musel jet na hladový oko :D Zapomněl jsem si doma bankovní kartu a bylo vymalováno, když se 50 km od domovské Benziny rozsvítila rezerva :mrgreen: Nějaký peníz sem měl, ale tak tankuju pouze u Benziny s Vervou a oproti tomu klasickýmu N_95 je to ohromnej rozdíl!! alespoň u mýho motoru. S klasickym N95 se mu moc nechce z nízkých otáček, ale jak dosáhne těch 3500 a víc, tak vystřelí jak raketa :D Zato s Vervou 100 od Benziny netočím víc jak 3000 ot. než se dostanu na pětku a odpich to má mnohem lepší :good: Zkrátka s tou Vervou stačí trochu vytočit pouze 1 kvalt než dořadim na 5. stupeň a jinak zbylý tam házim okamžitě po přeřazení na vyšší :fool: V praxi to funguje tak, že třeba roztočim jedničku na 4 tis. a pak už jenom sázim až k pětce :D U každýho kvaltu jenom trochu víc prošlápnu plyn, aby se tam dostalo víc benzínu a je to :) Myslím teď ale kultivovanou jízdu na spotřebu, ne žádné sprinty - tak rychlý ten motor opravdu nikdy nebude, aby sem zařadil dvojku a po přidání plynu tam měl hned 7 tis. otáček :rofl:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4

Příspěvek od vtuni »

v golfu ne . jenom v audi S3, seat leon cupra a škodovce - vesměs kombíky laurin a klement
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“