Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Vždyť ho málem nabral - ani se tomu chodci nedivím. Když vidim, že jdou chodci po přechodu, tak radši stojím, než jít sedět za klukovinu, která by mě stála nula nula nic vteřin, když přibrzdím a chvíli počkám.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Rozvodové sady jsou naprosto shodné Zkusil bych rozvodovou sadu KIT INA od solidního výrobce, německá kvalita za nepřemrštěný peníz.vladaso píše:dobrý dobrý a ještě něco šly by rozvody z 1.8 bez T do 1.8T ???
VW Golf IV V6 4_MOTION
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Až na to, že tam žádnej přechod nebyl Ale asi stačilo přibrzdit a nestalo by se to... i když to někdy dokáže být pěkně otravný..Doctor Driver píše:Vždyť ho málem nabral - ani se tomu chodci nedivím. Když vidim, že jdou chodci po přechodu, tak radši stojím, než jít sedět za klukovinu, která by mě stála nula nula nic vteřin, když přibrzdím a chvíli počkám.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coster
- VWjunior
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 04.11.2010 21:14
- Bydliště: Praha-Barrandov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
takze rikate ze 1.8T lepsi ? ja tet stojim pred otazkou jestli dat do 1.8T nejaky penize..a nebo koupit verunu....
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
co je to zase veruna ?:D
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
V6
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
- HANZ500
- Moderátor
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 28.01.2010 21:35
- Bydliště: Kladno
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Já bych taky šel do VR6
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
já 100% do 1,8T
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 01.02.2012 19:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Ta červená 2.8 VR6 je moc krásná ale pán si stím dal dost práce a asi by brečel kdyby zjistil že se dostala do mejch levejch pazourů navíc mám spoustu věcí z 1.8 bez který by se mohly hodit do 1.8T např. rozvody které tam mám asi 14 dní. Ještě zjistit co s autem abych si ho mohl nechat na ND a nic neplatit.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Ta červená je hezká jenže je to V6 na papírech V5 pokud se nemýlím, a není to 4 motion.
Na tý ceně toho výfuku jsi byl prosím tě kde? Vždyť podle nového ceníku pro etku stoji zadní 16t a střední 7t ta jsi snad nastřelil i s katem ne?
vtuni píše:na tu 2,8 V6 seženeš prd.. pokud teda nepojedeš nakupovat do VW třeba koncovej díl výfuku za 1421€ a tak...
Na tý ceně toho výfuku jsi byl prosím tě kde? Vždyť podle nového ceníku pro etku stoji zadní 16t a střední 7t ta jsi snad nastřelil i s katem ne?
Seat Exeo ST 2.0TDI
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
to je cena koncovýho dílu R32 ..
nastřelil jsem to tam protože jsem to ted komusi hledal..a ta cena mě dost rozesmála
je mi jasný že ten jednoduchej ne duplex pro obyč V6 bude levnější..
v každým případě jde pořád o tu dostupnost dílů, jak origo z vrakoviště, tak dostupnosti performance dílů..
kde je ta 1,8T jasně ve výhodě...
nastřelil jsem to tam protože jsem to ted komusi hledal..a ta cena mě dost rozesmála
je mi jasný že ten jednoduchej ne duplex pro obyč V6 bude levnější..
v každým případě jde pořád o tu dostupnost dílů, jak origo z vrakoviště, tak dostupnosti performance dílů..
kde je ta 1,8T jasně ve výhodě...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Přechod tam nebyl jo? toho jsem si vážně nevšiml. Takže to mění situaci = podřadit, zapřít se do sedačky a kácet ty klacky porušující zákon o přecházení jak pěšáky v šachový partiijurod píše:Až na to, že tam žádnej přechod nebyl Ale asi stačilo přibrzdit a nestalo by se to... i když to někdy dokáže být pěkně otravný..Doctor Driver píše:Vždyť ho málem nabral - ani se tomu chodci nedivím. Když vidim, že jdou chodci po přechodu, tak radši stojím, než jít sedět za klukovinu, která by mě stála nula nula nic vteřin, když přibrzdím a chvíli počkám.
Ne teď vážně, jsou to zas*aní ko*oti teda! Když přecházej kde nemaj, navíc jim to trvá půl dne i když proti nim jede rozjetý auto a ještě bude házet po něm něco jo Okamžitě bych dupnul na brzdy, vyskočil_vytáh z kufru pálku a třeba by ten nevychovanej puberťák dostal od těch ran krapet více rozumu Osobně jsem musel chodce zbít pouze 1x, když mi bránil svým tělem a pokřiky v odjezdu..tak dlouho se chytal za to el. okno, když sem ho chtěl vytáhnout nahoru a odjet, tak dlouho se stavěl za zadní nárazník, tak dlouho mi nadával do idiotů, kretenů atd., až sem vystoupil a po krátký honičce ho podkopnul na zem a vysvětlil mu to prosím rukama Málokdo ví o tomto skrytém smyslu, účinnější argument než jazyk
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
Záleží co od auta chceš, pokud jezdíš na kratší trasy často po městě, ber jednoznačně 1.8T budeš jen lochtat plyn a stále Tě bude nějaký ten nižší obsah brzdit v provozuvladaso píše:Ta červená 2.8 VR6 je moc krásná ale pán si stím dal dost práce a asi by brečel kdyby zjistil že se dostala do mejch levejch pazourů navíc mám spoustu věcí z 1.8 bez který by se mohly hodit do 1.8T např. rozvody které tam mám asi 14 dní. Ještě zjistit co s autem abych si ho mohl nechat na ND a nic neplatit.
Pokud jezdíš často a dlouhé trasy ber jednoznačně tu V6 - je to prostě raketa na dlouhý rovinky, dálnice a silnice vyšších tříd
Tam už ta spotřeba nebude tak znát, ale jezdit s tím převážně po městě a okrskách, asi by ses dostal na zajímavý čísla.
Tenkrát sem jezdil s 2.8_V6 v Boře do práce a tak za zábavou v průměru 100-200 km denně po okrskách a městě a nikdy sem se s tím motorem dle palubáku nedostal pod 10L/100km a v tom městě to byly taky numera, než se motor pořádně ohřál a začal ten benzín trochu víc spalovat V zimě jsem se s tím jet neodvážil, jelikož těch x kilowattů bych opravdu nerad někam posílal do zledovatělé zatáčky
Ale od té doby mám stále sqělou práci, takže jsem spotřebu vlastně ještě nikdy prakticky řešit nemusel, co tam bylo_bylo, natankovat se stejně vždycky musí, když se to blíží k hladovému oku
Včera poprvé v životě snad jsem musel jet na hladový oko Zapomněl jsem si doma bankovní kartu a bylo vymalováno, když se 50 km od domovské Benziny rozsvítila rezerva Nějaký peníz sem měl, ale tak tankuju pouze u Benziny s Vervou a oproti tomu klasickýmu N_95 je to ohromnej rozdíl!! alespoň u mýho motoru. S klasickym N95 se mu moc nechce z nízkých otáček, ale jak dosáhne těch 3500 a víc, tak vystřelí jak raketa Zato s Vervou 100 od Benziny netočím víc jak 3000 ot. než se dostanu na pětku a odpich to má mnohem lepší Zkrátka s tou Vervou stačí trochu vytočit pouze 1 kvalt než dořadim na 5. stupeň a jinak zbylý tam házim okamžitě po přeřazení na vyšší V praxi to funguje tak, že třeba roztočim jedničku na 4 tis. a pak už jenom sázim až k pětce U každýho kvaltu jenom trochu víc prošlápnu plyn, aby se tam dostalo víc benzínu a je to Myslím teď ale kultivovanou jízdu na spotřebu, ne žádné sprinty - tak rychlý ten motor opravdu nikdy nebude, aby sem zařadil dvojku a po přidání plynu tam měl hned 7 tis. otáček
VW Golf IV V6 4_MOTION
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Zkušenosti/rady? Golf 2.8 VR6 4*4
v golfu ne . jenom v audi S3, seat leon cupra a škodovce - vesměs kombíky laurin a klement
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO