Nad 3000ot přejde do nouzáku
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 29.07.2010 23:49
- Bydliště: Opava
Nad 3000ot přejde do nouzáku
Zdravím chlapi, pomožte mi prosím vyřešit problémek:)
Mám Golfika 1.6 16v motor AUS, rv. 2001
a zlobí haj.l:)
Před pár dny jsme jeli na výlet když tu a tam co se stalo začlo to netahat, rozsvítilo se EPC a motor přešel do nouzáku.
Nechal jsem to asi půl hodinky vydechnout, z toho asi 10 min vydávala nádobka s aktivním uhlím divné bzučívé až pisklavé zvuky a zkusil se dostat zpět, ujel asi kilometr a znovu. No nic, nakonec mě odtáhl bratranec. (nic ve zlém s dvojkařema ale nic příjemného není když táhne golf II golfa IV:))
Doma jsem to projel VAGem a napsalo mi to dvě chybičky a to:
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - -
17961 - Signal snimace nadmorske vysky/tlak v sacim potrubi Nesmyslny pomer
P1553 - 35-00 - -
Všo jsem vymazal a začal čistit, vytáh jsem EGR a vyčistil i s trubičkou, která mě dala práce, mrška, sundal klapku a vyčistil, vytáhl snímač teploty a tlaku vzduchu a vyčistil (ten byl celkem pěkný, takový karbonový, pak to dal všechno zpátky a udělal základní nastavení.
Všechno se zdálo v pořádku, teda na neutrál, to to bylo doslova i lepší, ale jak jsem jel tak do dvou tisíc otáček v pohodě, ale pak nevím kdy přesně ale řekl bych nad 3 tisíce otáček se rožne EPC a motor opět přejde do nouzového režimu, plyn nereaguje a motor točí na 1200 ot.
Na VAGu opět stejné chybičky.
Hadičky jsem zkoušel skoro všechny a nejsou ani ucpané, ani děravé.
Napadá mě už tedy jenom ta nádobka s aktivním uhlím? nebo ten snímač na něm jenom? nebo pak to čidlo nebo senzor nebo co to je teploty a tlaku vzduchu? nebo díra někde, ale kde? kde je to náchylné? nebo EGR v háji?to ještě zkusím odpojit a uvidím a napíšu:):):D
Tak už nevím, nechci to dávat do servisu, kde si zaúčtují i pozdrav, nebo kupovat všechny součásti, to by bylo krapet nad mé možnosti:)
Máte někdo zkušenost s touto chybou? Prosím poraďte:)
Mám Golfika 1.6 16v motor AUS, rv. 2001
a zlobí haj.l:)
Před pár dny jsme jeli na výlet když tu a tam co se stalo začlo to netahat, rozsvítilo se EPC a motor přešel do nouzáku.
Nechal jsem to asi půl hodinky vydechnout, z toho asi 10 min vydávala nádobka s aktivním uhlím divné bzučívé až pisklavé zvuky a zkusil se dostat zpět, ujel asi kilometr a znovu. No nic, nakonec mě odtáhl bratranec. (nic ve zlém s dvojkařema ale nic příjemného není když táhne golf II golfa IV:))
Doma jsem to projel VAGem a napsalo mi to dvě chybičky a to:
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - -
17961 - Signal snimace nadmorske vysky/tlak v sacim potrubi Nesmyslny pomer
P1553 - 35-00 - -
Všo jsem vymazal a začal čistit, vytáh jsem EGR a vyčistil i s trubičkou, která mě dala práce, mrška, sundal klapku a vyčistil, vytáhl snímač teploty a tlaku vzduchu a vyčistil (ten byl celkem pěkný, takový karbonový, pak to dal všechno zpátky a udělal základní nastavení.
Všechno se zdálo v pořádku, teda na neutrál, to to bylo doslova i lepší, ale jak jsem jel tak do dvou tisíc otáček v pohodě, ale pak nevím kdy přesně ale řekl bych nad 3 tisíce otáček se rožne EPC a motor opět přejde do nouzového režimu, plyn nereaguje a motor točí na 1200 ot.
Na VAGu opět stejné chybičky.
Hadičky jsem zkoušel skoro všechny a nejsou ani ucpané, ani děravé.
Napadá mě už tedy jenom ta nádobka s aktivním uhlím? nebo ten snímač na něm jenom? nebo pak to čidlo nebo senzor nebo co to je teploty a tlaku vzduchu? nebo díra někde, ale kde? kde je to náchylné? nebo EGR v háji?to ještě zkusím odpojit a uvidím a napíšu:):):D
Tak už nevím, nechci to dávat do servisu, kde si zaúčtují i pozdrav, nebo kupovat všechny součásti, to by bylo krapet nad mé možnosti:)
Máte někdo zkušenost s touto chybou? Prosím poraďte:)
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Zdarec, toto mi dělalo taky. Byla to ruplá hliníková hadice od EGR ventilu. Odpoj hadici od odvětrávání nádrže - ta část, co vede do sání, rukou ucpi škrtící klapku a začni foukat. Pokud bude sání těsný, tak EGR a již zmíněná nádobka s aktivním uhlím může být vadná. Je možnost ji vyzkoušet v aktivních členech. Nebo ji prostě odpoj. MAP senzor bude OK, ten bych neřešil.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Taky bych ověřil těsnost sání jak radí tomakecTD ta chyba toho snímače tlaku sání bude způsobená případnou netěsností.Jinak EGR vyzkoušej v akčních poslechni jestli fyzicky cvaká.
VW GIV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 29.07.2010 23:49
- Bydliště: Opava
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Chlapi, tak EGR jsem odpojil a jedu, zadna chyba, jen teda to odpojene EGR. Obcas mi to moc moc netahne ale to je asi kvuli tomu odpojeni a ta chyba ktera skakala predtim uz nic. Myslite teda, ze je Egr v dupe nebo tam je teda nekde durka? Kuuuuran, novy EGR za čtverku, no to me po..r:)
Naposledy upravil(a) Petr B3 dne 09.05.2012 11:20, celkem upraveno 1 x.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Tak ho dej do háje a máš klid. Nový bych ho určitě nekupoval...když tak na vrakáči nebo tady v bazaru...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Já kdyby mi odešel egr, dám za něj max 500. Kdybych nesehnal, vyřadit Třeba je novej a z výroby zmetek. Zjistit čím, popř reklamace
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 29.07.2010 23:49
- Bydliště: Opava
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Mám elektronický, nový stojí teda 4 tyšonce v autokelly, mám trochu obavy to brát někde z vrakáče nebo tak, že to bude to samé a i tak dám 1500.. Nemáte někdo nějaký tip?:)
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
1500KČ za něj určitě nedáš.... hodně lidí to zaslepuje, takže myslím, že když si to dáš do poptávky, seženeš funkční třeba za 500KČ. Dám za to 4000KČ je naprostý nesmysl.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
EGR a Kat bych zrušil uplně! pokud nepatříte k těm zeleným paragánům, kteří se čas od času někde spoutají řetězy, aby zachránili např. 1 strom, tak přitom zašlapou tisíce dalších rostlin v té eko-kultuře, kam se vydávají "pomáhat a chránit!"
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 29.07.2010 23:49
- Bydliště: Opava
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Tak chlapi, pro jistotu jsem to jeste nekolikrat testoval a bez agr v poho, s hned chyba ve snimaci teploty a tlaku vzduchu a netesnost sani. Uz jsem aj sehnal, nakonec teda novy egr. K tomu bych chtel jen rict, v helleru 4200 s dph ale pres znameho za 2700, taky z helleru, samozrejme novej. Takze uz jsem na to prisel, oni si neuctuji v helleru i pozdrav, oni uz to maji v cene produktu... diky bohu za konexe:)
Kdyby nebyl elektronicky, uz by byl zaslepeny nebo dokonce.pryc:) a na.kat se chystam, bud tam prijde nejakej juniverzal, nebo juniverzal trubka:) mam jen obavy z druhe lambdy, bez katu bude delat problemik jestli se nemylim:/ uvidime:) jinak diky moc za rady, vubec by me to nenapadlo, zkousel jsem odpojit jen nadobku s aktivnim uhlim, ale to mi zacal motor haprovat jeste vic:):) ze to bude egr, ktere jsem pracne vytahoval a procistil, no jeste ze vas mam:)
Kdyby nebyl elektronicky, uz by byl zaslepeny nebo dokonce.pryc:) a na.kat se chystam, bud tam prijde nejakej juniverzal, nebo juniverzal trubka:) mam jen obavy z druhe lambdy, bez katu bude delat problemik jestli se nemylim:/ uvidime:) jinak diky moc za rady, vubec by me to nenapadlo, zkousel jsem odpojit jen nadobku s aktivnim uhlim, ale to mi zacal motor haprovat jeste vic:):) ze to bude egr, ktere jsem pracne vytahoval a procistil, no jeste ze vas mam:)
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 29.07.2010 23:49
- Bydliště: Opava
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Zdravim chlapi, jsem tu zas:)
EGR vyměněn, MAP senzor vyměněn a ještě jsem měl v háji přední lambdu. Pokrok tu trošku je ale přece jen furt něco..:/¨
Dalo by se říct stejný problém:) teď ale jede jakš takš normálně, nemá takový výkon akorát a hlásí mi to chybu 17961 myslim.
což je ten snímač bar. tlaku..... A ja su normálně debil... kupil jsem MAP v domění že je to to ten snímač a jak se teď dívám tak mejlka:):)
Nu což, poskočte si prosím, někdo mi určitě musí stát na vedení:)
Takže říkáte nový snímač? nebo by mohla být teoreticky někde dírka? popřípadě kde se zaměřit? ta hliniková od egr se zdáá být fpoho, měl jsem jí venku a zkoušel fukat a nezdálo se že by unikalo ... Ještě, ale asi to s tím nesouvisí, slyším pod autem takový chrochlavý zvuk, jak kdyby se něco kovového točilo v něčem a bouchalo o stěny, je to povětšinou pořád v nízkých otáčkách. vypadá to mezi katem a středovou částí, nebo na začatku té středové části:) rosypanej kat? nebo ta středovka? ta třebá vůbec nevím jak uvnitř vypadá ale pohledám to teď ať jsem zaběhlý:):) Ještě mě napadlo, někde jsem to četl, že by to mohlo bejt rozvodama, poskočené o zub, ale to si zas říkám, že by to bolo víc v dupě.. mám totiž něco víc než je optimum pro výměnu a cvaká to tam trošku:) chtěl jsem ale ať to jezdí než to pošlu na výměnu:/ Mám koupit ten snímač? zajet na kontrolu tlaku někam jestli to je:)? nééééébo???:):) děkuji:)
EGR vyměněn, MAP senzor vyměněn a ještě jsem měl v háji přední lambdu. Pokrok tu trošku je ale přece jen furt něco..:/¨
Dalo by se říct stejný problém:) teď ale jede jakš takš normálně, nemá takový výkon akorát a hlásí mi to chybu 17961 myslim.
což je ten snímač bar. tlaku..... A ja su normálně debil... kupil jsem MAP v domění že je to to ten snímač a jak se teď dívám tak mejlka:):)
Nu což, poskočte si prosím, někdo mi určitě musí stát na vedení:)
Takže říkáte nový snímač? nebo by mohla být teoreticky někde dírka? popřípadě kde se zaměřit? ta hliniková od egr se zdáá být fpoho, měl jsem jí venku a zkoušel fukat a nezdálo se že by unikalo ... Ještě, ale asi to s tím nesouvisí, slyším pod autem takový chrochlavý zvuk, jak kdyby se něco kovového točilo v něčem a bouchalo o stěny, je to povětšinou pořád v nízkých otáčkách. vypadá to mezi katem a středovou částí, nebo na začatku té středové části:) rosypanej kat? nebo ta středovka? ta třebá vůbec nevím jak uvnitř vypadá ale pohledám to teď ať jsem zaběhlý:):) Ještě mě napadlo, někde jsem to četl, že by to mohlo bejt rozvodama, poskočené o zub, ale to si zas říkám, že by to bolo víc v dupě.. mám totiž něco víc než je optimum pro výměnu a cvaká to tam trošku:) chtěl jsem ale ať to jezdí než to pošlu na výměnu:/ Mám koupit ten snímač? zajet na kontrolu tlaku někam jestli to je:)? nééééébo???:):) děkuji:)
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Raději žádnej snímač zatím nekupuj, ale pozoruj příznaky a diagnostikuj Kat bejt rozsypanej může no, vlnovec načatej, příčky ve výfuku. Cokoli. Rozvody poskočený - jde ti to krásně vytočit do vyšších otáček? Jestli ano i s požadovaným výkonem, tím to nebude.
Jestli chceš vyzkoušet těsnost sání, už jsem to sem psal. Sundej kryt motoru a dále máš dvě varianty - jak to dělal já.
1) nastartuj motor a dej ruku na klapku a ucpi ji. Motor by měl hned chcípnout. Jestli bude ještě brblat a nasávat to někde jinde, poznáš to.
2) oddělej hadičku od aktivního uhlí - černá krabička. Ta hadička vede do sání. Ucpi rukou klapku a do té hadičky foukni. Měl by to být 100% těsný systém, takže by jsi měl poznat únik.
Jestli chceš vyzkoušet těsnost sání, už jsem to sem psal. Sundej kryt motoru a dále máš dvě varianty - jak to dělal já.
1) nastartuj motor a dej ruku na klapku a ucpi ji. Motor by měl hned chcípnout. Jestli bude ještě brblat a nasávat to někde jinde, poznáš to.
2) oddělej hadičku od aktivního uhlí - černá krabička. Ta hadička vede do sání. Ucpi rukou klapku a do té hadičky foukni. Měl by to být 100% těsný systém, takže by jsi měl poznat únik.
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
Ahoj, a kde by měl ten snímač barometrického tlaku umístěnej, mám také AUS a nic takového jsem nenašel.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 29.07.2010 23:49
- Bydliště: Opava
Re: Nad 3000ot přejde do nouzáku
tak, zkousel jsem ucpat klapku pri nastartovanem motoru a zdechlo to hned, zkousel jsem foukat zkrs tu trubicku od odvetravani a zda se byt vso ok, tak ja nevim.. Ten magneticky ventil? Ale cvaka tak by mel byt vpoho nie..
Co zkusit dal?
Odesláno z mého ST18i pomocí Tapatalk 2
Co zkusit dal?
Odesláno z mého ST18i pomocí Tapatalk 2