Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T AGU-náhlá ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 12.05.2012 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.01.2012

Příspěvky:

7

Mám problém. Při plný akceleraci v rozmezí 4500-5000ot./min. motor najednou přestane táhnout a nejde dál do otáček. Zdá se mi, že čim víc je motor rozpálenej tim dřív utne výkon, protože ze začátku, než se hodně zahřeje není žádnej problém až po několikátym plnym zrychlení to začne blbnout. Dík za radu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8t AGU-náhlá ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 12.05.2012 23:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Ventil N75!!!!? Nebo přidřený lopatky u turbíny :D (to je asi krajní případ)
A pak taky podtlaková regulace turba ;) Zkus jí rukou rozhejbat a pokud to nepujde, tak rozebrat výfukovou část turba a vyčistit a rozhejbat ;)
Jo a použij Vyhledávání - něco stejného se tu řešilo, tak před 4 hodinama.

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8t AGU-náhlá ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 14.05.2012 17:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.01.2012

Příspěvky:

7

A co lambda? Napadlo mě, jestli při tom velkym nárůstu teploty nezačne chybně informovat a jednotka to kvuli bezpečnosti nepřiškrtí. Jinak dík za radu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8t AGU-náhlá ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 20.05.2012 02:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2011

Příspěvky:

116

Bydliště:

Veselí nad Moravou

Doctor Driver - 1.8T má obtokovou klapku a regulace je řízená tlakem, ne podtlakem.

Co VAG? Odpoj lambdu. Musí jet i bez ní, tady problém určitě nebude. Řeší se to tady skoro pořád dokola.... váha, N75, netěsnost v sání, popraskané podtlakové hadičky,vadný bov ventil, ucpaný kat, problém přímo v turbu...... Máš co dělat :pleasantry:

_________________
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8t AGU-náhlá ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 20.05.2012 04:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Jejda - sorry :D JSem už zblblý z těch TDi motorů, kde jsem něco podobného taky popisoval před tímto příspěvkem. No zkrátka jsem měl na mysli, jestli to tlakuje jak má..prostě zda turbína funguje jak má a nebo nikoliv. A teď nevím zda má motor EGR nebo nemá!?? Mohlo by to být i tím, nebo pak neodpojuje klapka sání po zahřátí motoru, která saje vzduch od svodů, jen pokud je motor studený. No a nebo jak píšeš Ty Kobřiku ;) :) Váha vzduchu, která si myslím může tohle dělat a to s největší pravděpodobností..nebo pak zkontrolovat zapalovací moduly + svíčky a nebo taky palivové a vzduchové filtry, jestli nejsou nadměrně zanesené a zda Ti dává čerpadlo dost benzínu a pokud nemáš zanešenou nádobku s Aktivnim uhlím a nebo třeba vstřiky mohou být zanesené..
Ale pedál akcelerace to být nemůže, pač u 1.8T je plyn řízen pomocí lanka.
Píšeš při plný akceleraci..tak to bude určitě problém se vstřiky nebo spíš tim turbem..kdo ví, ale 1.8T sem měl a jediný co bylo KO bylo turbodmychadlo, který začalo brát oleje víc než je zdrávo. V Tvém případě to vidím spíš na tu regulaci turba, že prostě když má otevřít, při plný náloži, tak neotevře nějaký ventil nebo klapka, která(ý) nepustí k turbu více tlaku, takže to jede pořád v nějakých nižších otáčkách vlastně. Osobně bych se podíval na tu regulaci, jestli se to dá nějak seřídit nebo rozhýbat, ale tak když má obtok.regulaci, tak to tipuji na ten ventil N75, který nepustí do klapky turba dostatečný tlak. No teorie bylo dost, je na čase to řešit..takže to Písine píchni na VAG a dej vědět, zda to vyhodila nějakou chybu ju ;) Pokud je Log chyb čistý, pak bych se zaměřil spíš na čištění turba, svíčky, zap. moduly, přívod vzduchu a paliva do motoru a hlavně bych si koupil novou váhu vzduchu, pokud si nemáš od koho půjčit na ozkoušení nějakou jinou_plně funkční..! Záleží taky kolik máš najeto s tím motorem, protože váha vzduchu Ti u benzínu vydrží mnohem kratší dobu, než třeba u dieselu..Takže těch 150 tis. km je už pro takovou váhu vzduchu docela hraniční co sem tak četl a slyšel..osobně váhu v Golfu nemám, ale mám ji v 2. autě OI 74kw PD a tam byla měněna na 130 tis. km, spíše proto, že motor ztrácel výkon a tak se to tím o5 zlepšilo..navíc mi čeká výměna turba, které už píská jak rozhodčí na fotbale, takže je o starosti práci a výdaje postaráno! Jenom ještě nevím, zda turbo pořídit nové nebo poslat na repas..auto jsem zdědil nedavno po dědovi, který s tím jezdil spíš jen do hospody a z5, takže turbo trpělo a ostatní části..navíc ten motor nikdy (až za mě) nepoznal hranici 3000 otáček, takže jsem ho trochu dostal do tempa na úkor právě že turba:/
P.s.: lambda způsobuje, že auto jede jako traktor s hnojem už od začátku otáček, a ne jen při plný akceleraci mezi 4-5 tis. otáčkami!
Ale je pravda, že závada lambdy se projevuje až po jejím zahřátí, takže ne za studena, ale určitě ne jak píšeš Ty, až když se motor hodně ohřeje..a kolik máš teplotu chladicí kapaliny při takových projevech ? Někde sem četl, že motory 1.8Turbo mají běžně o něco zvýšenou teplotu motoru, než je těch horních 90°C, jak sme zvyklí, takže ani ručička malinko vpravo není žádná závada s tím spojená. A když motor vypneš a znovu zapneš, tak závada přetrvává ? Chápu-li to správně, tak ti to dělá jen při hodně zahřátym motoru, když za to pořádně vezmeš a do nouzáku motor nepadá?

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8t AGU-náhlá ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 15.07.2012 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.01.2012

Příspěvky:

7

Problém byl v N75. Teď už je vše OK. Dík za rady.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group