Motor 110 kw a 132kw

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

1.8T 110 kw vs. 132kw

Příspěvek od maxik900 »

Zdar klubáci.Shánim nového mazla.Do teď jsem pokukoval spiše po 110kw ale včera mi přišla pod ruku 132kw..je to r.v. 2003 je to 6rychlostní a najeto 180tkm.zajímalo by mě jaká je spotřeba u 132kw?má motor nějaké chyby?jit radši do 110kw?
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw

Příspěvek od vtuni »

ten motor je defacto stejnej.. jen má maličko jiný turbo, vstřiky a mapy..
takže i spotřeba je velice podobná..ne-li stejná..

na druhou stranu tyhle novější motory .. už mají po ocas " EKO"elektriky a čidel.. který, když se v tom někdo hrabe, tak umí udělat pěknou paseku..

určitě je výhoda ten 6Q + větší brzdy..

ale jinak záleží hodně na konkrétním autě.. jako ve smyslu že lepší 110 v dobrým stavu než 132 hujda...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw

Příspěvek od VW tomasz »

motory od vw nemaji chyby to nevis? :laugh: je to stejny motor jako O1 RS
(s)low and original

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw

Příspěvek od jurod »

Také se přidám...

pokud se ti podaří sehnat pěkný 132kw motor za dobrou cenu tak bych neváhal. Jak už 6ti kvalt, větší brzdy jak psal "vtuni", ale i samotný motor má v základu o 30PS navíc, co ti nikdo zadarmo nedá, navíc se stejnou spotřebou...

Jako proti argument toho, že má po ocas elektriky a čidel, tak má zase výhodu v novější řídící jednotce ME7,5, což je třeba nevýhoda u motorů AGU. Ten ti naladí málokdo. Pokud by jsi třeba uvažoval do budoucna o nějakých úpravách.
Ale tahle diskuze už tady proběhla, takže zkus pohledat, jistě toho najdeš více... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw

Příspěvek od maxik900 »

Takže například pro mě netypické 6kvalt převodovky se nemám bát?Jinak moc diky kluci za radu...
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw

Příspěvek od R@ZOR »

Ja si ji dal do 110kW verze (chip na 180hp) a max. spokojenost. :-) Ta 6ka vezme skoro vsechno a spotreba taky paradni ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
pagi88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 22.12.2010 23:20
Bydliště: Praha

Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od pagi88 »

Ahoj klubáci potřebuju radu od zkušených jak velký problém je dát do golfa IV 1,8T(132kw) když tam mám teď 1,8T(110kw) je něco jinak než je u toho slabšího motoru ? :drinks: děkuju za všechny rady :thanks:
passat b7…. Vr6 mk3

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od vtuni »

mechanicky žádnej :wink:
elektrikářsky střední :D
legislativně nepřekonatelnej :laugh: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hlavně je takováhle přestavba úplná blbost... pokud teda tvůj motor není totálně K.O.


a opravdu nešlo pokračovat o pár řádků níž v existujícím tématu.???? :baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :roll:
EDIT..sloučení tématu
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

driverondra
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 30.09.2012 16:56

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od driverondra »

zdravim potrebuju radu mam motor 1.8 turbo 110kw agu jak jedu klidnou jizdu na 4 r.stupen zacne motor střilet do sani a jak tomu slapu tak nic hadice sem kontroloval už sy nevim rady prosim o pomoc dekuju

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od R@ZOR »

Co diagnostika? Nejspis si to prisava falesnej vzduch..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od Eitn »

pagi88 píše:Ahoj klubáci potřebuju radu od zkušených jak velký problém je dát do golfa IV 1,8T(132kw) když tam mám teď 1,8T(110kw) je něco jinak než je u toho slabšího motoru ? :drinks: děkuju za všechny rady :thanks:
...na co bys to dělal? Dej turbo, vstřiky (některé 110kw měli dokonce obojí totožné se 132kw) a čipni to a budeš na tom stejným za míň peněz (nebo stejné) a s menší prací. Navíc ti to projde technickou. Ty motory jsou skoro stejné takže potenciál ,,úpravy,, žádnej. Když už chceš mít problémy na technické a měnit motor dej tam rovnou 165kw z S3...má to určitě větší smysl

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od jurod »

Tak z toho svého si může nechat hlavu a na technické je to bez problémů... to až takový problém není. Ale spíš si myslím, že svůj motor oddělal a má na ruce dobrý AUQ...že to asi nebude dělat kvůli těm 30PS... to by byl nesmysl...když by stačilo přehodit pár věcí...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
HackIt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od HackIt »

Lidi mam motor komplet osazenej 6kvalt poloosy atd.. z o1 rs 132 kw kdyz ho chci dat do g4 jak je to z elektrikou ?

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od jurod »

Co to je za G4? Octavie RS jsou všechny s elektrikou CAN BUS... otázka jak je na tom G4?
Ale v podstatě pokud tam dáš RJ z RS, tak ti to bude běhat...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Motor 110 kw a 132kw

Příspěvek od vtuni »

no pokud ti nevadí že ofiko neprojdeš přes technickou...tak tam moc problémů není..jak psal jurod.. hlavní rozdíl jestli máš CANbus.. protože ten motor ho mít bude..

stačí tady na foru pohledat..je tu toho už spousta...nebo otravuj přes sz dnem i nocí juroda..ten to absolvoval.. :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“