Motor 110 kw a 132kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
1.8T 110 kw vs. 132kw
Zdar klubáci.Shánim nového mazla.Do teď jsem pokukoval spiše po 110kw ale včera mi přišla pod ruku 132kw..je to r.v. 2003 je to 6rychlostní a najeto 180tkm.zajímalo by mě jaká je spotřeba u 132kw?má motor nějaké chyby?jit radši do 110kw?
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw
ten motor je defacto stejnej.. jen má maličko jiný turbo, vstřiky a mapy..
takže i spotřeba je velice podobná..ne-li stejná..
na druhou stranu tyhle novější motory .. už mají po ocas " EKO"elektriky a čidel.. který, když se v tom někdo hrabe, tak umí udělat pěknou paseku..
určitě je výhoda ten 6Q + větší brzdy..
ale jinak záleží hodně na konkrétním autě.. jako ve smyslu že lepší 110 v dobrým stavu než 132 hujda...
takže i spotřeba je velice podobná..ne-li stejná..
na druhou stranu tyhle novější motory .. už mají po ocas " EKO"elektriky a čidel.. který, když se v tom někdo hrabe, tak umí udělat pěknou paseku..
určitě je výhoda ten 6Q + větší brzdy..
ale jinak záleží hodně na konkrétním autě.. jako ve smyslu že lepší 110 v dobrým stavu než 132 hujda...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- VW tomasz
- VWsenior
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 08.04.2010 18:41
- Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy
Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw
motory od vw nemaji chyby to nevis? je to stejny motor jako O1 RS
(s)low and original
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw
Také se přidám...
pokud se ti podaří sehnat pěkný 132kw motor za dobrou cenu tak bych neváhal. Jak už 6ti kvalt, větší brzdy jak psal "vtuni", ale i samotný motor má v základu o 30PS navíc, co ti nikdo zadarmo nedá, navíc se stejnou spotřebou...
Jako proti argument toho, že má po ocas elektriky a čidel, tak má zase výhodu v novější řídící jednotce ME7,5, což je třeba nevýhoda u motorů AGU. Ten ti naladí málokdo. Pokud by jsi třeba uvažoval do budoucna o nějakých úpravách.
Ale tahle diskuze už tady proběhla, takže zkus pohledat, jistě toho najdeš více...
pokud se ti podaří sehnat pěkný 132kw motor za dobrou cenu tak bych neváhal. Jak už 6ti kvalt, větší brzdy jak psal "vtuni", ale i samotný motor má v základu o 30PS navíc, co ti nikdo zadarmo nedá, navíc se stejnou spotřebou...
Jako proti argument toho, že má po ocas elektriky a čidel, tak má zase výhodu v novější řídící jednotce ME7,5, což je třeba nevýhoda u motorů AGU. Ten ti naladí málokdo. Pokud by jsi třeba uvažoval do budoucna o nějakých úpravách.
Ale tahle diskuze už tady proběhla, takže zkus pohledat, jistě toho najdeš více...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw
Takže například pro mě netypické 6kvalt převodovky se nemám bát?Jinak moc diky kluci za radu...
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T 110 kw vs. 132kw
Ja si ji dal do 110kW verze (chip na 180hp) a max. spokojenost. Ta 6ka vezme skoro vsechno a spotreba taky paradni
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- pagi88
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 22.12.2010 23:20
- Bydliště: Praha
Motor 110 kw a 132kw
Ahoj klubáci potřebuju radu od zkušených jak velký problém je dát do golfa IV 1,8T(132kw) když tam mám teď 1,8T(110kw) je něco jinak než je u toho slabšího motoru ? děkuju za všechny rady
passat b7…. Vr6 mk3
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Motor 110 kw a 132kw
mechanicky žádnej
elektrikářsky střední
legislativně nepřekonatelnej
hlavně je takováhle přestavba úplná blbost... pokud teda tvůj motor není totálně K.O.
a opravdu nešlo pokračovat o pár řádků níž v existujícím tématu.????
EDIT..sloučení tématu
elektrikářsky střední
legislativně nepřekonatelnej
hlavně je takováhle přestavba úplná blbost... pokud teda tvůj motor není totálně K.O.
a opravdu nešlo pokračovat o pár řádků níž v existujícím tématu.????
EDIT..sloučení tématu
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.09.2012 16:56
Re: Motor 110 kw a 132kw
zdravim potrebuju radu mam motor 1.8 turbo 110kw agu jak jedu klidnou jizdu na 4 r.stupen zacne motor střilet do sani a jak tomu slapu tak nic hadice sem kontroloval už sy nevim rady prosim o pomoc dekuju
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 110 kw a 132kw
Co diagnostika? Nejspis si to prisava falesnej vzduch..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: Motor 110 kw a 132kw
...na co bys to dělal? Dej turbo, vstřiky (některé 110kw měli dokonce obojí totožné se 132kw) a čipni to a budeš na tom stejným za míň peněz (nebo stejné) a s menší prací. Navíc ti to projde technickou. Ty motory jsou skoro stejné takže potenciál ,,úpravy,, žádnej. Když už chceš mít problémy na technické a měnit motor dej tam rovnou 165kw z S3...má to určitě větší smyslpagi88 píše:Ahoj klubáci potřebuju radu od zkušených jak velký problém je dát do golfa IV 1,8T(132kw) když tam mám teď 1,8T(110kw) je něco jinak než je u toho slabšího motoru ? děkuju za všechny rady
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 110 kw a 132kw
Tak z toho svého si může nechat hlavu a na technické je to bez problémů... to až takový problém není. Ale spíš si myslím, že svůj motor oddělal a má na ruce dobrý AUQ...že to asi nebude dělat kvůli těm 30PS... to by byl nesmysl...když by stačilo přehodit pár věcí...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- HackIt
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 110 kw a 132kw
Lidi mam motor komplet osazenej 6kvalt poloosy atd.. z o1 rs 132 kw kdyz ho chci dat do g4 jak je to z elektrikou ?
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 110 kw a 132kw
Co to je za G4? Octavie RS jsou všechny s elektrikou CAN BUS... otázka jak je na tom G4?
Ale v podstatě pokud tam dáš RJ z RS, tak ti to bude běhat...
Ale v podstatě pokud tam dáš RJ z RS, tak ti to bude běhat...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Motor 110 kw a 132kw
no pokud ti nevadí že ofiko neprojdeš přes technickou...tak tam moc problémů není..jak psal jurod.. hlavní rozdíl jestli máš CANbus.. protože ten motor ho mít bude..
stačí tady na foru pohledat..je tu toho už spousta...nebo otravuj přes sz dnem i nocí juroda..ten to absolvoval..
stačí tady na foru pohledat..je tu toho už spousta...nebo otravuj přes sz dnem i nocí juroda..ten to absolvoval..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO