Stránka 4 z 4

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 17.06.2012 12:24
od Doctor Driver
Mám za to že 1.8T má standardně 5 kvaltů. Osobně bych šel do 1.8T RS - 132kW. Vynikající motor, který má tak občas problémy s turbem nebo jeho regulací, pokud se k tomu někdo chová stylem, že to žene 220 po dálnici a pak motor hned vypne atd. S motorem V5 zkušenost nemám, jen s 2.8_V6 a musím říct, že ty vysoké otáčky jsou pro něho jak dělané. Záleží co od vozu očekáváš..na běžný ježdění po okrskách dálnicích a městech bych bral jednoznačně 1.8T. Na dlouhé cesty po dálnici s minimem městského provozu jednoznačně V6. Ale ty se ptáš na V5, tam to nebude asi o moc rozdílné. Prostě je potřeba počítat s tím, že ten vysokoobjemovej motor musíš trochu vytočit, abys s tím někoho předjel nebo někomu ujel:) 1.8T šlápneš a jede hned od 2000 otáček tak vynikajícím způsobem. Osobně bych bral při dnešních cenách benzínu 1.8T žere stejně jako moje 1.6 s tím rozdílem, že nabízí o dost více muziky při stejných nákladech na projetý benzín. ;) V5 nebo V6 si už vezme víc, s tím je třeba počítat, ale na Golfika spíš lehčí motor o vyššim výkonu, než si vepředu vozit motor o mnohem vyšší hmotnosti s ne o moc vyššími výkonovými parametry a dynamikou:)

Napsal: 17.06.2012 13:08
od GOLF IV 2,3 V5
Čau hele ja mám už dva roky Golfa s motorem 2,3 V5 a jsem sním nejvíc spokojenej :) Můzu ti ho doporučit,ale musíš mít vše v pořádku jinak rozvody,brzdy atd.. za kvalitu zaplatíš a hlavně za rozvody jsem dával 23tisíc ale už mám klid :) Jak říkam jestli chceš tak si ho kup,je míň poruchovej než 1,8T a budeš spokojenej :) I se spotřebou kdžy bdueš jezdit normalně,ale mě to moc nejde :D :D mám najeto 188tisíc a můj mechanik co mi to servisuje tak říká že mám teď bezproblémový auto a že jsem udělal dobrej kup když jsem vzal tenhle motor.Taky jsem se rozhodoval jestli vzít 1,8T nebo 2,3 V5 a jsem rád že jsem si vybral 2,3V5 a nelituju toho.A ještě si myslím že ten zvuk za to stojí.Moje doporučení je si koupit 2,3 V5 budeš spokojenej.Čus

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 18.06.2012 21:42
od Miras 92
Ahoj, tak měl bych jěště pár dotazů, týkají se GTi s tímto motorem. Byl sem si jedno obhlídnout a zjistil jsem že pravděpodobně už moc netěsní ventilové víko, jelikož od něj dolů to bylo trochu mastné. Dále jsou ulámané pacičky u předního světla (halogen), jde ztuha 2 a 4, a jde ztuha plynový pedál a pomalu se vrací nazpět. Nikde nic nebouchá nemlátí, krásně drží stopu, brzdy taky ok, řetěz nehlučí. Dále neví někdo na co je ten panel s přednastavenými ekvalizéry nad rádiem (jazz, pop atd), tedy kromě toho že je to ekvalizér. Déle je tam radio zn. Becker na cd, je to originál? nebo se tam dávala gama.

1/na kolik výjde originál světlo, 2/ těsnění ventilového víka 3/ originál loketní opěrka(bohužel tam není)
4/kde hledat problém že jde ztuha 2 a 4? stačí namazat kulisu? 5/co s tuhým plynem 6/dá se vyměnit plexi sdružených budíků (je tam malá prasklinka) 7/jde zrenovovat dolní boční vedení (pouze prosezené)

za jakékoli rady a postřehy budu rád, nerad bych si naběhl , díky

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 19.06.2012 08:15
od HANZ500
1) http://aci.cz/5888961h-pr-svetlo-h7-h1- ... d8051.html" onclick="window.open(this.href);return false; nebo http://aci.cz/5888961-pr-svetlo-h7-h1-m ... 12692.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Pasuje tam i z Octavie I takže pokud budeš mít stěstí, tak seženeš na vrakáči tak za 1500 ve slušnym stavu
4) zkusil bych jí namazat a uvidíš, případne pak budeš hledat problémy dál ;)
6) Nevim jestli se dá sehnat samostatně, každopádně opět na vrakáči seženeš za pár korun ;)
7) Buď čalouník dostříká PUR pěnu, nebo se dá koupit přímo ve VW, ale neni to nejlepvnější

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 19.06.2012 16:29
od Doctor Driver
Rádio nevím, ale v G_IV asi většinou ještě na kazety origo :) Do takového auta raději nechoď pokud tam něco nefunguje. Budeš s tím mít hned první výdaje zbytečné, ale pochybuji, že kdo si kupuje GTI asi na něco podobného hledí ;) Nejsou to vážné závady. Ale pro č ne, za pár litrů auto hned vymazlený :drinks: Mě nešlo taky pár drobností, třeba osvětlení spolujezdcových dveří, zadní ostřikovač a nebo parkovací žárovka v barvě vozu atd.:D STK byla nová, tak sem to neřešil. Hlavně si zkus klakson, ptž. s tím sem neprošel u STK :fool: :mrgreen:

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 19.06.2012 20:03
od Miras 92
Tak cena originálního světla mě nějak moc nepotěšila, jelikož když koupím jedno tak to bude vypadat blbě vzhledem k tomu ze je to rv 99 tak ty světla už jak z výroby nevypadají. Tuhá řadička by mohla být způsobena opravdu jen tou kulisou, ale tuhý a pomalu se vracející plynový pedál buď zanesenou nebo přidřenou klapkou - v lepším případě pouze vyčisti v nejhorším výměna. Hold to neni nový auto no, musim to tak brát, leštěnka s nulovým počtem závad by byla asi za jiný peníze :-).

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 19.06.2012 20:11
od Pisi9
Ahoj . potrebuju vedet kolik stoji prepis v technicaku SDI na TDI??? diky moc za odpoved

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 19.06.2012 20:12
od Pisi9
Ahoj . potrebuju vedet kolik stoji prepis v technicaku SDI na TDI??? diky moc za odpoved
odpovedi muzete zasilat o na emai Tomas.Pisar@seznam.cz

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 20.06.2012 15:46
od OndraV5
to Pisi9: seš v trochu jiné sekci :D

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 21.06.2012 20:52
od G3-lower
Pisi9 píše:Ahoj . potrebuju vedet kolik stoji prepis v technicaku SDI na TDI??? diky moc za odpoved
odpovedi muzete zasilat o na emai Tomas.Pisar@seznam.cz
Nepřepíšeš.

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 12.07.2012 19:35
od makajky
asi uz neaktual, aj ja mam V5 motor v bore, je to uz moj 2 kusok, 1. zhorel, mal som prajnika co zavidel, ale idem ku samotnej podstate, co sa tyka samotneho motora som nadmieru spokojny, motor je zivy, nemam s nim ziaden problem, len na 1. bore som si magor odpalil vstrekovac a priznam lacny nebol, zle som mu spravil tym ze som teply motor oblial studenou vodou cim sa stalo ze to oslabilo steker vstreku a sa mi zlomil. vyriesene kupou novym, a tak isto ako aj na 1. bore som aj na tejto 2. bore menil plast ktory je na bloku motora je to telo termostatu ktore sa samotnym prehrievanim oslabuje a potom ti zacne miznut voda nakolko to praskne, najprv po troske a potom to praskne cele a voda sa leje,m zalezitost cca 80€ aj s potrebnymi gumickami a tesneniami. inak auto samotne velmi chvalim, spotreba??? sa tomu smejem, pri normalnej jazde sa hybem na 6.5 litra. :good:

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 22.07.2012 16:26
od OndraV5
jak říká makajky, taky jsem měnil tělo termostatu, bylo celé popraskané a propouštělo vodu, ještě se měnila ta hadice k termostatu... oprava nejni nic levného, páč polovina věcí je origo... ale stejně tak 2x do měsíce dolejvám vodu do expansky, protože se někudy ztrácí a vůbec nemůžem přijít na to kudy... do oleje ne, na víčku nejni žádná emulze...

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 25.07.2012 15:43
od Killer2142
Já ti dám trochu jinou radu než ostatní :-)

Vykašli se na starou G4 a kup něco nového. Třeba passata b7 nebo passata cc. Dej tam 1.8Tsi a budeš spokojený. Budeš mít zánovní krásné auto s hodně slušným motorem a můžeš s ním jezdit dalších 5 roků, protože ty G4 se za 5 let už rozpadnou ;-)

Já osobně mám Boru, kterou jsem kupoval jako ojetou se 60 tisícema, mám ji 5 let a i když byla jak nová, tak jeté auto už nechci a raděj si připlatím, ale půjdu do předváděčky s 10.000km a budu vědět že to je nové prostě.

Abych ale přece jenom odpověděl na tvůj dotaz, tak pokud seženeš v dobrém stavu 1.8T 132kw, tak určitě z tvého výběru tohle.

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 30.07.2012 10:39
od makajky
mna oprava celeho auta, co sa tyka vody a tela toho termostatu vysla na cca 70€ a veci som kupoval priamo vo VW :)

Re: VW Golf IV 2.3V5 co si o tom motoru myslíte?

Napsal: 01.10.2012 19:29
od happy.blondak
Taky přemejšlím nad koupí V6 4motion. Rád bych věřil tomu že na sprintu spráskám 132KW GTIčko, ikdyž podle papíru by to mělo umět :-), ale v reálu mu asi ujede. na tu 132ku když se udělá lehkej chip tak to musí letět jako sviňa asi a je to za pár korun pěknejch koníků navíc. Hrozně mě ale láká ten zvuk, 4kola a hlavně že je to bez turba! protože turbo se rovná problém.