AUDI S3 - 154 kW

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
ojeren
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.09.2009 20:56

AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od ojeren »

Zdravím,

Chystám se ladit motor 1.8 T 20V. ( turbo k04 )
Od původního majitele je na motoru chip od MTM a blow off ventil.
Chip je tam nějaký pochybný a rozladěný.

Chtěl bych tam dát lazené svody s termopáskou a teď.... otázka
jaké vstřikovače?

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od vtuni »

počkej ty máš jako na motoru špatnej čip od MTM .. :?: :fool:

vstřikovače se VŽDY dvají podle toho jak máš naladěnou mapu...
takže to ti takhle nikdo asi neporadí...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od Doctor Driver »

A jak se projevuje pochybný a rozladěný chip? To by mě tedy zajímalo. Tak pokud není záznam z brzdy, bral bych to jako kdyby tam žádný chip ani nebyl. V dnešní době je "slovo" člověka relativní pojem. Každý má chip, ale málokdo záznam z brzdy.
Pokud auto nějak zlobí může být na vině váha vzduchu nebo N75 ventil. To bývá nejčastější příčinou, co mam tak z tohoto fora načteno.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od jurod »

:arrow: Doctor Driver
Špatný čip je dnes běžná věc... třeba na sportmotor.cz se můžeš dočíst, že:
"Na rozdíl od řady konkurenčních, leckdy i výrazně dražších, úprav je zátah motoru po úpravě od nižších otáček až po 6500 ot/min. plynulý bez výrazného propadu a cukání."
Dále se v jiné sekci píše i o cukání v určitých režimech, kouřivost, nadměrná spotřeba, krátká životnost turbodmychadla u motorů TDI...atd..

Takže těch problémů se špatným čipem je dost, proto chip nerovná se chip.... a je třeba zvolit člověka nebo firmu co to dělat umí.... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od vtuni »

jo jenže chip se dá udělat sice dobře nebo blbě..ale těžko se ti ta nahraná mapa sama rozšteluje.. to je jak když by se ti sám od sebe přepsal wordovej dokument na flashce..
a pochybuju že zrovna mayer udělal chip na prd..
(samo za předpokladu že do něj nikdo další neštoural..zůstaly tam motorové komponenty na který to bylo nastaveno atd..
ojeren píše: Od původního majitele je na motoru chip od MTM a blow off ventil.
Chip je tam nějaký pochybný a rozladěný.
jako celkově mě tohle téma přijde nějaký špatný..
tím že někdo napíše že chip od MTM je pochybný a rozladěný. počínaje.. a tím že člověk jako další úpravu chce řešit svody a termopásku..
no ale to je jen takovej můj myšlenkovej pochod..

podtrženo sečteno..
a) bůhví co tam je za chip a kdo je dělal, jestli tam vůbec nějakej je...a bůhví na co byl naladěnej..
b) jeslti je opravdu od MTM tak určitě nebude ani pochybnej ani rozladěnej..a to že to nemaká tak jak má je na 99,98% způsobeno něčím jiným na motoru.. at už tím že do toho někdo hrabal, něco měnil, nebo se někde něco vykakalo..

jinak dost bylo klábosení..když by jsi sháněl ty svody tak mi napiš SZ..
mohl bych sehnat něco takovýhohle.. :wink:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... ilit=svody" onclick="window.open(this.href);return false;
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od jurod »

Vtuni, souhlasím s Tebou, nebyla to reakce na tebe ale na Doctora Drivera... a jeho otázku: "Jak se projevuje pochybný a rozladěný chip?" :wink:
Tím nechci ale tvrdit, že by to byl případ "ojerena".
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

ojeren
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.09.2009 20:56

Re: AUDI S3 - 154 kW

Příspěvek od ojeren »

Zdravim chlapy jsem rád že se tohle téma ujalo....
No týpek mi říkal že měnil jednotku že mu ta původní zlobila ( málo to jelo, cukalo to) z jakého důvodu odešla mi neřekl ...že prý neví.... Prtoto sehnal na e-bay jednotku z Anglie, která údajně měla mít nahraný chip od MTM.... ale... samozřejmě když sem to kupoval tak jsem to napíchunul žádnej chip od MTM tam nebyl vidět ( jeho pojmenování ) nicméně auto jelo dobře až na prodlevu turba - turbodíru, která je hodně znatelná.... Samozřejmě jsem to auto kupoval s tím, že do toho nasypu prachy respektive chci PERFORMANCE :) takže re-chip je samozřejmostí....ale chci to re-chipovat až tam namontuju lazené svod, trysky, a dát tam komponenty, které ma 165 kW S3 ( to by jste mi prosím mohli napsat v čem všem se liší ) ...termopáska je taková věc do pranice... někdo píše že je to účiné, někdo zase že naopak...takže nevím... Tak mi napište co si myslíte a víte :) ....dík

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“