Stránka 1 z 1

2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 17.06.2012 17:37
od hypik
http://www.autosoft.cz/!new/detail_inze ... azaru=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Může mi někdo říct, proč slezla cena těhle 14 dní o asi 16 tisíc? Byl jsem tam na konci května a auto se mi jevilo v pořádku... kdybych věděl, že za 14 dní půjde na 73.000,- tak nekupuju svoje TDI ale jdu do něho.. :)

Re: 2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 17.06.2012 19:48
od HANZ500
Mozna protoze to bylo bourany a ma to najeto pres 220 tisic. Taky jsem se na to byl koukat s mechanikem a ten jednoznacne rekl ze to bylo hodne zruseny.. Kdyz sundal tesneni u dveri tak byly zjevny svary. Auto jelo docela v pohode ale bylo mi receno ze je to casovana bomba... Takze asi tak :)

Re: 2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 17.06.2012 19:52
od hypik
Děkuji moc, to jsem přesně potřeboval slyšet - abych neudělal kravinu a neprodal ARL a nešel do něho :)

Takže i interiér byl měněnej? Protože ten mi na ty km seděl, projev nemohu posoudit, protože jsem do teď jezdil jen v TDičkách, takže to podle mě nejelo až tak dobře :)

Re: 2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 18.06.2012 09:59
od HANZ500
introš těžko říct, podle mě může být i tak zachovanej, jestli se v tom jezdily dílky tak by to měla být pohoda... Každopádně to mělo ostřiky světel, ale jen malou nádobku na kapalinu (3l) tam kde se zapíná výhřev sedaček byly jen zálepky který měli jinou barvu než ostatní tlačítka a spousta takových drobností... Musim říct že to auto budilo dojem jako že je super a zachovalý, ale když mi ve VW řekli podle VIN-ka že poslední sevis byl 7/2011 při 211 000km tak mě rychle přešla myšlenka na tohle auto... A mechanik když to zvednul tak taky řikal že by do toho nešel... Poslechl jsem, připlatil jsem si a koupil jsem lepšího, aler i ten má chyby... Být tebou tak si nechám ARL takový rozdíl v jízdě to asi nebude... Já chtěl V6-ku protože to mám jen jako hobby car a časem plánuju turbo jinak bych to taky nechtěl je to hrozně rozežraný :)

Re: 2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 18.06.2012 10:02
od David R32
Najetejch 220tis.km je na 2.8ku při pravidelnejch výměnách náplní úplný NIC :D :mrgreen: :smoke:
HANZ500 píše:introš těžko říct, podle mě může být i tak zachovanej, jestli se v tom jezdily dílky tak by to měla být pohoda... Každopádně to mělo ostřiky světel, ale jen malou nádobku na kapalinu (3l) tam kde se zapíná výhřev sedaček byly jen zálepky který měli jinou barvu než ostatní tlačítka a spousta takových drobností... Musim říct že to auto budilo dojem jako že je super a zachovalý, ale když mi ve VW řekli podle VIN-ka že poslední sevis byl 7/2011 při 211 000km tak mě rychle přešla myšlenka na tohle auto... A mechanik když to zvednul tak taky řikal že by do toho nešel... Poslechl jsem, připlatil jsem si a koupil jsem lepšího, aler i ten má chyby... Být tebou tak si nechám ARL takový rozdíl v jízdě to asi nebude... Já chtěl V6-ku protože to mám jen jako hobby car a časem plánuju turbo jinak bych to taky nechtěl je to hrozně rozežraný :)

Re: 2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 18.06.2012 11:19
od hypik
Ale ne když ti majitel tvrdí 78000 :D

Re: 2.8 V6 150kW 4motion

Napsal: 18.06.2012 18:54
od HANZ500
Souhlasim s Tebou ale fakt z to bylo bourany nevyleci ani super motor... Nechci ten bazar nejak hanit jejich pristup byl super ale jak jsem psal byl nsem se na to mrknout takze nesoudim jen z fotek ale muj nazor je podlozeny jeste tim co rikal mechanik :) kdo vi treba to ale muze byt dobry kus ;)
David R32 píše:Najetejch 220tis.km je na 2.8ku při pravidelnejch výměnách náplní úplný NIC :D :mrgreen: :smoke:
HANZ500 píše:introš těžko říct, podle mě může být i tak zachovanej, jestli se v tom jezdily dílky tak by to měla být pohoda... Každopádně to mělo ostřiky světel, ale jen malou nádobku na kapalinu (3l) tam kde se zapíná výhřev sedaček byly jen zálepky který měli jinou barvu než ostatní tlačítka a spousta takových drobností... Musim říct že to auto budilo dojem jako že je super a zachovalý, ale když mi ve VW řekli podle VIN-ka že poslední sevis byl 7/2011 při 211 000km tak mě rychle přešla myšlenka na tohle auto... A mechanik když to zvednul tak taky řikal že by do toho nešel... Poslechl jsem, připlatil jsem si a koupil jsem lepšího, aler i ten má chyby... Být tebou tak si nechám ARL takový rozdíl v jízdě to asi nebude... Já chtěl V6-ku protože to mám jen jako hobby car a časem plánuju turbo jinak bych to taky nechtěl je to hrozně rozežraný :)