střili do vyfuku občas Nutne

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: střili do vyfuku občas Nutne

Příspěvek od Kubos32 »

tak včera jsem najel 50km a zatim to nestřilelo , ale to by nebylo me auto aby jeden problem nevystřidal druhy jak na 1 na plny tak jede do 3-4tisic na 3 valce a volnobeh kolisa stojim a tak o 100otaaček spadne a zas chvili drži a zas spadne to auto je jedna velka chyba.
Nevite nekdo jak se menuje na ventliech viz foto v červenem kroužku , mohl by to byt problem že to jede na 3 valce že nektere nejdou zacvaknout jen jsou na tom položene .
Přílohy
P1010949.JPG
Vw Golf 4 . 3dveř

originalbmwparts
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 07.10.2011 09:59

Re: střili do vyfuku občas Nutne

Příspěvek od originalbmwparts »

gunit4 píše:tak včera jsem najel 50km a zatim to nestřilelo , ale to by nebylo me auto aby jeden problem nevystřidal druhy jak na 1 na plny tak jede do 3-4tisic na 3 valce a volnobeh kolisa stojim a tak o 100otaaček spadne a zas chvili drži a zas spadne to auto je jedna velka chyba.
Nevite nekdo jak se menuje na ventliech viz foto v červenem kroužku , mohl by to byt problem že to jede na 3 valce že nektere nejdou zacvaknout jen jsou na tom položene .

Na zdvihátkách by měli být lehce zacvaknuté, na vačce by měli volně ležet. Co palivové čerpadlo a palivový filtr? popřípadě jak je to s těsností sání za klapkou?

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: střili do vyfuku občas Nutne

Příspěvek od Kubos32 »

originalbmwparts píše:
gunit4 píše:tak včera jsem najel 50km a zatim to nestřilelo , ale to by nebylo me auto aby jeden problem nevystřidal druhy jak na 1 na plny tak jede do 3-4tisic na 3 valce a volnobeh kolisa stojim a tak o 100otaaček spadne a zas chvili drži a zas spadne to auto je jedna velka chyba.
Nevite nekdo jak se menuje na ventliech viz foto v červenem kroužku , mohl by to byt problem že to jede na 3 valce že nektere nejdou zacvaknout jen jsou na tom položene .

Na zdvihátkách by měli být lehce zacvaknuté, na vačce by měli volně ležet. Co palivové čerpadlo a palivový filtr? popřípadě jak je to s těsností sání za klapkou?
u klapky to tesni 100% tam mam pro jistotu i silikon. Palivový filtr sem dnes kontroloval a byl navolno držel jen na hadičkach a jak sem do teho ťuknul prstem tak vipadla hadička co jde s nadrže takže jsem to přidelal na držak a zacvaknul hadičku ale na volnobeh ty otačky pořad kolisaji.
Vw Golf 4 . 3dveř

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: střili do vyfuku občas Nutne

Příspěvek od Kubos32 »

aha tak jsem už zjistil to vyznačene je vahadlo .
Vw Golf 4 . 3dveř

Vincenth
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 22.11.2007 21:23
Bydliště: Brno venkov

Re: střili do vyfuku občas Nutne

Příspěvek od Vincenth »

Cukání bych řešil výměnou zapal. cívek :-)

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: střili do vyfuku občas Nutne

Příspěvek od Kubos32 »

ja mam už problem vyřešeni kompletne udelal sem komplet g.o motoru protože my křupl šroub na napinaci kladce rozvodu takže potkane ale tet vše nove udelana hlava kroužky šalky na ojnicich spojka rozvody Sice me to vyšlo na nejakych 14 tisic ale tedkom už motor jede jak ma.
Vw Golf 4 . 3dveř

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“