tak včera jsem najel 50km a zatim to nestřilelo , ale to by nebylo me auto aby jeden problem nevystřidal druhy jak na 1 na plny tak jede do 3-4tisic na 3 valce a volnobeh kolisa stojim a tak o 100otaaček spadne a zas chvili drži a zas spadne to auto je jedna velka chyba.
Nevite nekdo jak se menuje na ventliech viz foto v červenem kroužku , mohl by to byt problem že to jede na 3 valce že nektere nejdou zacvaknout jen jsou na tom položene .
střili do vyfuku občas Nutne
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
-
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 07.10.2011 09:59
Re: střili do vyfuku občas Nutne
gunit4 píše:tak včera jsem najel 50km a zatim to nestřilelo , ale to by nebylo me auto aby jeden problem nevystřidal druhy jak na 1 na plny tak jede do 3-4tisic na 3 valce a volnobeh kolisa stojim a tak o 100otaaček spadne a zas chvili drži a zas spadne to auto je jedna velka chyba.
Nevite nekdo jak se menuje na ventliech viz foto v červenem kroužku , mohl by to byt problem že to jede na 3 valce že nektere nejdou zacvaknout jen jsou na tom položene .
Na zdvihátkách by měli být lehce zacvaknuté, na vačce by měli volně ležet. Co palivové čerpadlo a palivový filtr? popřípadě jak je to s těsností sání za klapkou?
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
Re: střili do vyfuku občas Nutne
u klapky to tesni 100% tam mam pro jistotu i silikon. Palivový filtr sem dnes kontroloval a byl navolno držel jen na hadičkach a jak sem do teho ťuknul prstem tak vipadla hadička co jde s nadrže takže jsem to přidelal na držak a zacvaknul hadičku ale na volnobeh ty otačky pořad kolisaji.originalbmwparts píše:gunit4 píše:tak včera jsem najel 50km a zatim to nestřilelo , ale to by nebylo me auto aby jeden problem nevystřidal druhy jak na 1 na plny tak jede do 3-4tisic na 3 valce a volnobeh kolisa stojim a tak o 100otaaček spadne a zas chvili drži a zas spadne to auto je jedna velka chyba.
Nevite nekdo jak se menuje na ventliech viz foto v červenem kroužku , mohl by to byt problem že to jede na 3 valce že nektere nejdou zacvaknout jen jsou na tom položene .
Na zdvihátkách by měli být lehce zacvaknuté, na vačce by měli volně ležet. Co palivové čerpadlo a palivový filtr? popřípadě jak je to s těsností sání za klapkou?
Vw Golf 4 . 3dveř
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
Re: střili do vyfuku občas Nutne
aha tak jsem už zjistil to vyznačene je vahadlo .
Vw Golf 4 . 3dveř
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 22.11.2007 21:23
- Bydliště: Brno venkov
Re: střili do vyfuku občas Nutne
Cukání bych řešil výměnou zapal. cívek
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
Re: střili do vyfuku občas Nutne
ja mam už problem vyřešeni kompletne udelal sem komplet g.o motoru protože my křupl šroub na napinaci kladce rozvodu takže potkane ale tet vše nove udelana hlava kroužky šalky na ojnicich spojka rozvody Sice me to vyšlo na nejakych 14 tisic ale tedkom už motor jede jak ma.
Vw Golf 4 . 3dveř