Stránka 1 z 2

Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 18:11
od Vesel
Zdravím rád bych se zeptat. Vadí nečemu, když mám prasklé gumové tesnění, které je nasazene na škrtící klapce (na té trubce nahoře, nevím jak přesněji to přiblížit) a na tom je nasazenej plastovej kryt motoru. Jistě, že když je prasklý tak je to blbý, ale rád bych věděl zda to nemá nějaký vliv na chod motoru konkretně na průtoku vzdcuhu do škrtící klapky i když je to ještě před. Děkuji za odpověď.

PS: případně kde se to dá dokoupit hledal jsem a nic sem nenašel

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 18:36
od maku
Jasne ze vadi a co otacky, tah auta a spotreba je OK?

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 19:16
od wesan
Ja ho mam taky v horsim stavu, ale nijakou zmenu tahu motoru nebo spotreby nepocituju, takze mne nic nenuti ho koupit, ale jenom co budu met cestu do obchodu, tak se po nem musim poptat, protozze si myslim, ze urcity vliv to na auto ma.

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 19:30
od Vesel
no tak spotreba se pohybuje v prumeru kolem tech 6,5 litru co mam tak spocitano. palubak mi ukazuje o neco vic ale to je jedno. Tah jako u ostatni GIV tahne to az od 3 tisic. Nevim nemam na odzkouseni jine vozitko tohoto typu abych videl rozdil. Takze mam to vymenit? Jen me to z dlouhe chvile napadlo ze bych to mohl vymenit kdyz sem menil cidlo na chladici kapalinu tak sem si toho vsiml ze je to rozparany vejpul.

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 20:20
od Ondra A.
Koupíš ho u VW orignál :lol: obědnají ho a do druhého dne je tam stálo mě asi 120kč.

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 20:31
od majrek001
no nevím čemu by to mělo vyloženě vadit, protože všechny čidla jsou tak nějak až za klapkou..

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 21.08.2012 20:59
od Vesel
prave proto se ptam. Je to pred klapkou takze bych rekl ze to nijak moc vadit nebude kazdopadne to koupim z dalsi vyplaty. Presnej link na to nemate nekdo? hledal sem to nenasel sem nic krom jednoho ale to nebylo primo na vw takze asi jinej prumer

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 09:52
od Ondra A.
Čemu to vadí? Třeba u naší 1,4 16V přez to prasklé těsnění prolínal ven olej co vede do filtrboxu z výdechu motoru. Nebo kdyby měl to těsnění totálně v háji tak mu to bude sát vzduch né přez filtr ale rovnou tam. Ale jako nevím přesně jak to má 1,6ka píšu jen co jsem to měl na 1,4 rozebrané.

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 10:04
od maku
Kdyby to tesnen nemelo vliv na chod motoru tak by tam nebylo.
Maly priklad, mel jsem vadny ventil na nadobce aktivniho uhli (cvakal jen pri testu akcnich clenu prez VAG a velmi potichu a nepravidelne) po jeho vymene za novy bylo hned poznat na aute, ze jede uplne jinak a byl znat i narust vykonu ikdyz co jsem o tom ventilu cetl, ze nema vliv na nic, ale pravda je opak.

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 12:07
od Vesel
je pravda ze sem to uz tak koupil takze tezko rict jestli je pokles vykonu. Uvidime vymenim toto jeste pak svicky a treba bude to bude jeste lip jezdit za plynem

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 12:10
od majrek001
to nebude kór když to saje jen teplý vzduch od motoru, jedině co na ty naše motory platí je dát filtrbox z TDI/GTI (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=435" onclick="window.open(this.href);return false;) a saní za světlem a případně chip a pak to celkem jede a tady tu zhovadilost co tam je zrušit pokud si teda někde na odpočívadle neděláš vajíčka na filtrboxu

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 12:18
od maku
Co pomuze urcite na vykon je jiny motor a to 1.8T :mrgreen:

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 12:19
od majrek001
tak to je zaručená metoda

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 13:12
od Vesel
Nestane se nic kdyz tam dam sportovni filtr cetl sem ze to pry neco odrovnava nevim jak to je doopravdy jsem lajk a nerad bych ulbizil

Re: Těsnění - škrt. klapka

Napsal: 22.08.2012 13:59
od tomakecTD
:pleasantry: sportovní filtr tomu moc nepomůže bych řekl.......pojede to lépe ve vyšších a hůře v nižších otáčkách no....:) Ale zkazit by to nemělo nic.

A s tím výkonem jsem taky bojoval, 32C, LPG, 4 lidi v autě, gril, spacáky, balíky vod, autobaterie, jídlo a až po strop oblečení a hader a jinejch věcí a zadek dost slušně seděl :D Hold Tatry......2ka a plnej plyn sem většinou jezdil :pleasantry: