Stránka 1 z 1

Golf 2.3 V5-líné studené starty

Napsal: 31.08.2012 18:41
od dont look at me
Zdravím ,tak jsem se zamyslel nad tím ,co je důvodem líných studených startů u mého Golfa V5 ,baterka by měla být ok ,olej snad také ,kontroluju ho . Když jsem měl přetržený klínový řemen ,tak auto startovalo mnohem rychleji ,než teď s ním ,možná to byla náhoda ,nevím :-D Ale první start v daném dni je vždy delší ,než ty ostatní po zahřátí motoru ,i když nemá 90°c ,ale už není uplně studený . Nějáké nápady ? Beru to v rámci prevence,slyšel jsem ,že špatné starty způsobuje třeba špatný olej,ale ten by měl být ok ,co se týče množství i barvy i stáří ...asi 4 000 km a navíc to nedělalo bez toho klíňáku ,možná něco špatně na alternátoru ,vodní pumpě atd ? Nějáké ložisko ? Nevím .

Díky za rady. :drinks:

P.S. : Vím ,že už se to tady někde rozebíralo, ale nevím ,jak je to s tím mým motorem V5 ,většinou se témata týkají ostatních motorů.

Re: Golf 2.3 V5-líné studené starty

Napsal: 31.08.2012 19:07
od jurod
Myslím, že chyba není nikde... první start je prostě první start... auto stojí delší dobu, třeba přes noc... všechno je studené, nepromazané... chvíli to trvá než se všude dostane olej, než se to trošku rozhýbe a zahřeje....to samé u převodovky... dle mně úplně normální.. Mně se taky ráno moc vstávat nechce... :lol:
Startuješ se zmáčknutou spojkou?
Baterku bych zkusil proměřit...

Re: Golf 2.3 V5-líné studené starty

Napsal: 01.09.2012 00:58
od dont look at me
Startuju se spojkou ,někdy je to rychlejší ,někdy pomalejší .Není to nic hrozného ,že by to trvalo třeba 5 vteřin ,ale není to taky úplně ideální ,ale tak má 170 000 km no ,od otočení klíčkem to trvá tak 3 vteřiny ,než chytne a pak už každý start je tak 1-2 vteřiny. Asii normal no.

Re: Golf 2.3 V5-líné studené starty

Napsal: 01.09.2012 22:48
od Zemi77
řekl bych taky že zřejmě jen klasické provozní opotřebení odpovídající proběhu kilometrů. Teplota a přítomnost oleje udělá své si myslím :)

Re: Golf 2.3 V5-líné studené starty

Napsal: 13.09.2012 11:09
od jan4motion
Zkontroloval bych svíčky + cívky. Moje V5 taky nedávno začala špatně startovat, každý studený start na 2-3 otočení, teprv pak chytl. Zdůvodňoval jsem si to zanesenou klapkou sání, ale po cca 4000km odešla úplně zapalovací cívka na 3. válci, což bylo ono. Při její výměně jsem zjistil, že klapka je v pohodě - relativně čistá a teď už motor startuje jako za mlada.