Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 13.09.2012 13:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Prosim o pomoc ... je to me prvni turbobenzinove auto, nicmene potykam se s neprijemnym problemem ...
turbo mi houka jak sanitka (uz od nizkych otacek), logovalo se za jizdy a turbo ma podstatne nizsi tlak, nez je potreba ... taky to tak jede, prijde mi to pridusene a trosku to jede az ve vyssich otackach.
Mam rovnou resit repas? Na nejake prdle hadicky jsme s mechosem nenarazili.
PROSIM O HELP, jsem uz z toho zoufaly ... posledni dobou se do autka jen investovala,
vaha vzduchu, zapalovaci civky, svicky, ruzne hadice apod ... :(.
Co jsem se dival na repasy, tak zacinaji od 5tis nahoru, vetsinou 7,5tis s komplet novym stredem.
Kdyz pripadne nekoho doporucite, budu vdecnej.
Vim, ze tlacitko hledat existuje, ale uz nemam nervy na to porad ponocovat :(.

Diky vsem za rady, tipy :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 13.09.2012 23:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2010

Příspěvky:

694

No vítej do clubu turbobenziňáků, vůbec nebuď vystrašený turba odcházejí a přicházejí, taky jsem si na to nemohl zvyknout, ale po 2 výměně turba už to beru jako nutné zlo, prostě jako když se ti ojedou pneumatiky, navíc dnes už jdou sehnat turba za pěkné peníze celkem, ale to nemluvím o repasi do toho bych v životě nešel po různých zkušenostech ani zadarmo :) Pokud turbo houká tak je to většinou jeho konec :) ale to 100% zjistíš až když ho sundáš a rozebereš!

_________________
Pirelli edition


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 14.09.2012 00:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Zkus natlakovat kompresorem cely vedeni stlacenyho vzduchu, jestli ti to nahodou nekde neuchazi. Ale pokud to turbo piska, tak uz je nacaty..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 14.09.2012 16:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Tak, piska ... v otackach 1-2tis je to takove jemnejsi houkani, jako kdyz z dalky clovek slysi sanitku ... jinak od 2tis svisti klasicky, ale hold netlaci tolik, kolik je potreba ... ja jsem na motory levej, takze zkusit natlakovat to necham mechosovi, nez turbo pujde ven .... ale nerad bych vymenil turbo a pak zjistil, ze to byla nejaka blba netesnost, ktera by turbu davala nizsi tlak ... Mam na to cas do pondeli, pak jde turbo ven a na repas ... Uz z toho sedivim :(. Tech penez, co v tom je za ten mesic ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 14.09.2012 18:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2010

Příspěvky:

694

repas nedávej budeš zklamanej ;) radím dobře! Pokud nemáš 100% člověka, na kterého je spolehnutí tak repas EE...

_________________
Pirelli edition


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 17:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

co je spatneho na repasu? 9tis nebo 20 je dost rozdil a firem to dela dost a zaruka na to taky je. zkusenost nemam ale na jaro moje tekouci asi vymenim.mam strach ze se rozleti a proleti motorem a muzu si to jit hodit :-(

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Ja sel nakonec do repasu ... zaruka 2roky ... takze doufam, ze to bude OK, mam akorat trosku obavy co s tim turbem, tak jak se vydelalo turbo, tak se vyndalo i s trubkama a je tam nejaka tycka, ktera snad ridi podtlak nebo ja nevim a je tam napevno dana a aby se nepohybovala, tak jsou tam matky navlecene jako prekazka ... jsem tedy zvedav, co se z toho vyklube ... :((((


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 19:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Mas foto?

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 20:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Nemam ... turbo jsem dal cele aj s trubkama borcovi, co dela repasy a uvidime ... nevim, proc to tak nekdo udelal, ani nevim jako uto ma funkci ... jsem na motory levy ... ale co se mechanik do motoru dival, tak tam je x-hadic zaslepenych, nejaky ventil N249 nebo 274 (nevim, jakse to jmenuje) je odpojeny a ma udelany odpor .. a tedka to turbo ...
No, jsem zvedavy jake radosti mi tento motor prinese ... ja jen chci at to turbo tlaci jak ma a v nizkych otackach to nehouka jak sanitka ... RSo jsem koupil s tim, ze kazdy si ten motor pochvaloval, tak doufam, ze jsem neskocil vedle ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 20:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Tech matek na znehybneni bylo na te tycince aspon 10 ..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 20:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

To nekdo nejspis vyradil z funkce westegate. ;-) Aby turbo tlacilo na max a to se mu stalo asi osudny. Jinak ty hadice zaslepeny a odpor, je vyradeni sekundarniho cerpadla. ;-) To se bezne dela a pokud je to udelany dobre, tak s tim problem nebejva. Jen to obcas vyhodi chybu na diagnostice. ;-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.07.2009

Příspěvky:

203

Bydliště:

Praha

Dosty87 píše:
Nemam ... turbo jsem dal cele aj s trubkama borcovi, co dela repasy a uvidime ... nevim, proc to tak nekdo udelal, ani nevim jako uto ma funkci ... jsem na motory levy ... ale co se mechanik do motoru dival, tak tam je x-hadic zaslepenych, nejaky ventil N249 nebo 274 (nevim, jakse to jmenuje) je odpojeny a ma udelany odpor .. a tedka to turbo ...
No, jsem zvedavy jake radosti mi tento motor prinese ... ja jen chci at to turbo tlaci jak ma a v nizkych otackach to nehouka jak sanitka ... RSo jsem koupil s tim, ze kazdy si ten motor pochvaloval, tak doufam, ze jsem neskocil vedle ...

Motor si kazdy pochvaluje,kdyz ho ma v poradku,kdyz koupis srac(ojety motor),budes z nej mit slusne boleni hlavy.Pak do nej investujes cca 50 000(turbo,cerpadlo,moduly,svicky,vahu,ventily...) a bude to dobry..Jinak jako kazdy rozumny clovek ti doporucim koupit nove turbo(cca 19 000kc).Je to sice hodne,ale mas klid,na repasu neusetris...

_________________
Jubííík...


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.09.2012 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

R@ZOR píše:
To nekdo nejspis vyradil z funkce westegate. ;-) Aby turbo tlacilo na max a to se mu stalo asi osudny. Jinak ty hadice zaslepeny a odpor, je vyradeni sekundarniho cerpadla. ;-) To se bezne dela a pokud je to udelany dobre, tak s tim problem nebejva. Jen to obcas vyhodi chybu na diagnostice. ;-)


Tak jsem zase o neco chytrejsi, diky za info ... no, ty zaslepky nejsou nejhorsi, ale mechos rikal, ze nektere trosku poleci ... co se tyce te funkce WG, tak nevim, jestli to nechat tak, nebo jestli to turbar poresi ... Pri koupi mi bylo receno, ze to auto je cipovane na 220HP, moc se mi ten vykon nezdal ... turbo nejak slyset neslo ... od 2tis pekne tahlo ... a pak se to zaclo sr*t, ubytek vykonu ... civky .... sundal jsem ten hnusny ladak co tam byl a pak sla slyset sanitka ... zajel jsem si na cip, kde mi chlapik rekl, ze tam je seriovy soft, tak sem tam cip dal, ale rikal, ze at si polecim turbo ... tak doufam, ze s vymenou turba moje problemy prestanou ... to houkani by clovek i nejak prezil, ale to, ze to auto opravdu zrychluje az kdyz to tocis ... to mne stve ... do 3tis mi to prijde mrtvolka, dle logu turbo tlacilo mnohem min, nez by melo ... tak doufam, ze to bude jen tim turbem ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 22.09.2012 08:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

tak ono do tech 2800-3000 to mrtvejsi je.zalezi na chipu kde ma polozeny max. kroutak. me to zabira v hodnotach jak sem psal. ale nemuzes cekat ze pudes do sedacky a kola budou piskat i na 3q jak u chiple fabie rs :-D

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 06:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

R@ZOR píše:
To nekdo nejspis vyradil z funkce westegate. ;-) Aby turbo tlacilo na max a to se mu stalo asi osudny. Jinak ty hadice zaslepeny a odpor, je vyradeni sekundarniho cerpadla. ;-) To se bezne dela a pokud je to udelany dobre, tak s tim problem nebejva. Jen to obcas vyhodi chybu na diagnostice. ;-)



Tak, vcera jsem si byl vyzvednout turbo, mechanik mi vse ukazal a rekl co a jak:
lopatky uplne oholene a westgate odstaveny :), jo, nekomu to uz nejelo, zjistil, ze turbo je v .... a nez aby to radne opravil tak to prikurv*il jeste vic a rychlo prodal ...Tak doufam, ze uz to bude ok.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group