Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 06:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

G3-lower píše:
tak ono do tech 2800-3000 to mrtvejsi je.zalezi na chipu kde ma polozeny max. kroutak. me to zabira v hodnotach jak sem psal. ale nemuzes cekat ze pudes do sedacky a kola budou piskat i na 3q jak u chiple fabie rs :-D


Jo, kurnik ... ja byl zvykly pocitovat tah 410Nm v nafte ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 10:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

A jeste jedna takova otazecka? ta klapka na westegate se jakym zpusobem otevira ci privira? podtlakem?
pac jedna hadicek tomu turbu je taky zaslepena ... pri repasu turba se vse dalo do poradku, nicmene jedna hadicka je zaslepena, pac byla i puvodne ... tedka je otazkou, jestli ta zaslepena hadicka nebude delat tomu tubu pritez ... resp. jestli ovladani wg bude funkcni .. No, jsem zvedav, odpoledne si pro auto mam jet ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 10:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

WG je ovladana tlakem, hadickou co vede od N75 ventilu (nachazi se na saci hadici co jde od airboxu).

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 10:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

R@ZOR píše:
WG je ovladana tlakem, hadickou co vede od N75 ventilu (nachazi se na saci hadici co jde od airboxu).


To si tedka nejsem jisty jestli tam ten ventil je ... pac jedna dira (ta spodni od Air boxu) je zaslepena ...
kurv*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 26.09.2012 10:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Koukam, nekdo si s tim vyhral :-D Tak to vyfot ;-) A ja ti reknu jestli je to ok..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 06:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Tak uz panove jezdim :) Doufam, ze budu mit pokoj na nejakou dobu, investice za posledni mesic cca 24tis jen v motoru ... Co se tyce turba, tak uz to neni sanitka, pri 2tis to lehce zacina tahat , a nejvic to taha pocitove od 3 do 7tis ... Je tam cip, udajne tam mam jeste nejakou rezervu na upravu, tak nevim, jestli to kapanek jeste treochu nepoladit ... Tah necitim skoro zadny, ale rychlomer jde hodne rychle nahoru ... Budu se asik muset smirit s tim, ze ani po cipu neucitim brutalni zatah cipovaneho PD TDi ... ale jede to pekne ...
zadny prokluz kol ani na jednicku, ani na dvojku ... Optam se, co je pro tento motor lepsi?
Mit vrchol kroutaku az pri cca 3tis (muj pripad), nebo jak u TDI cca 2-2,2tis?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 07:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Na bezny jezdeni je lepsi mit kroutak jako TDI a na zavodeni zase trosku vejs ;-)
Kolik ti to ted tlaci?

A proc jsi presel z TDI na benzin? Vetsina lidi to dela obracene :-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 07:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Čéče, já právě jsem si OCtu nekoupil na závodění, ale na běžné ježdění ... a když chci předjet, tak to musím nechat kapánek vytočit, pak už jde i spotřeba nahoru ... TDi nebylo špatné, ale chtěl jsem změnu, vyšší výkon, jinčí motor ... Měl jsem BMW 530dA 2003 v automatu, super motor, ale praktické to moc nebylo, Chtěl jsem něco, v čem něco i odvezu a do čeho nebudu sypat mraky peněz ... Tak jsem si řekl, koupím Octu, ale nechci obyč. TDi, tak jsem šáhl po RSu .... Spotřeba u toho auta není špatná, na trasách, které jezdím já jezdím za 6-7l ... a to nejedu jak šnek ... Město je horší, žere to asik o 1l mín jak BMW a asik o 2l víc jak Passat TDi. Je pravda, že premýšlím, že bych to kopnul na E85, ale nemám zkušenosti s těma jednotkama, co stojí 2500-3000kc ...
Co se týče toho tlaku, tak tuším že by tam mělo být 0,95bar (základ je tuším 0,7bar). Dle zkušeností by to šlo i na 1,1bar....tak bych to chtěl ještě nějak poladit, ale zase nějak rozumne s ohledem na životnost, to auto jsem si nekoupil na p*čoviny .... ale asik tedy nechám upravit ten krouták už v nižších otáčkách, páč jak říkám, auto není na závodění, ale na každodenní provoz do práce a zpět + výlety :). Chlapík, co mi to čipoval mi řekl, že mi to klidně upraví bezplatně, když tam budu chtít něco změnit ... tak uvidíme :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 08:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

A kdo ti to chipoval? Jinak tlak po chipu je bezne 1-1.2b Co se tyka zivotnosti, tak ta se nejak zasadne nemeni, pokud dodrzujes pravidelny intervaly vymeny oleje a hlavne dochlazujes turbo..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 08:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Nejaky pan Esterka z jizni Moravy, v pohode typek, hral si s tim celkem dlouho ... tedka jsem mu volal, ze to chci jeste potahnout a mozna ten kroutak dat uz v nizsich otackach, tak az bude mit cestu, tak to poresime ... Takze 1,2bar se nemusim bat jo? Servisy jsem vzdy dodrzoval, dokonce premyslim, ze u toho Rsa si vse zkratim na 10tis ... turbodochlazuju pravidelne ... minutku, nekdy dve ... hlavne to nidky nehonim kdyz uz koncim s jizdou :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 09:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Jj, presne tak to delam ja, kdyz uz se blizim k baraku, tak zvolnuju. Olej menim po 10tkm, nebo po roce.
Pujdes s tim pak na brzdu?

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 09:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

Tak tak :), na brzdu pujdu, pan rikal, ze ten soft co ma udelany ma i odbrzdeny (154kw, 285Nm), ja mam kapanek vic pry, ale budu chtit jeste vic ...
Az to bude jeste upravene (tlak 1,2bar) ... rad bych se dostal na 220-225Hp a ten kroutak pres 300Nm ... Na brzdu pak 100% pujdu, asik k TDIFunovi :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 09:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

220-225hp ti to asi neda, na to uz to turbo nestci. :-/ Max tach 215hp se z toho softem da dostat. Ale pocitej spis min, to uz by jsi musel mit vic uprav. ;-)

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 09.10.2012 17:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Snad uvidime tvuj graf.Hlavne nebud zklamany kdyz tam bude 190ps a 300Nm. Mas dost zajimavou spotrebu. Pak napis po par tis km jakou mas dlouhodobou. Ja ted dost zvolnil a mam 9,6 :-D Asi mam tezkou nohu. Jako dojet nekde se spotrebou 6-7L tak si myslim ze mam rozbity displey nebo neco jineho :-D
Kazdopadne vymenit 530D a jeste v automatu tomu se rika zmena :-D

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - motor 1.8T 132kW - AUQ
PříspěvekNapsal: 19.10.2012 06:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.04.2008

Příspěvky:

24

G3-lower píše:
Snad uvidime tvuj graf.Hlavne nebud zklamany kdyz tam bude 190ps a 300Nm. Mas dost zajimavou spotrebu. Pak napis po par tis km jakou mas dlouhodobou. Ja ted dost zvolnil a mam 9,6 :-D Asi mam tezkou nohu. Jako dojet nekde se spotrebou 6-7L tak si myslim ze mam rozbity displey nebo neco jineho :-D
Kazdopadne vymenit 530D a jeste v automatu tomu se rika zmena :-D


Spotřebu mezi 6-7l mám při normální jízdě na dálky a do práce a z práce (prakticky žádné kopečky) ... dlouhodobku za "2tkm" jsem měl na 8.1l, tedka jsem vyndával baterku, takže reset, mám najeto asik 800km se spotřebou 10.6l :D, hodně jezdím město a semtam testuji ... Ale upřímně, začínám litovat, že jsem BMW prodal ...
V motoru nasypkáno celkem dost peněž a tedka mně to začalo zase zlobit .... Nevím, čím to je, ale vždy ranní starty mi přinesou velké zklámaní ... nastartuju a vyjedu do práce ... jakmile se to zahřeje, trošku přidám a výkon nikdy (nejspíš nouzák) ... Nejde slyšet turbo ani BOV - turbo vůbec a BOV odfukuje velmi jemně, kdyby jel někdo se mnou, tak ten to fakt neuslyší ... stává se mi to každé ráno ... takže udělám to, že zastavím, vypnu motor, nastartuju a vyjedu ... a auto má plný výkon ... po práci ten výkon má taky ,ten nouzák je vždy ráno kua :(, začíná mně to pěkně štvát ... a to tak, že lituju, že jsem si nenechal BMW :D.
Na diag se mi zobrazuje pořád pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou, ale na žádnou prdlou hadici jsem ani já, ani mechoš nepřišel ... než mi to začalo padat do nouzáku, tak to hodilo nějakou hlášku, kterou mechanik říkal, že u TDi jsou to špatně seřízené rozvody, resp. retěz co pohání druhou vačku či co ... Já tomu prd rozumím :/ ...
A další taková perlička, ta se mi stala minulý týden po natankování N95 u jedné čerpačky VenaTrade .... jedu si tak pěkně na tempomat do práce a z ničeho nic to auto azčalo zpomalovat, žádná chybová hláška na budíku nic .... si říkám kua co je, přidám plyn a plyn vůbec nereagoval ... až když jsem podřadil tak to začalo zase jet ... a to se mi stalo tak 3x, tak jsem rychlo dotankoval do plné u benziny a naštěstí vše OK, takže zřejmě špatnej benzín ... jestli je to špatnej benzín, moje chyba .. páč ta čerpačka dostala již 2x pokutu za nekvalitní paliva, ale já vůl tam semtam prostě zajedu (hold se mi líbí ta tabule s cenou 36,9Kč za litr :D) ..
Ale když se vrátím k problému co mám, kdyby kdokoliv cokoliv, dejte vědět ... budu rád za každou radu. Jakmile kámoš udělá státnice, tak bude mít čas se vrtat v mém auti ... a když už se bude vrtat, tak at se zkusí co nejvíc možností :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group