Elektrika
Napsal: 14.10.2012 20:58
Zdarec chlapi,
mám takovej dotaz ohledně GIV, 1,6SR, 74kW. Když je chladněji, tak auto při nastartování má vyšší otáčky, cca 1100. Když přidám plyn, v motoru cvakne - je to dost hlasitý a jede úplně v pořádku. Když u toho mám např. zapnutý světla či osvětlení v interiéru, tak jde jasně vidět, jak to problikne, jako by to bralo šťávu.
Při dnešní jízdě jsem zaregistroval, nevím teda, jestli už to dělalo i dřív, že když dovírám okýnko, tak světla ztratí na síle, jakoby probliknou a to stejný osvětlení auta, rádio atd.
Může být něco v elektrice? S tím startováním se to tu už řešilo na fábce 1,4 a došlo se k tomu, že stačí odpojit váha vzduchu a tomu kolegovi už to nedělalo. Já když odpojím váhu vzduchu, tak auto nejede, otáčky lítajou jak mrdlý.
Myslíte, že by tyhle dvě věci mohly mít nějakou spojitost? Nejsem elektrikář, takže tomu opravdu prd rozumím, když se jedná o tohle.
Jinak diagnostika je naprosto čistá, spotřeba taky v normálu a vše jede, jak má.
mám takovej dotaz ohledně GIV, 1,6SR, 74kW. Když je chladněji, tak auto při nastartování má vyšší otáčky, cca 1100. Když přidám plyn, v motoru cvakne - je to dost hlasitý a jede úplně v pořádku. Když u toho mám např. zapnutý světla či osvětlení v interiéru, tak jde jasně vidět, jak to problikne, jako by to bralo šťávu.
Při dnešní jízdě jsem zaregistroval, nevím teda, jestli už to dělalo i dřív, že když dovírám okýnko, tak světla ztratí na síle, jakoby probliknou a to stejný osvětlení auta, rádio atd.
Může být něco v elektrice? S tím startováním se to tu už řešilo na fábce 1,4 a došlo se k tomu, že stačí odpojit váha vzduchu a tomu kolegovi už to nedělalo. Já když odpojím váhu vzduchu, tak auto nejede, otáčky lítajou jak mrdlý.
Myslíte, že by tyhle dvě věci mohly mít nějakou spojitost? Nejsem elektrikář, takže tomu opravdu prd rozumím, když se jedná o tohle.
Jinak diagnostika je naprosto čistá, spotřeba taky v normálu a vše jede, jak má.