Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 26.04.2013 14:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Víko není potřeba dávat dolu...je to v podstatě ten samý postup.

Na 1.8T je jedno ozubené kolo na jedné vačce a na druhé je snímač otáček.
U tebe jsou 2 ozubené kola a 2 řemeny, které budeš muset demontovat.
Hlavně mrkni odkud ti to přesně teče...může ti téct i ta druhá vačka, jen na to nevidíš..
ono to tam pak stéká po hraně a blbě se to hledá...
Jinak přikládám taky dílenskou příručku...tak na to mrkni...a udělej si to, pokud ti to hází olej
na rozvodový řemen, tak to není moc dobré...


Přílohy:
vacka.jpg
vacka.jpg (99.38 KiB) Zobrazeno 466 krát

vacka_2.jpg
vacka_2.jpg (122.15 KiB) Zobrazeno 466 krát

aretace.jpg
aretace.jpg (63.62 KiB) Zobrazeno 466 krát


_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 26.04.2013 15:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Diky moc. Rozhodujem sa prave ci porobit na motore vsetko co by bolo treba, alebo do toho kupit novy (jazdeny) motor, alebo to predat jak to je. Tak ci tak auto predam, len nechcem aby mal na mna niekto tazke srdce a nechcem to predat moc pod cenu...

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 26.04.2013 16:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Tak to pískání znělo jako kompresor od starý ledničky :D Neměl si puštěnou klimu při tom videu? Je možný, že to dělá řemenice klima-kompresoru, ale to se mi moc nezdá.

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 12.06.2013 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.12.2009

Příspěvky:

1010

Bydliště:

KarVWina

nemel by nekdo fotku jak to vypada když je rozvodak dole a řemenice myslim u kliky at vidim gufero mel sem to už nekolikrat rozebrane ale nemužu si spomenout jak to tam vypada Diky nejlepe 1.4.16v

_________________
Vw Golf 4 . 3dveř


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 17.06.2013 11:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.12.2009

Příspěvky:

1010

Bydliště:

KarVWina

To fakt nikdo nemate foto jak to vypada když sou rozvody dole jestly de videt gufero a jaky tam je přistup muže byt i foto 1.6 to by melo byt totožne .at to totiž nerozeberu a nezjistim že to nepujde takhle .Strejda Google my moc nepomohl kdyby nekdo chtel napsat at se podivam tam. Diky

_________________
Vw Golf 4 . 3dveř


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 18.07.2013 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

212

Bydliště:

Brno

Ohledně toho pískání od motoru, to může způsobovat více věcí. Nejčastěji drážkový řemen nebo některá z kladek. Nejlíp sundat řemen a zkusit kladky, jestli bude něco slyšet. Při protočení takový ševelení naznačuje, že v kladce už odchází ložisko. A to samé i u serva nebo altíku. Ale vsázel bych nejčastěji na ty kladky, než se hned pouštět do rozvodů.

Dříve se tady někdo ptal jak se mění ten napínací člen s kladkou. Napnák se skládá z válce s vinutou pružinou, k němuž je připevněna kladka. Doporučoval bych to měnit jako celek vzhledem k tomu, že za ty roky ten napínací člen může být už unavený a zcela neplní svůj účel. Cena napínáku s kladkou je cca 1380 Kč,- a vodící kladky cca 680 Kč,- (obojí značka INA což je dodavatel do prvovýroby, tudíž kvalita zaručena), řemen max do 500 Kč,- dle výrobce (doporučuju Gates).

Demontáž napínací kladky u motoru 1.6 16V potažmo 1.4 16V je následující:
Nejdříve se demontuje plastový nátrubek přívodu nasávaného vzduchu do motoru ke vzduchovému filtru (3 křížové šroubky), dále ochranný kryt motoru (4 imbusy č. 6), demontuje se tepelně ochranný kryt sběrného výfukového potrubí (3 šrouby M10), aby šel kryt zcela demontovat tak se musí vyšroubovat lambda sonda (klíč č.22) a poté lze po odpojení kabeláže ve spodní části chranného krytu jej zcela vytáhnout. Tímto jsme si udělali prostor, aby jsme se mohli dostat k zadní straně napínaku, který drží šroub M 16 (zapuštěný za alternátorem). Teď sundáme drážkový řemen a to tak, že napínací kladku (klíč M16) přes středovou matici otáčíme po směru hodinových ručiček proti síle napínací pružiny a tím dojde k uvolnění drážkového řemene a ten sejmeme. Před jeho sejmutím doporučuji si jeho vedení zakreslit nebo vyfotit, aby jste předešli následnému řešení problému při opětovném nasazování kudy řemen mohl vést. Dále demontujeme vodící kladku (šroub M16) a zcela ji vytáhneme, tak abychom měli přístup k přední straně napínáku. Napínák jak jsem již dříve psal je připevněn šroubem M16 ze zadní strany za alternátorem, k jeho demontáži doporučuju použít střední ráčnu. Poloha napínáku je jasně dána klínkem, který zapadá přímo do výbraní a nelze jej namontovat jinak. Před povolením šroubu M16 ještě doporučuju sundat konektor k alternátoru, kdy opět získáme více prostoru. Montáž provádíme v opačném sledu jako demontáž.


Přílohy:
DSC00146.JPG
DSC00146.JPG (798.4 KiB) Zobrazeno 357 krát

DSC00148.JPG
DSC00148.JPG (893.72 KiB) Zobrazeno 357 krát


_________________
VW Golf IV 1.6 16V
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 23.09.2013 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2010

Příspěvky:

90

Bydliště:

Budějice

Zdar lidi....no takže asi to napínák nebyl, páč mi to píská furt...pokud ho budete měnit, stačí odmontovat krycí plech na svodech, svody demontovat nemusíte..za svodama prostrčíte 16 ořech s nástavcem, jde to v pohodě...samozřejmě musíte sundat drážkovanej řemen a to tak že chytnete klíčem napínák a napnete ho nahoru čímž se vám řemen povolí (zapamatujte si jak tam byl) Já dělal komplet rozvody včetně kladek, vodní pumpy atd...značka SKF....(SKF - made in France) po 50 tisících začalo auto vydávat zvuk jak traktor...kámoš říká - vodní pumpa...a fakt že jo...prostě ty díly jsou sračky....no...vyměnili jsme vodní pumpu a zvuk motoru super...po pár dnech ševelení a pískání od motoru...už mě to unavuje..všechny kladky vyměněný, fakt nevím..ale asi to bude ložisko alternátoru, to se mi posledně už nezdálo...pak už zbývá jen klima, ta prý to taky dělá..tak pánové kdo má podobný problém se zvukama (těma špatnejma) tak hodně štěstí :-D

_________________
VW Bora, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 23.09.2013 19:43 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Rozvody u 16V je doporučeno měnit po 60 tis. km, takže po 50 tis. by to i odpovídalo

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 24.09.2013 06:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2010

Příspěvky:

90

Bydliště:

Budějice

nejsem si jistej, ale mám za to, že je to 80 tis...alespoň tak byly prvně měněný dle servisky...každopádně i kdyby 60 tis. tak to musí vydržet min 70...prostě nevěřte zaručenýmu německýmu značkovýmu dílu no :-)

_________________
VW Bora, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 24.09.2013 15:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Od výroby ano po 80 tis. ty první, ale potom už kontrola - výměna každých 60 tis. km. Kor, když 1.6 16V má vyšší výkon a v podstatě jsou ty rozvody z menšího 1.4 16V koncepčně. Jsou prostě záměnné (krom vodní pumpy), takže bych moc nevěřil že rozvod z 1.4 vydrží stejně dlouho na motoru 1.6 kde je namáhán vyšším výkonem a točivým momentem. Ty mí rozvody měly najeto 65 tis. a kladky při studeném motoru už dost pískaly, tak bych tomu zase tak moc nevěřil a nespoléhal se, že to všechny kladky vydrží až do 80 tis. km.

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Pískání od motoru
PříspěvekNapsal: 26.09.2013 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2010

Příspěvky:

90

Bydliště:

Budějice

jo tak zas až tak o tomhle nevím...ale stojim si za tím, že taková vychvalovaná značková součástka prostě MUSÍ vydržet víc, než je interval výměny (vlastně nevydržela ani to)...to byl smysl mýho příspěvku...

_________________
VW Bora, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group