Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Jj
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak co tak pozoruju, tak všechno nasvědčuje tej hadici k posilovači. Někde z toho místa jde syčení po vypnutí motoru a za chvilku je brzd. pedál jako kámen. Akorát nevím jestli to je přímo někde v tej hadici, protože to není slyšet okolo ní, ale někde níž. Ona jde do čehosi (posilovač?:D) a možná někde odtamtud to vychází. A když normálně, né z prudka dobržďuju s vyřazením tak to začne lehce houpat.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Takže dneska šlo auto do servisu. V poslední době ho potřebuju čím dál víc a nemám čas tu závadu hledat. Bylo to nahlášený tak, že utíká někde podtlak nejspíš někde okolo posilovače, takže ať se na to podívají, že při brždění lítají otáčky a po dělším stání je brzd. pedál jako kámen, že to skoro nebrzdí bez nastartování. Dále taky, že se povoluje BOV při tahu, takže si přisává vzduch. Tak snad s tím něco provedou.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Eitn »

Tohle téma mě celkem zaujalo..jsem zvědavej jak to dopadne dělá mi to totiž na AUQ taky :D hlavně za studena..občas to skoro i chcíplo ale po výměně baterky a čištění klapky + nastavení je to o dost lepší (baterku jsem měnil, protože už startovala jen 2x a roztlačit)

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak já si myslím, že to má něco společného s tím podtlakem brzd. Protože mi to dělalo hlavně když jsem brzdil a někudy to utíkat musí, protože se mi otevíral BOV když to táhlo. Zkoušel jsem to na volnoběh a bylo to vidět a pak při jízdě to bylo slyšet jak ten bov nasává vzduch.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Eitn »

Jako já když tomu šlápnu tak mi to taky celkem dost syčí, ale BOV odfoukne. Nepřijde mi že to jede špatně, ale nevím jestli to tak má syčet

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jo to BOV odfoukne, ale je slyšet jak si přisává při tahu což je špatně. Zkus mrknout na hadice jestli není někde nějaká prasklá
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak mi teď volali ze servisu, že je problém vyřešen prasklá hadice, která přisávala vzduch. Zbytek mi řekne až na místě takže odpoledne sem snad hodím co a kde bylo špatný.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No takže problém vyřešen, ale po pár KM jsem zjistil, že pouze částečně. Při brždění už otáčky nehoupou jak šílený, a i po odstavení na delší dobu zůstane v posilovači podtlak a krásně se dá šlápnout na brzdu bez nastartování (samozřejmě 1 nebo 2 krát, pak už to zase tvrdne).Ale pořád po chvilce BOV povolí a začne přisávat, takže podtlak pořád někde utiká a otáčky už na tom byly daleko líp, ale ještě to není ono, když jsem přijel domů tak držely cca 700ot. a pak se to za chvilku zvedlo. Prostě ještě je někde nějaká netěsnost nebo díra. Napadá někoho kde by co mohlo být?

Jinak sem ještě hodím fotky kde to bylo prasklé.
Přílohy
P1290287.JPG
P1290288.JPG
P1290289.JPG
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od alfik666 »

Ja vcelku pochybujem,ze pri plneni turba najdes na Bove podtlak.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

A napadá tě, co by kde mohlo být špatně, když se po přidání plynu BOV zavře, ale začne se zase otevírat?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Teďka mi to nedalo a šel jsem k autu, doutahoval jsem všechny svorky okolo BOV a podtlaku. Nastartoval jsem a za chvilku vrčení to začlo pohupovat. Je to slyšet když jsem u motoru a ani se nemusim koukat na otáčkoměr. Hledal jsem hledal a kouknul jsem na tuhle hadici viz. fotka. Pod tou páskou jsou prasklinky, nevypadají že jsou úplně skrz jen by mě zajímalo co to je za hadici a k čemu slouží? Protože pokud tam je někde prasklinka skrz, tak by to mohlo dělat neplechu.

PS. Pardon za mé malířské schopnosti, ale už nemám ani nějak náladu to extra upravovat.
Přílohy
P1210287.JPG
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Nevim co furt řešíš,... kup nové hadice, všechny povyměňuj a máš do smrti klid. Je to tu furt dokola, sebemenší netěsnost u turbo motorů vede k problémům.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No rád bych, ale které všechny? Potřeboval bych aspoň nějakej soupis.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Souhlas s Mysakem, kup si novy silikonovy a mas klid ;-) Oni ty hadice po nejakejch 10letech jsou uz vsechny za zenitem ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“