Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Za studena to drží tyhle vysoké otáčky, a ty se k těm 800 ani nepřiblížej držej okolo toho 1000. A jakmile se zahřeje tak to začne.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zkusil jsem na cestu z práce vytáhnout ten snímač hmotnosti vzduchu a nepocítil jsem žádnou změnu, krom chybový hlášky ve vagu, že signál, je příliš silný. Teď jen jestli je to dobře, nebo špatně, že nenastala žádná změna.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
to tvoje auto je záhada.. teď jsem o víkendu jel s passatem 1.8T "110kW" a otáčky tomu padali rychle jak svina.. ale v tom ten motor není v moc dobré kondici tak nevím jestli je to normální jev
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Vůbec nevím, když jsem přijel z práce, tak jsem odpojil ze zvědavosti baterku a když to trošku vychladlo tak jsem tam hodil zase to jiný, novější čidlo teploty chl. kapaliny. A teď jsem tu baterku zapojil zpátky, nastartoval, otáčky byly vyšší, jel jsem to projet, zahřálo se to a otáčky nehoupaly. Je fakt, že jsem jel jen kousek, na benzínku pro směs do ostřikovačů a zpátky, ale za tu dobu to nehoupalo tak uvidím. Chtěl jsem ještě dneska zajet na ty emise, ale nestihnul jsem to.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Senzor nadmorske vysky vypada takto..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jojo už to vím, dokonce když jsem jel z práce, tak jsem ho odpojil a nepocítil jsem snad žádnou změnu, což si myslím, že není dobře, protože auto by mělo jet hůř co jsem čet, protože si ŘJ dosadí náhradní hodnoty takový, aby snížila plnící tlak a chránila turbo.
Aspoň teda pocitově to jelo stejně.
Aspoň teda pocitově to jelo stejně.
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Teď jsem procházel net a narazil jsem na rozhovor OCT 1.8T (což bude to samé) a měl tam napsáno "- problém s kolísáním otáček - odstraněno výměnou gumové hadice - turbo - klapka"
Tak třeba ti to k něčemu pomůže, když ne tak si toho nevšímej
Tak třeba ti to k něčemu pomůže, když ne tak si toho nevšímej
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No pokud je tím myšlena hadice intercooleru tak jedna je dobrá a ke druhej jsem se ještě nedostal, ale po ránu mám docela dobrou zprávu. Včera jak jsem odpojil asi na 2-3h baterku a při tej příležitosti i teplotní čidlo. Tak pak jsem jel na benzínku a zpátky a zdálo se to dobrý a dnešní cesta do práce taky, je to sice jen pár KM, ale už snad doufám, že to bude dobrý.
Na netu jsem našel návod na formátování ŘJ, tzn. odpojení baterky na delší dobu, potom zapojit baterku, otočit na 5min klíčkem v zapalování (nestartovat) aby se nastavily všechny čidla, klapka, atd.., potom vypnout zapalování, znovu zapnout a nastartovat - 5min. nechat běžet na volnoběh a nedotknout se v žádnym případě plynu. Tohle opakovat celkem 3x. Pak nastartovat znovu, jet to projet a nejlíp v rychlosti 1,2,3 v co největšim spektru otáček.
Hodně lidem tohle pomohlo tak snad budu mezi něma. Protože si myslim, že tohle blbnutí začalo +- od toho čachrování s baterkou
Na netu jsem našel návod na formátování ŘJ, tzn. odpojení baterky na delší dobu, potom zapojit baterku, otočit na 5min klíčkem v zapalování (nestartovat) aby se nastavily všechny čidla, klapka, atd.., potom vypnout zapalování, znovu zapnout a nastartovat - 5min. nechat běžet na volnoběh a nedotknout se v žádnym případě plynu. Tohle opakovat celkem 3x. Pak nastartovat znovu, jet to projet a nejlíp v rychlosti 1,2,3 v co největšim spektru otáček.
Hodně lidem tohle pomohlo tak snad budu mezi něma. Protože si myslim, že tohle blbnutí začalo +- od toho čachrování s baterkou
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Dneska jsem zkusil naformátování ŘJ, a nic, ale příjde mi divný, že dohromady asi 15min, se to mělo nechat vrnět na volnoběh a to to drželo okolo těch 840ot. stabilně a nehlo se to. Pak jsem se rozjel a když jsem asi po 500m zastavil na křižovatce tak otáčky zase padaly strašně pomalu a pak se zhouply. Prostě dokud se nedotknu plynu tak to drží normálně. Může to dělat ta lambda? Protože už mě nenepadá co jinýho..
EDIT: Ještě to zkouším teďka řešit na dieselpower foru a tam jsem dostal takovej tip. Oni jsou u odvětrávání klikovky nějaký ventilky? Prý jestli nejsou nějaký posraný, nebo zarostlý.
EDIT: Ještě to zkouším teďka řešit na dieselpower foru a tam jsem dostal takovej tip. Oni jsou u odvětrávání klikovky nějaký ventilky? Prý jestli nejsou nějaký posraný, nebo zarostlý.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
To vis ze je tam jednocestnej ventil. Na volnobeh si motor prisava z odvetravani a kdyz zacne tlacit turbo, tak musi ten ventil bejt zavrenej, aby ti neunikal tlak. Jak uz jsem nekde na zacatku psal, koukni na hadicku pod sanim, ty dost odchazi a pak ti kolisaj otacky, protoze si to pres ni saje falesnej vzduch..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No na tu hadici jsem koukal, ona je špatně vidět je přímo pod těma sacíma parohama(pokud to je ona) a je tam takový rozbočení na 3, tak jestli to je ten ventil. Ale ta hadice se mi na pohled zdála OK, šahal jsem na ní i rukou a necejtil jsem žádnou trhlinu.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jo tusim ze pred tou rozbockou je taky ventil, dalsi je na saci hadici od airboxu k turbu, vypada podobne jako origo bov. Na tom obr c.11.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Tady je jeste popis k tomu obrazku. Tech 1cestnejch ventilu je tam vic
Popis:
1 - Odvetravani nadrze
2 - Aktivni uhli
3 - Turbo
4 - Jednocestny ventil
5 - Aktuator (WG, obtokovy ventil)
6 - Ventil vypinaci (BOV, DV)
7 - N75
8 - Posilovac brzd
9 - Jednocestny ventil
10 - Airbox
11 - Ventil regulatoru tlaku
12 - Regulator tlaku paliva
13 - Domecek k olejovemu filtru
14 - Jednocestny ventil
15 - Intercooler
Popis:
1 - Odvetravani nadrze
2 - Aktivni uhli
3 - Turbo
4 - Jednocestny ventil
5 - Aktuator (WG, obtokovy ventil)
6 - Ventil vypinaci (BOV, DV)
7 - N75
8 - Posilovac brzd
9 - Jednocestny ventil
10 - Airbox
11 - Ventil regulatoru tlaku
12 - Regulator tlaku paliva
13 - Domecek k olejovemu filtru
14 - Jednocestny ventil
15 - Intercooler
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jj na ten ventil regulatoru tlaku se chci taky podivat. I kdyz ja z toho schematu moc nepoznam, protoze treba tam je ta hadice nakreslena uplne vedle. Zitra zkusim kdyztak nafotit to co myslim, i kdyz to pujde asi spatne protoze to je primo pod tema sacima parohama. Delalo mi problem jen tam strcit ruku..
Jo a jeste jsem koukal, ze tam nekde je neco zaslepenyho, ale ne asi v vyroby. Je to nekde u toho odvetravani klikovky.
Jo a jeste jsem koukal, ze tam nekde je neco zaslepenyho, ale ne asi v vyroby. Je to nekde u toho odvetravani klikovky.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Myslis tu spravnou, jde ze sani do ty rozbocky. Na obr ji nakreslili vedle sani, aby byla videt
Je k ni blbej pristup. Ja ji na OOOO mel uplne rozezranou od tech olejovejch vyparu a byla asi 2cm praskla. Bylo slyset jak si pres ni motor saje. Pekne to sycelo.
Je k ni blbej pristup. Ja ji na OOOO mel uplne rozezranou od tech olejovejch vyparu a byla asi 2cm praskla. Bylo slyset jak si pres ni motor saje. Pekne to sycelo.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.