Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Teď nevim, kterej jednocestnej ventil myslíš.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

já myslel ten co je vsazený do "T" podsáním na hadici na odvětrávání klikovky na obrázku je vyznačen jako číslo 1. jinak dohromady tam jsou 4 jednocestný ventily viz obrázek. A ten ventil č.11 z obrázku je jakoby filtr měl by zachytávat olej z odvětrávání klikovky aby to nešlo zpět do sání.
Přílohy
schemaagu55218.jpg

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak ten č.1 sem dole neměl, je k němu blbej přístup, ale nějak to zkusim. Dneska jsem měl dole č.2 a č.3 a ty jsou OK. A ten čtvrtej je úplně novej spolu s tou podtlakovou hadicí do posilovače, která byla popraskaná.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Dostal jsem tip na dieselpower foru, že jeden tam měl podobný problém na O1 AGU, když odešel tlakový spínač na trubce od serva. Pokud se mi podaří odpojit ten kontektor, tak to taky zkusim.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak jsem vyměnil všechny podtlakový hadičky za silikonový od Samco, zkusil jsem i vyndat ten tlakový spínač od serva a nic. Tak jsem to připojil zpátky a šel dom. Druhej den jsem jel cca 20km pryč a celou dobu ty otáčky krásně držely a padaly rychle tak jak měly. Tak si říkám.. SUPER, jenže pak jsem na jedný rovince protáhnul trochu auto, točil jsem tak do 5tis. otáček a pak když jsem vyřadil tak to zase klesalo strašně pomalu. Co jsem zjistil, tak když to takhle pomalu padá, tak když to trochu prošlápnu do vyšších otáček, tak pak to padá zase normálně, ale za chvilku zase to padá pomalu. Jediný k čemu jsem se nedostal, je ten ventil od odvětrávání klikovky. Ještě jsem koukal na svíčky a vypadají dobře. Střed a ten hrot krásně vypálený do takovýho hnědobíla, akorát okolo na tom závitu jsou trošku černější, ale to je asi normální.

Napadá někoho něco? :( mě už docházejí nápady.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

a když jsi vyměnil tu klapku udělal jsi zakladní nastavení?

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Ano, pak jsem zkousel i format RJ.. bez efektu.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Na dieselpower fóru mi napsali, ať zkusím při nastartovaném motoru otevřít víčko od oleje. Jestli ucítím podtlak nebo to půjde normálně. Neví někdo co tím přesně zjístím? To víčko šlo otevřít normálně, nic jsem necítil.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak jsem koupil tenhle ventil http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... -9930.html" onclick="window.open(this.href);return false; ... novej a k tomu to Téčko, protože byly na něm takový prasklinky a chci se zeptat. Ten ventil má bejt úplně nepropustnej z jednej strany? Je tam ta pružinka na to jsem koukal z jednej strany (tej tlustej) to jde krásně. Z tej druhej to nejde, ale je slyšet, že přes to něco málo utiká když do toho tlačim pusou. Má to tak bejt?

Je to fakt minimum, tak jestli mi prodali špatnej kus, nebo to nemá těsnit tak dokonale.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Benik1 »

normalně malinko tam unika vzduch takže je v poho

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak super, je to fakt minimum prostě to natlakuju pusou a pomalinku cejtim jak to utiká. Zkusím to vyměnit, snad se to poddá. I když teďka se občas stane, že pár km to dělá to co by mělo a pak zas za chvilku to blbne, tak jestli ten ventilek není nějakej zasranej a občas se nepřidře a pak zase nepovolí.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Výměna proběhla, ale furt to samé. Když jsem dneska přijel domů, zkusil jsem odpojit váhu vzduchu. Jel jsem to projet a otáčky padaly v celku normálně. Je pravda, že to vůbec nejelo, takže se to nedalo protáhnout a občas padaly pomalejc, občas rychlejc ale vždy rovnou na 800. Pak jsem jí znova připojil a taky to dělalo to co mělo... Jenže pak jsem auto protáhnul po jedný rovince a pak při vyřazení se zase zastavily na 1300, tam dobu stály a pak pomalu padaly na 800.

Už jsem z toho zoufalej! :X
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Uz jsi byl na tom osciloskopu aby ti zmerili tu lambdu?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Vůbec jsem se k tomu nedostal, jen jsem koukal na svíčky a ty byly takový bílo-šedý.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Dneska jsem zkusil dát zpátky starý svíčky a beze změny, pak jsem zkusil odpojit lambdu a stav úplně stejnej jak s odpojenou tak se zapojenou lambdou, možná to trošku líp jede. Dochází mi možnosti co to může být ..

Jinak tady jsou fotky svíček co jsem vytáhnul. Podle mě směs a spalování v pořádku ne?
Přílohy
P4160367.JPG
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“