Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

ku*va když se daří tak se daří... vrátim zpátky ty nový svíčky, jedu odvézt mladou cestou zpátky tomu trošku dám a když přijedu tak otevřu motor, že kouknu na ty svody a tak... a všude chladící kapalina :( tak hledám kde co a jak je čidlo teploty chladící kapaliny, tak za tím je takový Téčko co vede do motoru a pak kamsi pryč. No v tom spoji co vede do motoru asi někde ke konci trhlina.. když zatlačim na tu hadici kde je čidlo teploty tak odtamtud chčije voda :( ach jo... :(


EDIT: Vyřešeno, je to tam přichycený dvouma šroubama a ten jeden byl úplně na sr*čku volnej, byla tam tak 3-4mm mezera. Tak jsem to dotáhnul, dolil kapalinu a OK. Aspoň, že tak.

Kéž by to taky mělo vliv na tu závadu pomalýho padání otáček, ale to s tím asi nemá nic společnýho, takže hledání bude pokračovat..
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak budu objednávat všechny ty těsnění. Chci teda přetěsnit ty sací parohy, vstřiky a víko ventilů.

Měly by to být tyhle díly, mohl by mi někdo říct jestli to je všechno co k tomu budu potřebovat a jestli je to těsnění dobrý, nebo jestli koupit nějaký lepší či tak něco?

a těch těsnících gumiček budu potřebovat 8, že?

http://www.cc-autodily.cz/sada-tesneni- ... el=Octavia" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/krouzek-vstri ... el=Octavia" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/tesneni-sac-p ... el=Octavia" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinak jsem ještě koukal a ty sací parohy drží jen ty imbusy + ty 2 šrouby na konci?

Dík.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Pod sání bych vzal tohle :arrow: http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-iv-9 ... b-304.html" onclick="window.open(this.href);return false; když už to budeš dělat, tak to zrovna i trochu poladit. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No uvidíme, momentálně potřebuju peníze ještě jinde a je rozdíl 57kč a 1500kč. Ty s tím máš zkušenosti, je tam nějaký zlepšení s tímhle těsněním?
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Zkušenost nemám, ale přemýšlel jsem nad tím. Ptal jsem a něco by to dělat mělo.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No ten průběh se změnil hezky a výrobce udává až +10HP, ale jak tam píše sám prodejce, tak by byl prej střízlivější s tím nárůstem.

Zatím ale asi koupím to obyč, bude stačit v tom zjišťování závady.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
golfer66
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 13.03.2012 11:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od golfer66 »

a třeba vstřiky todle nemužou dělat naký načatý? kyž to aby asi taky dělalo furt vid
GIV,TDI,AGR-Kat OFF,EGR OFF,Soft by MOTORPOWER
Cosmic Green Wagen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=239360" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.samolepky.zepos.cz/

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Nevim to těžko říct, taky mě to napadlo..
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
golfer66
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 13.03.2012 11:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od golfer66 »

tak je zkusit nekde v servisu nechat přeměřit... abys mohl vyrazovat ne prvni třeba dodávku paliva pak vzduch ..nejlíp kdyby mel nekdo stejný auto a zkousel imenit no...tydle závady se tezko hleůdaj co se projeví jen nekdy
GIV,TDI,AGR-Kat OFF,EGR OFF,Soft by MOTORPOWER
Cosmic Green Wagen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=239360" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.samolepky.zepos.cz/

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No jako teď to dva dny dělá to co má, resp od toho dotažení tej hadice co vedla vodu k motoru :D Tak ještě počkám, až to zase začně dělat tak budu vyměňovat to těsnění atd..

Jinak mám jet na chip k motorpowerovi, tak prej mi na to kdyžtak mrkne on ;)
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Kdy pojedes na chip?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Nevím, zatím to vypadá někdy na přelomu květen/červen.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
golfer66
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 13.03.2012 11:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od golfer66 »

jojo taky mi nasel zavay o kterých jsem nevedel je šikovnej děláš dobře,že jdeš k němu
GIV,TDI,AGR-Kat OFF,EGR OFF,Soft by MOTORPOWER
Cosmic Green Wagen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=239360" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.samolepky.zepos.cz/

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Tak snad můžu závadu prohlásit za vyřešenou "ťuk, ťuk". Odpojil jsem spínač tlaku posilovače řízení (F88) co vede od servo-čerpadla a tradá. Otáčky padají normálně. Když jsem ho připojil zpátky zase to padalo pomalu, zasekávalo se atd..

Co jsem se dozvěděl na netu, tak jakmile je tam velkej tlak, např. když se hodně vytočí volant, tak ten spínač sepne a vyšle signál do škrtící klapky, že je motor tímhle hodně zatíženej tak aby se pootevřela víc a tím se zvýšili otáčky. Takže ten můj spínal nějak divoce a tím i když nebyla žádná zátěž na motor, tak vyslal signál klapce aby se pootevřela a zvýšila otáčky.

Momentálně jezdím s odpojeným (nevidím tam žádný rozdíl, až na to, že když stojím na místě a motor má tak těch 830ot./min, a vytočim plně volant tak ty otáčky klesnou tak na 790-800ot./min) a v úterý má přijít nový.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od Zemi77 »

R@ZOR píše:Videl bych to na nacatej bov, kterej obcas zustane pootevrenej a saje falesnej vzduch a motor kolisa, jak se to jednotka snazi regulovat.. ;-)

Pripadne hadice co je pod sanim viz foto. Ta dost odchazi a dela to bordel..

Ahoj dnes jsem slyašl z motoru divné zvuky. Syčení jakési. Nejprv jsem myslel že kladka u dražkovaného řemene....Nakonec jsem sundal plastové kryty a poslouchal a posloucha až sem se dostal že zvuk vychází někde kolem parohů. Nejprv jsem myslel že těsení pod sáním přisává.Nakonec jde prasklou hadičku která je zakroužkovaná...

Proto se chci zeptat zda jde sehnat v druhošce nebo jen origo. Popř zda někdo by neměl číslo dílu :good:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“