Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zkusím to zítra ofotit ať si rozumíme, jestli myslíme tu samou hadici. Přímo ze sání vím jen o jednej co jde tím směrem a ta jde přes ten ventil regulatoru tlaku, nebo jak se to jmenuje.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ty furt někde něco hledáš a už na začátku se Ti řeklo at dáš nový ty blbý podtlakový hadičky a ani to nejjednodušší nejseš schopnej udělat. To tady můžem vymýšlet všechno možný a nakonec to bude jen hadičkou třeba. Pouhým okem poznáš kulový jak na tom ta hadička je, prostě dát novou a nazdar. Pak můžeme řešit dál.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Mám je objednané, ale nebyly skladem. Snad už ale dorazí co nejdřív..
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
na odvetravani neni nic jednoduchsie,ako ho u toho ventilu č.11 zaslepit. A hned vies ci ti tade prisava.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
A když to zaslepim, tak jak by se to mělo chovat? Mělo by to chcípnout, nebo jak?
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Tak kontroloval jsem teď ty hadice odvětrávání klikovky a oddělal jsem ten ventil Regulace tlaku či jak se to jmenuje.. prostě ten co jde od toho odvětrávání zpátky do sání. Byl dost od oleje, ale co hlavně tak je komplet otevřenej, prostě jde profouknout z obou stran a ta pružina uvnitř se vůbec nehejbe. Má to tak být? Nebo je špatnej? Zkusím ho namočit do acetonu jestli to nějak povolí.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ma bejt pruchozi z obou stran.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
A jak teda funguje? Vždyť tam je nějaká pružinka a nejde s tím nic udělat. Takže když by místo toho bylo koleno tak to má stejnej účel?
EDIT: Teď koukám na různý fóra, a prej ten ventil má bejt zavřenej a má se jen v určitou dobu přetlakem otevřít. A když prý jde profouknout z obou stran, tak je KO tak teď nevím
EDIT: Teď koukám na různý fóra, a prej ten ventil má bejt zavřenej a má se jen v určitou dobu přetlakem otevřít. A když prý jde profouknout z obou stran, tak je KO tak teď nevím
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Novy je priechodny. Funguje na rozdielu tlaku. Zacpi prstom stranu od motoru a tou co ide do sania cucaj. Musis pocut pohyb toho mechanizmu vo vnutri. A ked nacucas a pustis prst,tak povoli.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Tak jsem to teďka zkoušel, a koukal jsem, že musí bejt průchodnej. Je tam slyšet nějaká membrána když tahám, ale nevím co dělá. Pak ale nechápu význam tej pružiny.
Naposledy upravil(a) lifty dne 22.03.2013 19:48, celkem upraveno 2 x.
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
no jelikož to je jednocesný ventil tak by měl jít profouknout jedním směrem. by přeci pouštěl předlak do odvětrávíní klikovky a tim by byl menší výkon.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No to jsem si taky myslel, ale je tam uvnitř díra, kterou jde vzduch oběma směry a ta se ničím neucpává v tom mechanizmu co jsem tak koukal.
Jinak beníku, když by se ti hodně chtělo a když máš to AGU, tak bys to pro mě mohl zkusit sundat a profouknout, co to bude dělat, ať to tu dobu neřeším
Ale to jen když by se ti chtělo
Jinak beníku, když by se ti hodně chtělo a když máš to AGU, tak bys to pro mě mohl zkusit sundat a profouknout, co to bude dělat, ať to tu dobu neřeším
Ale to jen když by se ti chtělo
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
je tam pružinka a klapka ta by se měla pohybovat.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Nic takovýho tam nefunguje, jen jsem zkoušel jeden konec ucpat pusou a druhym koncem tahat vzduch a bylo slyset, jak se tam hybe nejaka membrana ci co to tam je, ale normálně jde profouknout oběma směrama, ale jak řikám, když by se ti chtělo..
Zejtra teda ještě zkusim ty jednocestný ventily co tam jsou a v pondělí už konečně mají dorazit ty hadice, tak to všechno vyměnim.
Zejtra teda ještě zkusim ty jednocestný ventily co tam jsou a v pondělí už konečně mají dorazit ty hadice, tak to všechno vyměnim.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ja bych rekl, ze je to takhle. Hned za tou prvni hadickou ze sani je jednocestnej ventil, kterej pusti jen podtlak dovnitr. Tim si motor prisava na volnobeh vypara z odvetravani. Ten ventil co resis jde profouknout oboustrane. Kdyz pridas plyn tak se uzavre vzniklym podtlakem. Zkus si ho z ty hadice co vede z airboxu vyndat, zaslep to a pridaj plyn, uvidis jak se zavre.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.