Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zdravím,
dneska při příjezdu z práce ke křižovatce kousek od baráku jsem po vyřazení a dojíždení cejtil jak motor jakoby houpe, kouknul jsem na otáčkoměr a ten skákal v rozmezí cca 850-500/400ot. Tak jsem trochu ťuknul do plynu, pak jsem se hned na to rozjel a auto jelo v pohodě.
Po příjezdu na parkoviště u baráku to začlo dělat znovu, skákalo to ale teď ještě víc cca 850-300ot až začala problikávat kontrolka baterky. Zase jsem ťuknul do plynu, doparkoval jsem a otáčky v pohodě držely. Nechal jsem to takhle běžet cca 3-4min. a v pohodě. Pak jsem ho chcípnul, nechal chvilku stát, pak jsem otočil klíčkem a na brnknutí nastartoval a zase držel.
Za chvilku přijel morlog tak jsme to hodili na VAG, ten je čistej. Nastartovali jsme, udělali pár logů a screenshotů a jeli jsme to projet, celou dobu měl morlog zapnutý brůběhy grafu plynu a ten seděl. Auto jede krásně, krásně táhne, pak jsme ho protáhli až k omezovači a pohoda. Dojeli jsme na parkoviště, dobu nechali a furt nic. VAG pořád čistý.
Neví někdo čím by to mohlo bejt?
Napadnul mě palivovej filtr, protože nedávno jsem začal přilejvat VIF a teďka už tankuju jen Maxxmotion 100. Dál taky, jestli nemůže nějak blbnout ten zapalovací modul.
Klapka byla čištěná před necelým měsícem, základní nastavení bylo provedeno.
Na jednom z obrázků jsou 4 hodnoty napětí, který se mění a jsou v nich docela velký odchylky. Napadlo nás jestli to nemůže bejt napětí přivedený na jednotlivý cívky, ale pak mě napadlo jestli to není blbost, protože tam musí bejt napětí několikanásboně větší.
1.8T AGU 210tis. km. noname chip 120kw.
Za každou radu budu vděčnej.
dneska při příjezdu z práce ke křižovatce kousek od baráku jsem po vyřazení a dojíždení cejtil jak motor jakoby houpe, kouknul jsem na otáčkoměr a ten skákal v rozmezí cca 850-500/400ot. Tak jsem trochu ťuknul do plynu, pak jsem se hned na to rozjel a auto jelo v pohodě.
Po příjezdu na parkoviště u baráku to začlo dělat znovu, skákalo to ale teď ještě víc cca 850-300ot až začala problikávat kontrolka baterky. Zase jsem ťuknul do plynu, doparkoval jsem a otáčky v pohodě držely. Nechal jsem to takhle běžet cca 3-4min. a v pohodě. Pak jsem ho chcípnul, nechal chvilku stát, pak jsem otočil klíčkem a na brnknutí nastartoval a zase držel.
Za chvilku přijel morlog tak jsme to hodili na VAG, ten je čistej. Nastartovali jsme, udělali pár logů a screenshotů a jeli jsme to projet, celou dobu měl morlog zapnutý brůběhy grafu plynu a ten seděl. Auto jede krásně, krásně táhne, pak jsme ho protáhli až k omezovači a pohoda. Dojeli jsme na parkoviště, dobu nechali a furt nic. VAG pořád čistý.
Neví někdo čím by to mohlo bejt?
Napadnul mě palivovej filtr, protože nedávno jsem začal přilejvat VIF a teďka už tankuju jen Maxxmotion 100. Dál taky, jestli nemůže nějak blbnout ten zapalovací modul.
Klapka byla čištěná před necelým měsícem, základní nastavení bylo provedeno.
Na jednom z obrázků jsou 4 hodnoty napětí, který se mění a jsou v nich docela velký odchylky. Napadlo nás jestli to nemůže bejt napětí přivedený na jednotlivý cívky, ale pak mě napadlo jestli to není blbost, protože tam musí bejt napětí několikanásboně větší.
1.8T AGU 210tis. km. noname chip 120kw.
Za každou radu budu vděčnej.
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
a jak je na tom škrtíci klapka? a neboo nepřisává to někde vzduch?
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Psal jsem, škrtící klapka čistá. Nevím kde přesně by to mělo přisávat vzduch. Jestli máš nějakej nápad šup s ním sem, hnedka na to mrknu.
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
no čistá muže být ale mohl ti odejit ten krokovej motorek co je vní. Zkoušeli jste dneska udělat znova zakladní nastavení? jak je na tom odvětrávání klikovky?
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ne to jsme nezkoušeli, zítra už bych měl mít služební NTB, takže si tam hodim svůj VAG a budu moct pracovat. Kde najdu to odvětrávání? Neměl bys nějkou fotku, ať se to líp hledá?
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
ale on ma lanko ne el. plyn
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
vepredu po prave strane na hlave takova kolinko hadice
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
to vím že má má AGU a to má lanko ale taky v te klapce je krokový motorek co drží otáčky(mě na jaře taky odešla ta klapka taky se mi takhle houpali otáčky). foto bohužel nemám ale nacházi se jak říkal morlog. a nešlo to i na 3 válce?
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Nezdálo se mi, že by se změnil nějak zvuk. Každopádně by mě zajímalo co jsou ty 4 hodnoty napětí co jsou tu jako screenshot. A musí se asi měnit celá klapka, že? Jak jsi poznal, že odešel zrovna ten motorek?
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
no nešlo mi udělat zakladní nastavení, zkoušel jsme to vyčistit ten potenciometr co je na té klapce taky to nepomohlo a tak mi nezbylo nic jiného než si sehnat jinou. jinak ty hodnoty ve skupině 16 jsou snímače klepání na válcích.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.08.2011 20:36
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Přesně tohhle mě dělala váha vzduchu.Tak bych koukl i tam .
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Neměl si klapku sundanou dole? Zda není poškozené tesnění co je pod ní
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
to je v pohodě.. pokud je motorek v klapce dobrý, tak bych zkusil tu váhu když ti to bude blbnout tak ji zkus odpojit mělo by to dávat nějaké výchozí hodnoty.. a jak tu váhu budeš mít odpojenou tak se taky koukni jestli rychleji padají otáčky.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Na tu hadici se podivam, kazdopadne dneska kdyz jsem jel do prace, tak ve meste jsem jel tech 50 na trojku, lechtal jsem plyn a aktualni spotreba 50l/100. Tak jsem podradil na 2 dal jsem plnej plyn pak jsrm zase zaradil 3 a spotreba spadla na 6l/100 a za chvilku se zase vyhoupla na tech 50l/100. Vim, ze mi to driv udelalo jednou za cas, ale tedka to dela hodne.
Jinak pardon za diakritiku jsem na tel.
Jinak pardon za diakritiku jsem na tel.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
zkus tu vahu odpojit jak to bude dělat a uvidíš
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu