Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Ještě než se dostanu k tej výměně nebo zkoušky klapky, nemůže to taky dělat Lambda? Protože to dělá až když je motor zahřátej. Za studena to drží. A lambda by se měla zapojit až po zahřátí na nějakou provozní teplotu ne? Na spotřebu nějak extra nekoukám ale dřív se mi stávalo to, že pal.pc občas psal okamžitou spotřebu 50l/100km a to jsem na trojku lechtal plyn po městě. Po chvilce ta spotřeba spadla. A dneska jsem tak pozoroval, že jsem třeba přijel před práci a parkoval tak volnoběh držel nějakejch 1200ot/min. Prostě jak když je ten motor studenej.

Už to fakt nechápu, to auto mě dovede k šílenství :X
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od majrek001 »

asi mu je zima :blush:

ty zvýšené otáčky by u normálního auta mělo na svědomí teplotní čidlo, ale to tvoje je nějaká vyjímka.. protože když jsem viděl jak pomaličku padají otáčky tak to je na pováženou.. zkus půjčit tu klapku a uvidíš co to bude dělat hlavně jestli ty otáčky budou padat rychle (tedy normálně)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No dal jsem tam zase zpátky to starý teplotní čidlo na zkoušku, tak tam zase dám to nový :D No normálně by to po nastartování mělo bejt tak na těch 1200-1300 a pak hnedka padat ne? Jenže mě to občas tyhle otáčky drží ještě na křižovatce když přijedu a to je tak cca 0,5km..
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od majrek001 »

hele když je zima tak to může držet ty otáčky na volnoběh i po 0,5km to záleží jak je to zahřátý..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Z toho auta mi mrdne :( ten tlak to nedrží BOV stále povoluje :( nejpíš po příští vejplatě nakoupim silikonový hadice a povyměňuju to :X Ještě než to budu dělat, může být třeba prasklá někde hadice od intercooleru? Může to na to mít vliv? Když prostě držim plyn tak BOV se zavře a tak po sekundě až dvou se začne povolovat a tak za sekundu je otevřenej komplet a přisává :X
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od alfik666 »

Ja som to teda necital cele,ale mas ho dobre zapojeny? Neotvara ti ho tlak turba?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Zapojený by měl být dobře, na tom snad není co pokazit. On se zavře sekundu až dvě drží zavřenej a pak se začně otevírat až se otevře ten BOV úplně.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Zkus dat jinej bov..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Už mě napadlo dát tam na zkoušku ten starej, a dát ho jako open loop. Co to bude dělat.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Achjo. S váma to je boj,... nejdřív vyměň (nebo demontuj a zkontroluj je) ty hadice ať máš jistotu, že nejsou děravý, vše pořádně podotahuj a pak řeš dál.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jojo ty půjdou na výměnu. Jen mám ještě dotaz. Tady na tý fotce jak je ten červenej kruh, tak co je v tej jakoby pytlovině, která je na tej trubce. Pokračuje dál ta samá trubka, nebo tam je nějaká spojka na gumovou hadici? Nešlo mi to rozdělat a nechci se do toho mermomocí rvát, když to nebude třeba.
Přílohy
ooooooooo.jpg
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od VWMysak »

Ano je tam gumové kolínko z trubky na samotné turbo. Ta izolace je spojená klasickýma patentama, takže zaber.

Obrázek

Další gumová hadice je ještě zespod co vede do IC, je taky zabalené izolací.

Obrázek
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od alfik666 »

Este sa spytam. Ten BOV mas napojeny na elektromagneticky ventil,alebo ho ovladas priamo z podtlaku? Ci nebude pes zakopany tam.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Z podtlaku, tak jak to bylo zapojený předtím. Myšáku díky moc, kouknu tam jestli tam není prasklinka.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

To jsi jeste nekontroloval ty hadice?
Jinak bov je u AGU zapojenej naprimo na podtlak. U el. plynu to jeste jde pres el. magnet. ventil.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“