Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ještě než se dostanu k tej výměně nebo zkoušky klapky, nemůže to taky dělat Lambda? Protože to dělá až když je motor zahřátej. Za studena to drží. A lambda by se měla zapojit až po zahřátí na nějakou provozní teplotu ne? Na spotřebu nějak extra nekoukám ale dřív se mi stávalo to, že pal.pc občas psal okamžitou spotřebu 50l/100km a to jsem na trojku lechtal plyn po městě. Po chvilce ta spotřeba spadla. A dneska jsem tak pozoroval, že jsem třeba přijel před práci a parkoval tak volnoběh držel nějakejch 1200ot/min. Prostě jak když je ten motor studenej.
Už to fakt nechápu, to auto mě dovede k šílenství :X
Už to fakt nechápu, to auto mě dovede k šílenství :X
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
asi mu je zima
ty zvýšené otáčky by u normálního auta mělo na svědomí teplotní čidlo, ale to tvoje je nějaká vyjímka.. protože když jsem viděl jak pomaličku padají otáčky tak to je na pováženou.. zkus půjčit tu klapku a uvidíš co to bude dělat hlavně jestli ty otáčky budou padat rychle (tedy normálně)
ty zvýšené otáčky by u normálního auta mělo na svědomí teplotní čidlo, ale to tvoje je nějaká vyjímka.. protože když jsem viděl jak pomaličku padají otáčky tak to je na pováženou.. zkus půjčit tu klapku a uvidíš co to bude dělat hlavně jestli ty otáčky budou padat rychle (tedy normálně)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
No dal jsem tam zase zpátky to starý teplotní čidlo na zkoušku, tak tam zase dám to nový No normálně by to po nastartování mělo bejt tak na těch 1200-1300 a pak hnedka padat ne? Jenže mě to občas tyhle otáčky drží ještě na křižovatce když přijedu a to je tak cca 0,5km..
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
hele když je zima tak to může držet ty otáčky na volnoběh i po 0,5km to záleží jak je to zahřátý..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Z toho auta mi mrdne ten tlak to nedrží BOV stále povoluje nejpíš po příští vejplatě nakoupim silikonový hadice a povyměňuju to :X Ještě než to budu dělat, může být třeba prasklá někde hadice od intercooleru? Může to na to mít vliv? Když prostě držim plyn tak BOV se zavře a tak po sekundě až dvou se začne povolovat a tak za sekundu je otevřenej komplet a přisává :X
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ja som to teda necital cele,ale mas ho dobre zapojeny? Neotvara ti ho tlak turba?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zapojený by měl být dobře, na tom snad není co pokazit. On se zavře sekundu až dvě drží zavřenej a pak se začně otevírat až se otevře ten BOV úplně.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zkus dat jinej bov..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Už mě napadlo dát tam na zkoušku ten starej, a dát ho jako open loop. Co to bude dělat.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Achjo. S váma to je boj,... nejdřív vyměň (nebo demontuj a zkontroluj je) ty hadice ať máš jistotu, že nejsou děravý, vše pořádně podotahuj a pak řeš dál.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jojo ty půjdou na výměnu. Jen mám ještě dotaz. Tady na tý fotce jak je ten červenej kruh, tak co je v tej jakoby pytlovině, která je na tej trubce. Pokračuje dál ta samá trubka, nebo tam je nějaká spojka na gumovou hadici? Nešlo mi to rozdělat a nechci se do toho mermomocí rvát, když to nebude třeba.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ano je tam gumové kolínko z trubky na samotné turbo. Ta izolace je spojená klasickýma patentama, takže zaber.
Další gumová hadice je ještě zespod co vede do IC, je taky zabalené izolací.
Další gumová hadice je ještě zespod co vede do IC, je taky zabalené izolací.
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Este sa spytam. Ten BOV mas napojeny na elektromagneticky ventil,alebo ho ovladas priamo z podtlaku? Ci nebude pes zakopany tam.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Z podtlaku, tak jak to bylo zapojený předtím. Myšáku díky moc, kouknu tam jestli tam není prasklinka.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
To jsi jeste nekontroloval ty hadice?
Jinak bov je u AGU zapojenej naprimo na podtlak. U el. plynu to jeste jde pres el. magnet. ventil.
Jinak bov je u AGU zapojenej naprimo na podtlak. U el. plynu to jeste jde pres el. magnet. ventil.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.