Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Napsal: 14.01.2013 20:07
Zdravím,
dneska při příjezdu z práce ke křižovatce kousek od baráku jsem po vyřazení a dojíždení cejtil jak motor jakoby houpe, kouknul jsem na otáčkoměr a ten skákal v rozmezí cca 850-500/400ot. Tak jsem trochu ťuknul do plynu, pak jsem se hned na to rozjel a auto jelo v pohodě.
Po příjezdu na parkoviště u baráku to začlo dělat znovu, skákalo to ale teď ještě víc cca 850-300ot až začala problikávat kontrolka baterky. Zase jsem ťuknul do plynu, doparkoval jsem a otáčky v pohodě držely. Nechal jsem to takhle běžet cca 3-4min. a v pohodě. Pak jsem ho chcípnul, nechal chvilku stát, pak jsem otočil klíčkem a na brnknutí nastartoval a zase držel.
Za chvilku přijel morlog tak jsme to hodili na VAG, ten je čistej. Nastartovali jsme, udělali pár logů a screenshotů a jeli jsme to projet, celou dobu měl morlog zapnutý brůběhy grafu plynu a ten seděl. Auto jede krásně, krásně táhne, pak jsme ho protáhli až k omezovači a pohoda. Dojeli jsme na parkoviště, dobu nechali a furt nic. VAG pořád čistý.
Neví někdo čím by to mohlo bejt?
Napadnul mě palivovej filtr, protože nedávno jsem začal přilejvat VIF a teďka už tankuju jen Maxxmotion 100. Dál taky, jestli nemůže nějak blbnout ten zapalovací modul.
Klapka byla čištěná před necelým měsícem, základní nastavení bylo provedeno.
Na jednom z obrázků jsou 4 hodnoty napětí, který se mění a jsou v nich docela velký odchylky. Napadlo nás jestli to nemůže bejt napětí přivedený na jednotlivý cívky, ale pak mě napadlo jestli to není blbost, protože tam musí bejt napětí několikanásboně větší.
1.8T AGU 210tis. km. noname chip 120kw.
Za každou radu budu vděčnej.
dneska při příjezdu z práce ke křižovatce kousek od baráku jsem po vyřazení a dojíždení cejtil jak motor jakoby houpe, kouknul jsem na otáčkoměr a ten skákal v rozmezí cca 850-500/400ot. Tak jsem trochu ťuknul do plynu, pak jsem se hned na to rozjel a auto jelo v pohodě.
Po příjezdu na parkoviště u baráku to začlo dělat znovu, skákalo to ale teď ještě víc cca 850-300ot až začala problikávat kontrolka baterky. Zase jsem ťuknul do plynu, doparkoval jsem a otáčky v pohodě držely. Nechal jsem to takhle běžet cca 3-4min. a v pohodě. Pak jsem ho chcípnul, nechal chvilku stát, pak jsem otočil klíčkem a na brnknutí nastartoval a zase držel.
Za chvilku přijel morlog tak jsme to hodili na VAG, ten je čistej. Nastartovali jsme, udělali pár logů a screenshotů a jeli jsme to projet, celou dobu měl morlog zapnutý brůběhy grafu plynu a ten seděl. Auto jede krásně, krásně táhne, pak jsme ho protáhli až k omezovači a pohoda. Dojeli jsme na parkoviště, dobu nechali a furt nic. VAG pořád čistý.
Neví někdo čím by to mohlo bejt?
Napadnul mě palivovej filtr, protože nedávno jsem začal přilejvat VIF a teďka už tankuju jen Maxxmotion 100. Dál taky, jestli nemůže nějak blbnout ten zapalovací modul.
Klapka byla čištěná před necelým měsícem, základní nastavení bylo provedeno.
Na jednom z obrázků jsou 4 hodnoty napětí, který se mění a jsou v nich docela velký odchylky. Napadlo nás jestli to nemůže bejt napětí přivedený na jednotlivý cívky, ale pak mě napadlo jestli to není blbost, protože tam musí bejt napětí několikanásboně větší.
1.8T AGU 210tis. km. noname chip 120kw.
Za každou radu budu vděčnej.