Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 12:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

No ale kdyz to nedela porad tak to nezjistim. A co k tek spotrebe?To by mohla mit na svedomi vaha ne? A kdyz ji odpojim tak to na spotrebu bude mit taky vliv ne?

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 17:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

ale jak jsem koukal tak na vagu jsi měl správné hodnoty váhy vzduchu. nejlepší kdybys jsi měl někoho kolem se stejným motorem a vyzkoušet to.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 18:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

No morloguv bracha ma mozna AGU, ale ono jde o to, ze dneska to zase bylo v pohode, kdyby to delalo porad tak to timhle zjistim.

A jaky maj bejt spravny hodnoty?

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

hodnoty nasávaného vzduchu 1,8-4,0 g/s na volnoběh. jinak takové chyby co se objevuji jen občes jsou super.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 18:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Víš jak, kdyby to dělalo pokaždý po ohřátí, tak se dá dobře hledat, ale když to udělá jednou za čas tak nevím. Nenapadá tě, co může způsobovat tu šílenou spotřebu, co mi vypíše pal. pc? Nemůže to s tím mít nějakou spojítost?

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

A nemůže ta váha být v hajzlu tak, že občas prostě zablbne a pak zase chodí normálně? Nebo většinou odejde úplně?

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

to ta spotřeba bude zpusobena tou chybou, a co teplotní čidlo? bylo měněno? u 1,8t to je běh na dlouhou trať

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 18:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Čidlo teploty chl. kap. bylo měněný asi před měsícem cca.

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

je to original čidlo? a zkoušel jsi to zakladní nastavení? a kontroloval jsi hadice(když tam je díra tak kolem te díry je olej)

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 19:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Netuším jestli originál. Ale to starý bylo asi v pořádku, tak ho můžu ze zvědavosti dát zpátky. K tej kontrole jsem se ještě nedostal, před chvilkou jsem přijel z práce a venku je tma. Zkusím zítra.

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 15.01.2013 23:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Teďka jsem na audi fóru našel, že to může mít spojitost se špatnou baterkou, kterou já už dost mám. Že jak je špatná, tak se to chová jak kdyby se odpojila a muselo se znova dělat základní nastavení.

Útržek z audi fóra:

"Jak píše Petan. Bývá to způosbeno odpojením baterky. Případně, máš baterku slabou a teď v raních mrazících spadne napětí a rozdotí ti to.

Měl jsem stejný problém. Měl jsem špatnou baterku a začaly mi kolísat otáčky na volnoběh. Dal jsem novou baterku, provedl reset a všechno je v cajku. Mám MY 1998 AGU.

Zkus to nejdřív resetnout. Je to nejrychlejší a nejlevnější řešení. Pokud to nepomůže, můžeš zkoumat dál. Nemá smysl měnit díly jen proto, že ti to diag ukazuje."

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 16.01.2013 01:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1219

Bydliště:

Kousek od ČB

Videl bych to na nacatej bov, kterej obcas zustane pootevrenej a saje falesnej vzduch a motor kolisa, jak se to jednotka snazi regulovat.. ;-)

Pripadne hadice co je pod sanim viz foto. Ta dost odchazi a dela to bordel..


Přílohy:
schemaagu552181.JPG
schemaagu552181.JPG (137.23 KiB) Zobrazeno 204 krát


_________________
1.8T, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 16.01.2013 11:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7081

Bydliště:

Svitavsko

jak už jsem psal začal bych baterkou a pak co to bude dělat.. baterku stejně vyměnit musíš.

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 16.01.2013 13:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

1258

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

BOV by mel dorazit brzo od forge motorsport, ty hadice pokoukama baterku zajistim smad jeste tenhle tyden + jeste vytahnu kompletne skrtici klapku a celou ji vycistim. Snad to pomuze.

_________________
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
PříspěvekNapsal: 16.01.2013 23:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1219

Bydliště:

Kousek od ČB

Na baterku bych moc nevsazel, koupil jsem auto s total KO baterkou. Muselo se roztlacit, aby to vubec chytlo, ale porad jelo normalne bez jakyhokoli cukani, nebo kolisani.. To by musel bejt problem i v dobijeni, pak uz by to melo slabou jiskru a chcipalo by to.
Ikdyz mozny je vsechno, kor u 1.8T :-D

_________________
1.8T, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group