Stránka 18 z 20

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 17.04.2013 20:46
od lifty
ku*va když se daří tak se daří... vrátim zpátky ty nový svíčky, jedu odvézt mladou cestou zpátky tomu trošku dám a když přijedu tak otevřu motor, že kouknu na ty svody a tak... a všude chladící kapalina :( tak hledám kde co a jak je čidlo teploty chladící kapaliny, tak za tím je takový Téčko co vede do motoru a pak kamsi pryč. No v tom spoji co vede do motoru asi někde ke konci trhlina.. když zatlačim na tu hadici kde je čidlo teploty tak odtamtud chčije voda :( ach jo... :(


EDIT: Vyřešeno, je to tam přichycený dvouma šroubama a ten jeden byl úplně na sr*čku volnej, byla tam tak 3-4mm mezera. Tak jsem to dotáhnul, dolil kapalinu a OK. Aspoň, že tak.

Kéž by to taky mělo vliv na tu závadu pomalýho padání otáček, ale to s tím asi nemá nic společnýho, takže hledání bude pokračovat..

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 18.04.2013 09:41
od lifty
Tak budu objednávat všechny ty těsnění. Chci teda přetěsnit ty sací parohy, vstřiky a víko ventilů.

Měly by to být tyhle díly, mohl by mi někdo říct jestli to je všechno co k tomu budu potřebovat a jestli je to těsnění dobrý, nebo jestli koupit nějaký lepší či tak něco?

a těch těsnících gumiček budu potřebovat 8, že?

http://www.cc-autodily.cz/sada-tesneni- ... el=Octavia" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/krouzek-vstri ... el=Octavia" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/tesneni-sac-p ... el=Octavia" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinak jsem ještě koukal a ty sací parohy drží jen ty imbusy + ty 2 šrouby na konci?

Dík.

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 18.04.2013 09:52
od VWMysak
Pod sání bych vzal tohle :arrow: http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-iv-9 ... b-304.html" onclick="window.open(this.href);return false; když už to budeš dělat, tak to zrovna i trochu poladit. :wink:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 18.04.2013 09:54
od lifty
No uvidíme, momentálně potřebuju peníze ještě jinde a je rozdíl 57kč a 1500kč. Ty s tím máš zkušenosti, je tam nějaký zlepšení s tímhle těsněním?

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 18.04.2013 09:58
od VWMysak
Zkušenost nemám, ale přemýšlel jsem nad tím. Ptal jsem a něco by to dělat mělo.

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 18.04.2013 09:59
od lifty
No ten průběh se změnil hezky a výrobce udává až +10HP, ale jak tam píše sám prodejce, tak by byl prej střízlivější s tím nárůstem.

Zatím ale asi koupím to obyč, bude stačit v tom zjišťování závady.

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 19.04.2013 13:17
od golfer66
a třeba vstřiky todle nemužou dělat naký načatý? kyž to aby asi taky dělalo furt vid

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 19.04.2013 13:37
od lifty
Nevim to těžko říct, taky mě to napadlo..

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 19.04.2013 18:18
od golfer66
tak je zkusit nekde v servisu nechat přeměřit... abys mohl vyrazovat ne prvni třeba dodávku paliva pak vzduch ..nejlíp kdyby mel nekdo stejný auto a zkousel imenit no...tydle závady se tezko hleůdaj co se projeví jen nekdy

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 19.04.2013 18:26
od lifty
No jako teď to dva dny dělá to co má, resp od toho dotažení tej hadice co vedla vodu k motoru :D Tak ještě počkám, až to zase začně dělat tak budu vyměňovat to těsnění atd..

Jinak mám jet na chip k motorpowerovi, tak prej mi na to kdyžtak mrkne on ;)

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 19.04.2013 18:45
od R@ZOR
Kdy pojedes na chip?

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 19.04.2013 19:30
od lifty
Nevím, zatím to vypadá někdy na přelomu květen/červen.

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 20.04.2013 06:26
od golfer66
jojo taky mi nasel zavay o kterých jsem nevedel je šikovnej děláš dobře,že jdeš k němu

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 28.04.2013 08:01
od lifty
Tak snad můžu závadu prohlásit za vyřešenou "ťuk, ťuk". Odpojil jsem spínač tlaku posilovače řízení (F88) co vede od servo-čerpadla a tradá. Otáčky padají normálně. Když jsem ho připojil zpátky zase to padalo pomalu, zasekávalo se atd..

Co jsem se dozvěděl na netu, tak jakmile je tam velkej tlak, např. když se hodně vytočí volant, tak ten spínač sepne a vyšle signál do škrtící klapky, že je motor tímhle hodně zatíženej tak aby se pootevřela víc a tím se zvýšili otáčky. Takže ten můj spínal nějak divoce a tím i když nebyla žádná zátěž na motor, tak vyslal signál klapce aby se pootevřela a zvýšila otáčky.

Momentálně jezdím s odpojeným (nevidím tam žádný rozdíl, až na to, že když stojím na místě a motor má tak těch 830ot./min, a vytočim plně volant tak ty otáčky klesnou tak na 790-800ot./min) a v úterý má přijít nový.

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Napsal: 28.04.2013 19:04
od Zemi77
R@ZOR píše:Videl bych to na nacatej bov, kterej obcas zustane pootevrenej a saje falesnej vzduch a motor kolisa, jak se to jednotka snazi regulovat.. ;-)

Pripadne hadice co je pod sanim viz foto. Ta dost odchazi a dela to bordel..

Ahoj dnes jsem slyašl z motoru divné zvuky. Syčení jakési. Nejprv jsem myslel že kladka u dražkovaného řemene....Nakonec jsem sundal plastové kryty a poslouchal a posloucha až sem se dostal že zvuk vychází někde kolem parohů. Nejprv jsem myslel že těsení pod sáním přisává.Nakonec jde prasklou hadičku která je zakroužkovaná...

Proto se chci zeptat zda jde sehnat v druhošce nebo jen origo. Popř zda někdo by neměl číslo dílu :good: